Toon posts:

VIA KX133 en de VIA KT266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het "probleem" waar iedereen het over heeft met de via chipset(s) waar de 4in1 drivers voor nodig zijn... is dat probleem er alleen bij de KX133 of ook bij de KT266? Ben ik dan misschien niet beter uit als ik een AMD761 based mobo neem? Lijkt mij dat de AMD chipset ook meer geent is op de AMD processor..... mensen die het weten of misschien zelfs met ervaringen?

tnx in advance... :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
nou........... ik ga er binnenkort ook een halen en die via kt266(wil eingelijk kt266a) is volgens mij toch een van de betere

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat lijkt hier zo te zijn ja... ik denk dat ik toch een asus board haal of anders een epox, maar ik wil dan nog weten of die amd 761 chipset of de via kt266 beter is, dit aangezien er met de via chipsets nogal wat gedonder geweest schijnt te zijn. Ik heb nu zo'n beetje alle mobo's bij verschillende fabrikanten bekeken en hier op het forum ook wat rondgeneusd maar ben er nog niet achter wat nou beter is. Ik heb namelijk nog nergens iets gelezen over problemen met de amd 761 chipset (waar ik volgens mij uit af zou moeten kunnen leiden dat ie stabiel is). Maar goed, vandaar dat ik vroeg of er misschien iemand is met ervaringen.

(en dan ben je de hele dag aan het lezen, kom je 1x hier en dan lees je weer wat over de DDR333 wat betekent dat ik dus nog maar een maandje moet wachten geloof ik) ;)

Verwijderd

Topicstarter
vind het overigens erg goed dat ze bij amd op de site echt een aantal faqs, checklists en design guides hebben staan :) thumbs up for that :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb mij net laten vertellen dat ik nog beter kan wachten tot de XP procs er zijn met de nieuwe mobo's. Maar als ik dan toch een ander board zou kopen dat ik dan beter een op de AMD 761 chipset gebaseerd board kan kopen. Schijnen het stabielst te zijn. Dus dat wordt waarschijnlijk een ASUS A7M mobotje ALS ik me niet kan bedwingen tot die nieuwe dingen er zijn ;)
Pagina: 1