Always Look On The Bright Side Of Life!
Lite-On 12x10x32x heeft BURN-Proof en koste mij 270,- 3 maanden terug.
Ik weet niet hoe duur hij nu precies is , maar de Plextor 12/10/32 is burnproof.
Move HA -> O&IO
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
idd, gewoon een lite-on nemen 12 of 16 x speed kosten nog geen 300,- en branden echt perfect..........Op donderdag 27 september 2001 16:15 schreef Canard het volgende:
Volgens mij hebben alle Lite-on's Burnproof of iets wat erop lijkt...
can you read my mind?
Ondersteund nero trouwens burn proof branden? is deze: Lite On 12* 10* 32 IDE Burn Proof OEM een beetje aan te raden?
Verwijderd
De laatste versies van LiteOn wel...
En de 12x10x32 LiteOn is zeker aan te raden. Heb hem namelijk zelf ook. En ben er zeer goed over te spreken.
En de 12x10x32 LiteOn is zeker aan te raden. Heb hem namelijk zelf ook. En ben er zeer goed over te spreken.
Regel: Alle branders >= 12 hebben burnproof (voor ide dan, er zijn een paar 12x scsi branders van plextor die het niet hebben)
Maar doe gewoon simpel, ga naar www.gistron.com. Selecteer de liteon 16x10x40brander. Inclusief verzenden ben je 267 gulden kwijt.
De goedkoopste burnproof is de philips met justlink (209 gulden ex verzenden)
Maar doe gewoon simpel, ga naar www.gistron.com. Selecteer de liteon 16x10x40brander. Inclusief verzenden ben je 267 gulden kwijt.
De goedkoopste burnproof is de philips met justlink (209 gulden ex verzenden)
Bedankt voor de reacties.
Nog 1 vraagje: gaat dit burnproof in nero automatisch of moet je wat instelle? Oke nog een laatste vraag: Heb je met burnproof echt nooit meer de door mij zo vaak vervloekte foutmelding: buffer underrun?
Nog 1 vraagje: gaat dit burnproof in nero automatisch of moet je wat instelle? Oke nog een laatste vraag: Heb je met burnproof echt nooit meer de door mij zo vaak vervloekte foutmelding: buffer underrun?
jah, ik heb Nero en hij brandt met mijn plextor gewoon burn proef!Op donderdag 27 september 2001 16:21 schreef Johannn het volgende:
Ondersteund nero trouwens burn proof branden? is deze: Lite On 12* 10* 32 IDE Burn Proof OEM een beetje aan te raden?
- Ruud
Ik heb zelf de LiteOn 12/10/40 en die is nu bijna bij elke winkel rond de 270/260 gulden. Brand perfect.
Under Construction
Verwijderd
In Nero kun je dat zelf aangeven of je burn-proof wil branden. Nero zet automatisch een vinkje neer. Wil je niet burn-proof branden zet dat dan zelf uit.Nog 1 vraagje: gaat dit burnproof in nero automatisch of moet je wat instelle? Oke nog een laatste vraag: Heb je met burnproof echt nooit meer de door mij zo vaak vervloekte foutmelding: buffer underrun?
En nee... je krijgt geen meldingen meer van Buffer-underrun.
Die nieuwste nero heeft bij mij ALTIJD de onhebbelijkheid om mijn systeem vast te zetten. Mijn oude Yamaha 4X kon dan het dan vaak niet overleven en scheepte me op met een mislukte CD.
Die Lite-on die ik nu echter heb, wacht gewoon tot het systeem weer vrij komt en dan fikt ie vrolijk verder.
Die Lite-on die ik nu echter heb, wacht gewoon tot het systeem weer vrij komt en dan fikt ie vrolijk verder.
Ik heb de Lite-on 12x10x40 echt raar gewoon als je voor de eerste keer de melding krijgt,
CD sucsesvol gebrand op 12 speed
* FireStarter Wat
nu al klaar
[ik was altijd een 2 speed brander gewend
CD sucsesvol gebrand op 12 speed
* FireStarter Wat
[ik was altijd een 2 speed brander gewend
w00t
LG heeft ook een goede 16x speed brander.
Verder spreekt mij Aopen iets minder aan, omdat ik nu ook een aopen heb en dat bevalt minder.
Dus Lite-on of LG voor een budget brander (de lg is goed met overburnen volgens een test bij Tom's hardware.)
Verder spreekt mij Aopen iets minder aan, omdat ik nu ook een aopen heb en dat bevalt minder.
Dus Lite-on of LG voor een budget brander (de lg is goed met overburnen volgens een test bij Tom's hardware.)
Pagina: 1