Toon posts:

Probleem met bezoeker.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al een paar dagen wordt er een website van mij bezocht door iemand die het leuk vindt om het gastenboek en het forum vol met onzin te planten.

Is er een manier bv met een javascript om het ip adres te weigeren op de site.
:7

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nee niet echt, enkel netscape kan dat.
verder is zoiets enorm onzeker.

zorg dat je serverside dit regelt, dat kan al met een enkele regel code in je cgi-script

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

url?

ben wel benieuwd wat ie er allemaal neerzet

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

Topicstarter
De Url is niet belangrijk. Alles wordt meteen verwijderd.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:17
Van welk bedrijf gebruik je een gastenboek? want het is volgens mij wel mogelijk om iemand te bannen van een site, maar dan kun je als nog de url van het gastenboek in typen, en kom je er toch op, moet denk ik dus in het gastenboek geblokkeerd worden.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:17
Op donderdag 27 september 2001 16:06 schreef LAPD het volgende:
De Url is niet belangrijk. Alles wordt meteen verwijderd.
Waarom is de URL niet belangrijk? dan kunnen we zien welk gastenboek je gebruikt en hoe diegene post etc.

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 16:10 schreef WS het volgende:

Waarom is de URL niet belangrijk? dan kunnen we zien welk gastenboek je gebruikt en hoe diegene post etc.
inderdaad, dan kunnen we je misschien beter helpen

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

[HINT]klik op zijn huisje!! [/HINT]

nog steeds een nickchange

Verwijderd

http://www.voetbalplus.nl/

Zie geen gastenboek!

Verwijderd

Anders maak je gewoon een guestbook in php en mysql en als je dit niet kunt kijk je eventjes op http://www.hotscripts.com als je dit niet werkend krijgt wil ik er best een voor je op een server zetten of je ie helpen dit te doen.

ICQ 118368653
kun je zijn ip blokken en een scheldwoordenfilter erin bouwen :)

Verwijderd

Kan goed met php/cgi... maar dan zou ik dezelfde vraag eens stellen in p&w

Verwijderd

Jep post het even in /14 Het is waarscheinlijk er makkelijk te maken.. er bestaan scripts voor even zoeken op hotscripts.com, dan kun je hem ook helemaal bannen van je site >:)

Verwijderd

http://wsabstract.com/script/script2/blockip.shtml :7

alstemblieft...
If there's someone you particularily hate, and don't want into your site, the following script is just for you. It first scans the surfer's IP address, and if it's a specific one, blocks and redirects that surfer to another page. The trick, of course, is to find out just what the IP address of the person you hate is...
dat staat er als uitleg bij... is JavaScript, blockt IP, moet je wel z'n IP weten, maar daarvoor kan je weer een IP checkertje op je pagina zetten zou ik zeggen :)

suc6 :)

edit:
ff erbij zeggen, nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het werkt, maar gok van wel (is site waar ik al veel javascriptjes vanaf heb gehaald, en die deden het :) )

Verwijderd

Maar dan moet ie geen 56k hebben... maar anders kun je altijd nog zijn provider mailen/bellen whatever...

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Op donderdag 27 september 2001 20:32 schreef Type het volgende:
http://wsabstract.com/script/script2/blockip.shtml :7

alstemblieft...
[..]

dat staat er als uitleg bij... is JavaScript, blockt IP, moet je wel z'n IP weten, maar daarvoor kan je weer een IP checkertje op je pagina zetten zou ik zeggen :)

suc6 :)

edit:
ff erbij zeggen, nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet of het werkt, maar gok van wel (is site waar ik al veel javascriptjes vanaf heb gehaald, en die deden het :) )
Hier moet je dus wel SSI voor kunnen gebruiken.

Het makkelijkste lijkt mij (als het kan) om een .htaccess bestand te gebruiken, dan kun je hem namelijk eenvoudig van je hele site bannen.

Verwijderd

Bij mijn gastenboek kan ik sommige woorden wijgeren, dacht ik. Kijk wat hij veel gebruikt, en na een tijd gaat hij hopelijk wel een ander met dat kinderachtig gedoe lastig vallen.

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 01:54 schreef HansLinkSite het volgende:
Kijk wat hij veel gebruikt
dingen als "de, het, een" :+ :P >:)

Verwijderd

en iedere andere poster in je gastenboek ook gelijk weggejaagd :+
Pagina: 1