Oke, nou wil ik een Profielwerkstuk (PWS) maken over CD's en Dvd's. Nou moet er van mijn begeleider persé een proef bij zitten. Nou heb ik het volgende bedacht, ik leg een paar cd's van vershillende merken in de zon (zelf gebrand) en ik ga na een tijdje kijken hoe t met de data is gesteld. Op zich is dit niet zo heel moeilijk. Maar het probleem is nu dat ik een programma nodig heb dat de kijkt of de data nog fatsoenlijk op de cd staat. Ik had een tijdje geleden zo'n programma en dat maakte er ook nog een mooi grafiekje bij..... Dus als iemand weet waar ik dat programma kan vinden of als iemand nog andere sugesties heeft dan zou ik dat heel erg fijn vinden.....
Kijk ff in de laatste versie van PCActive.
Daar hebben ze het ook over het branden van CD's (interesant stukje).
Ook over snelheden van branden enzo.
Daar word voor die test software gebruikt wat jij beschrijft.
Staat dus ook de naam van bij.
Heb het nie ij de hand, misschien een andere behulpzame tweakert die het blad bij de hand heeft liggen ??
BTW: Je topic-titel geeft niet duidelijk je vraag weer, anders ff een adje vragen hem te renamen?
Daar hebben ze het ook over het branden van CD's (interesant stukje).
Ook over snelheden van branden enzo.
Daar word voor die test software gebruikt wat jij beschrijft.
Staat dus ook de naam van bij.
Heb het nie ij de hand, misschien een andere behulpzame tweakert die het blad bij de hand heeft liggen ??
BTW: Je topic-titel geeft niet duidelijk je vraag weer, anders ff een adje vragen hem te renamen?
Tijd voor een nieuwe sig..
rival24: Schop ajb niet je topics omhoog 
Als je in het goede forum had gepost had je ook vast wel meer reply's gehad.
Al is het natuurlijk eigenlijk huiswerk-hulp.
Move HA -> O&IO dus
Als je in het goede forum had gepost had je ook vast wel meer reply's gehad.
Al is het natuurlijk eigenlijk huiswerk-hulp.
Move HA -> O&IO dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dat wordt dus de CD's op de zonnebank leggen
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Koffie, had je voor da testprogje geen aangepast apparaat nodig, d8 dat ze daar een cd speler zonder foutcorrectie voor gebruikten, en ik denk niet dat iedereen zo'n ding heeft.
Verder was het idd wel een leuk artikel en vooral errug intressant artikel
Verder was het idd wel een leuk artikel en vooral errug intressant artikel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oke.... leuk! maar om t allemaal een beetje betaalbaar te houden ben ik toch op zoek naar dat programma waar ik het in de eerste instantie over had.... dus als iemand dat alsnog weet..
Verwijderd
je burnt gewoon een cd met 1 AVI bestand van 700 mb, dus een volle cd, deze data is erg gevoelig voor fouten, en je meet ff op hoe lang het duurt om het bestand naar de HDD te kopieren (let niet op de tijd die windows meet), het werkt, ik heb eerder zo'n proef gedaan.
Idee, heb ik per toeval ontdekt, had een keer een gekopieerde audio CD in een kast gelegd, waar op de helft de zon viel. Na een maand ofzo pak ik de cd en de helft is verkleurd, ook aan de onderkant. En dan ff testen in je cd-rom speler. Geeft een leuk geluidseffect!
Idee, heb ik per toeval ontdekt, had een keer een gekopieerde audio CD in een kast gelegd, waar op de helft de zon viel. Na een maand ofzo pak ik de cd en de helft is verkleurd, ook aan de onderkant. En dan ff testen in je cd-rom speler. Geeft een leuk geluidseffect!
Verwijderd
Dat is voor het "vak" PWS (Profiel WerkStuk) dit is een verslag wat je moet maken en voldoende moet zijn voordat je aan je examen mag beginnen. . .Op donderdag 27 september 2001 23:34 schreef DarkShadow het volgende:
Voor welk vak doe je dat dan?
(voor have en vwo tenminste...)
Verwijderd
best wel een nerd he als je een profielwerkstuk maakt over CD's en DVD's.. wat is dit nou, een forum voor nerds ofzow?Op donderdag 27 september 2001 15:25 schreef rival24 het volgende:
Oke, nou wil ik een Profielwerkstuk (PWS) maken over CD's en Dvd's. Nou moet er van mijn begeleider persé een proef bij zitten. Nou heb ik het volgende bedacht, ik leg een paar cd's van vershillende merken in de zon (zelf gebrand) en ik ga na een tijdje kijken hoe t met de data is gesteld. Op zich is dit niet zo heel moeilijk. Maar het probleem is nu dat ik een programma nodig heb dat de kijkt of de data nog fatsoenlijk op de cd staat. Ik had een tijdje geleden zo'n programma en dat maakte er ook nog een mooi grafiekje bij..... Dus als iemand weet waar ik dat programma kan vinden of als iemand nog andere sugesties heeft dan zou ik dat heel erg fijn vinden.....
Verwijderd
boeiend wie is dat niet die naar zon site gaat ???Op vrijdag 28 september 2001 13:08 schreef B0nenMaN het volgende:
[..]
best wel een nerd he als je een profielwerkstuk maakt over CD's en DVD's.. wat is dit nou, een forum voor nerds ofzow?
Verwijderd
Dan gebruik je toch cd speed dan kun je zien of de cd nog wel lekker in te lezen valt en waar de piken en de dalen op de cd staan gr
jakob
jakob
Pagina: 1