Toon posts:

Infrarood muis/toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Marmitek Gigavideo 50 (draadloze videoverzender). Dit apparaat heeft een infrarood retour kanaal voor evt. een muis/toetsenbord. Een Logitech muis (RF :? ) werkt dus niet. Weet iemand of er uberhaupt ir muizen/toetsenborden gemaakt worden :?

Zo ja, heeft iemand een linkje.. :)
tx

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Volgens mij maakt Marmitek zelf een toetsenbord met muis'knuppeltje', dat infrarood kan zenden. Zag ik in een foldertje van Mycom staan, fl.49,-.
Ik heb wel voornamelijk slechte dingen gehoord over IR-muizen ed, dus weet wat je doet. Het schijnt nogal lastig te zijn om een vrije 'line of sight' te houden.

Zoef

Verwijderd

kzou niet aan infrarood muis\toetsenbord beginnen die dingen doen nix anders als problemen geven, ikzelf heb ook zon cordless van logitech ook gezeik dus als ik jouw was zal ik geen cordless nemen, niet ir en niet radiografisch, gewoon lekker met een staartje eraan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 15:28 schreef madmanrules het volgende:
kzou niet aan infrarood muis\toetsenbord beginnen die dingen doen nix anders als problemen geven, ikzelf heb ook zon cordless van logitech ook gezeik dus als ik jouw was zal ik geen cordless nemen, niet ir en niet radiografisch, gewoon lekker met een staartje eraan :)
Als je heeeeeel even de moeite had genomen om mijn bericht te lezen dan was je er achter gekomen dat ik per-c een IR muis/keyboard nodig heb...

*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 15:25 schreef Zpottr het volgende:
Volgens mij maakt Marmitek zelf een toetsenbord met muis'knuppeltje', dat infrarood kan zenden. Zag ik in een foldertje van Mycom staan, fl.49,-.
Ik heb wel voornamelijk slechte dingen gehoord over IR-muizen ed, dus weet wat je doet. Het schijnt nogal lastig te zijn om een vrije 'line of sight' te houden.
Tx, ik zal eens even de Mycom site checken.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, een IR muis is ms niet al te goed...

Heeft iemand andere ideeen om lange afstanden te overbruggen met een muis ?

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 08:49
Op donderdag 27 september 2001 15:52 schreef DeF2K het volgende:
Hmm, een IR muis is ms niet al te goed...

Heeft iemand andere ideeen om lange afstanden te overbruggen met een muis ?
Lang snoer :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 16:03 schreef A-Tray het volgende:

[..]

Lang snoer :)
Tot hoe lang mag je een muis snoer verlengen ? :)

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 08:49
Op donderdag 27 september 2001 16:11 schreef DeF2K het volgende:

[..]

Tot hoe lang mag je een muis snoer verlengen ? :)
PS2? Bijn a onbeperkt, heb een keer iemand met 15 meter zien werken.

Maar hoelang kun je nu draadloos verlengen? :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-07 11:54
ik zit met hetzelfde euvel. Ik heb een wireless logitech muis en wil die door een GigaVideo 50/70 systeem lootsen. Def2k : heb je het al aan de praat kunnen krijgen ? En waar heb jij informatie staan dat het ook daadwerkelijk voor muis/keyboard gebruikt kon worden ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Pagina: 1