Ik heb de volgende vraag van iemand gekregen en aangezien mijn Exchange kennis niet zo super is hoopte ik dat iemand hier een goed idee had.
Op de computers in zijn bedrijf staat de nederlandtalige outlook en hij heeft een engelstalige exchange 5.5 draaien.
Hij heeft nu voor externe mailadressen een aantal custom recipients gemaakt en hier ook een aantal distribution lists voor gemaakt.
Die kan hij wel gebruiken in Outlook, maar als hij op het adres dubbelklikt om te kunnen kijken welke mensen er in de groep zitten, dan krijgt hij de volgende melding:
Alvast bedankt
Op de computers in zijn bedrijf staat de nederlandtalige outlook en hij heeft een engelstalige exchange 5.5 draaien.
Hij heeft nu voor externe mailadressen een aantal custom recipients gemaakt en hier ook een aantal distribution lists voor gemaakt.
Die kan hij wel gebruiken in Outlook, maar als hij op het adres dubbelklikt om te kunnen kijken welke mensen er in de groep zitten, dan krijgt hij de volgende melding:
Weet iemand dus hoe ik de exchange server kan (laten) configureren voor de ondersteuning van Nederlandse gegevenssjablonen.Kan de opgegeven bewerking niet uitvoeren. De geselecteerde opdracht is niet geldig voor de geadresseerde. De server van Microsoft Exchange is niet geconfigureerd voor de ondersteuning van Nederlandse gegevenssjablonen.
Alvast bedankt