taalconflict Exchange

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:06

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
Ik heb de volgende vraag van iemand gekregen en aangezien mijn Exchange kennis niet zo super is hoopte ik dat iemand hier een goed idee had.
Op de computers in zijn bedrijf staat de nederlandtalige outlook en hij heeft een engelstalige exchange 5.5 draaien.

Hij heeft nu voor externe mailadressen een aantal custom recipients gemaakt en hier ook een aantal distribution lists voor gemaakt.
Die kan hij wel gebruiken in Outlook, maar als hij op het adres dubbelklikt om te kunnen kijken welke mensen er in de groep zitten, dan krijgt hij de volgende melding:
Kan de opgegeven bewerking niet uitvoeren. De geselecteerde opdracht is niet geldig voor de geadresseerde. De server van Microsoft Exchange is niet geconfigureerd voor de ondersteuning van Nederlandse gegevenssjablonen.
Weet iemand dus hoe ik de exchange server kan (laten) configureren voor de ondersteuning van Nederlandse gegevenssjablonen.

Alvast bedankt

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58

Arno

PF5A

Zoek een Office NL CD op (ik weet dat de '97 CD werkt).

Kies uit het exchange ment Tools -> directory import en browse naar je CD. Selecteer \VALUPACK\EXCHANGE\TPL\TEMPLATE.CSV en klik op OK ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 14:06

Blindfold

Donde estan los conejos?

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 15:50 schreef Traag het volgende:
Zoek een Office NL CD op (ik weet dat de '97 CD werkt).

Kies uit het exchange ment Tools -> directory import en browse naar je CD. Selecteer \VALUPACK\EXCHANGE\TPL\TEMPLATE.CSV en klik op OK ;)
Mijn dank is groot en het resultaat positief

Verwijderd

Ik vond het zonde om een nieuwe topic te openen. Dus vandaar dat ik een nieuwe reply geeft aan dit topic.

Nu mijn vraag:
Werkt dit eigenlijk ook met CD MS Office 2000 NL? Zijn er trouwens een andere manier om bij die template te komen behalve dan bij de CD van MS OFFICE!?