www.onbereikbaar.nl
Je kan proberen om de resolutie waaronder je speelt ff onder windows in te stellen en daar op 100hz te zetten en dan cs opstarten. Want ik geloof dat 60hz standaard was voor alle resoluties.
Of in je config bestand van CS maxfps op 100 zetten
Of in je config bestand van CS maxfps op 100 zetten
Verwijderd
nvidiamax gebruiken ofzo.
ik had het probleem ook en zette er ook een topic voor open in Software Algemeen...
ik had het probleem ook en zette er ook een topic voor open in Software Algemeen...
ik gebruik powerstrip (ouwe versie) en dan kan je je refreshrate per reso instellen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
lekker slimme mensen zitten hiero...hij bedoeld de refresh frequentie van de monitor..die gaat van 100MhZ naar 60MhZ..en dat is bij mij ook zo...maar daar kan je volgens mij ook niets aan doen...dus op de 60 MhZ spelen dan maar
Groetjes, AsteriX
Verwijderd
Heb je dat van max fps al ingesteld? Scheelde bij mij namelijk. Mijn refresh rate gaat op 1024*768 niet hoger dan 72, dus staat mijn max fps op 72.Op donderdag 27 september 2001 17:47 schreef rrdwebdesign het volgende:
lekker slimme mensen zitten hiero...hij bedoeld de refresh frequentie van de monitor..die gaat van 100MhZ naar 60MhZ..en dat is bij mij ook zo...maar daar kan je volgens mij ook niets aan doen...dus op de 60 MhZ spelen dan maarGroetjes, AsteriX
Ik had CS dus een beetje getweaked en de max fps op 99 gezet, maar daarbij ging de refresh rate weer naar 60. Krijg je echt schele ogen van.
ik heb dit probleem ook...
mijn monitor draait relax op 75hz bij 1024*768 32bits MAAR zodra je CS start, zet CS je refreshrate van je monitor terug naar 60hz.
dus dit heeft geen ruk te maken met je maxfps etc etc etc, het is een bugje van CS en windows XP.
afijn, ik zou toch graag de oplossing horen...
mijn monitor draait relax op 75hz bij 1024*768 32bits MAAR zodra je CS start, zet CS je refreshrate van je monitor terug naar 60hz.
dus dit heeft geen ruk te maken met je maxfps etc etc etc, het is een bugje van CS en windows XP.
afijn, ik zou toch graag de oplossing horen...
Bekend probleem met een eenvoudige oplossing. Je hebt de Windows 2000/XP nVIDIA Refresh Rate Fix nodig. Je kan die hier downloaden. Lees aandachtig de instructies en over enkele minuten speel je CS weer op een hoge refresh rate!
Verwijderd
Eeeuum ik denk dat ze met fps frames per seconde bedoelen en dat heeft dus niks met refresh rate van je monitor te maken. En het zijn ook geen Mhzen maar hzen.Op donderdag 27 september 2001 18:12 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Heb je dat van max fps al ingesteld? Scheelde bij mij namelijk. Mijn refresh rate gaat op 1024*768 niet hoger dan 72, dus staat mijn max fps op 72.
Ik had CS dus een beetje getweaked en de max fps op 99 gezet, maar daarbij ging de refresh rate weer naar 60. Krijg je echt schele ogen van.
Ik denk dat je in de config van de game wel het een en ander kan instellen en nieuwe drivers voor je videokaart downloaden wil ook wel eens helpen.
Pagina: 1