Toon posts:

PC upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel een abit BE-6 rev.1 mobo met daarop een celeron 400 draaiend op 450Mhz. Nou vroeg ik me af, wat voor processor er anders op deze mobo kan. Het is een slot1 mobo, dus er kan toch een P3 op?

Verder heb ik een TNT2 kaart erin zitten, maar ik vind hem wel okay presteren, maar het zou nog wel beter kunnen. Kan ik dan beter een processor upgrade doen of een Vidkaart upgrade (zoals Ge-force 2)? :?

Of ben ik goedkoper (beter uit) met een AMD TB? Met nieuwe mobo.

Kan iemand mij wat adviseren?

Alvast bedankt

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:17
Op donderdag 27 september 2001 14:05 schreef DraKie het volgende:
ik heb momenteel een abit BE-6 rev.1 mobo met daarop een celeron 400 draaiend op 450Mhz. Nou vroeg ik me af, wat voor processor er anders op deze mobo kan. Het is een slot1 mobo, dus er kan toch een P3 op?
Zou je effe op moeten zoeken.. Naar mijn weten is dit een BX-bordje, en de BX chipset ondersteund inderdaad coppermine cpu's.. Maar het schijnt vaak van de revisie af te hangen.. Zoek het gewoon effe op op de abit-site?
Als coppermine mogelijk is, dan maximaal een PIII-1GHz (100 MHz FSB versie), of een celly 1100..
Verder heb ik een TNT2 kaart erin zitten, maar ik vind hem wel okay presteren, maar het zou nog wel beter kunnen. Kan ik dan beter een processor upgrade doen of een Vidkaart upgrade (zoals Ge-force 2)? :?
Mwah, ligt eraan wat voor TNT2 jij hebt, en wat je ermee doet.. Als je echt zware spellen speelt, en je gooit er een snelle cpu in, dan wordt de grafische kaart de bottleneck!
Of ben ik goedkoper (beter uit) met een AMD TB? Met nieuwe mobo.
Dat kun je nu zelf uitrekenen.. Dat hangt helemaal af van wat voor proc je gaat kiezen etc..

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een combo'tje AMD1,4+MB+VID heb je voor 900

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 14:19 schreef KillerAce_NL het volgende:
Een combo'tje AMD1,4+MB+VID heb je voor 900
waar?

En ik heb een TNT2-ultra van Guillemot. Speel games als Q3, UT, Wolfenstein (voor zover:P) en quake1 *D