Ik heb net mn orbb binnegekregen maar ik heb nog nooit een orbb geplaatst.. meestal had ik zo'n cooler met die cool prut.. maAR nu zit er gewoon zo'n klein donker vlakje op dat is gemaaKT van een soort prut
.. weet iemand hoe ik die orbb kan aansluiten en heb ik geen coolprut nodig? dan bedoel ik die witte zooi
Verwijderd
je moet dat donkere vlakje eraf halen en dan goed schoon maken met alchohol en dan gewoon artic silver ertussen doen installeren en draaien maarOp donderdag 27 september 2001 14:04 schreef CheapAss het volgende:
Ik heb net mn orbb binnegekregen maar ik heb nog nooit een orbb geplaatst.. meestal had ik zo'n cooler met die cool prut.. maAR nu zit er gewoon zo'n klein donker vlakje op dat is gemaaKT van een soort prut.. weet iemand hoe ik die orbb kan aansluiten en heb ik geen coolprut nodig? dan bedoel ik die witte zooi
waarom moet dat originele spul eraf dan ?
voor betere warmtegeleiding.Op donderdag 27 september 2001 15:45 schreef CyberTijn_ het volgende:
waarom moet dat originele spul eraf dan ?
maar wat voor orb is het?
hopelijk toch wel een dragon orb? anders zou k m gelijk de vuilnisbak inflikkeren.
Als je geen Arctic silver hebt, niks schoonmaken of eraf halen! Dat kan je later wel doen.
Alles is beter dan niets op je CPU.
Alles is beter dan niets op je CPU.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Orb bestellen?
Heb je hier een beetje de meningen en reviews gelezen???
Ik heb de mijne gelukkig alweer maanden in het doosje zitten.
Ik heb de mijne gelukkig alweer maanden in het doosje zitten.
nou de meningen over de dragon3 zijn overwegend positief hoor, het enige nadeel is de 7000 rpm sound
Dragon is idd wel okee, alleen dat whiiiiiiiiiiiii geluid... Niks voor mij; ik wil rust.
Ik wil inderdaad wel ff terugkomen op dat geluid.. In het begin zei ik van "valt toch wel mee, dat geluidje..?" Maarre.. het is toch net een stofzuiger die continu vol staat te werken.. Maar koelen doettie echt wel goed..
een dragon orb kan het niet zijn... daar zit al koelprut bijOp donderdag 27 september 2001 15:53 schreef weareborg het volgende:
[..]
voor betere warmtegeleiding.
maar wat voor orb is het?
hopelijk toch wel een dragon orb? anders zou k m gelijk de vuilnisbak inflikkeren.
Dat geluid went vanzelf!! Vind het trouwens wel mee vallenOp donderdag 27 september 2001 18:02 schreef Dericteur het volgende:
nou de meningen over de dragon3 zijn overwegend positief hoor, het enige nadeel is de 7000 rpm sound
Het is FRIET!
Verwijderd
Ikzelf had 1 van de eerste Dragon Orbs in Nederland....had dat ding al voor ie in de pricewatch stond.
Maarra: daar zat geen koelprut/ pasta bij hoor, alleen die Thermal Pad, die ik er al afgeschraapd heb overigens.
Daarna polijsten en Arctic Silver 2 erop natuurlijk en nu komt ie (1,33 GHz) amper boven 33 graden uit.
:):):)
Maarra: daar zat geen koelprut/ pasta bij hoor, alleen die Thermal Pad, die ik er al afgeschraapd heb overigens.
Daarna polijsten en Arctic Silver 2 erop natuurlijk en nu komt ie (1,33 GHz) amper boven 33 graden uit.
:):):)
Verwijderd
ik heb zelf een super orb maar geeft een naar geluid
, erg lawaai en ik kan er maar niet aan wennen!
maar bij mijn cooler zat ook geen koelpasta op en heb ik zelf dus maar gedaan
Nooit die cooler van jouw zonder koelpasta erop zetten, vind de processor niet echt fijn!!
Mijn bakkie word nu ongeveer 40 graden.
maar bij mijn cooler zat ook geen koelpasta op en heb ik zelf dus maar gedaan
Nooit die cooler van jouw zonder koelpasta erop zetten, vind de processor niet echt fijn!!
Mijn bakkie word nu ongeveer 40 graden.
Verwijderd
Ik heb ook een orb gehad maar dat ding koelde werkelijk voor geen meter
Ben nu overgestapt op globalwin WKB 38 en dat werkt een stuk beter
Verwijderd
orb=kutOp donderdag 27 september 2001 14:04 schreef CheapAss het volgende:
Ik heb net mn orbb binnegekregen maar ik heb nog nooit een orbb geplaatst.. meestal had ik zo'n cooler met die cool prut.. maAR nu zit er gewoon zo'n klein donker vlakje op dat is gemaaKT van een soort prut.. weet iemand hoe ik die orbb kan aansluiten en heb ik geen coolprut nodig? dan bedoel ik die witte zooi
Pagina: 1