red faction onhaalbaar??

Pagina: 1
Acties:

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
heu, ik zit nu met redfaction op een stuk , waarbij je 10 minuten krijgt om naar een shuttle toe te komen, maar nou ben ik supersnel (ja zelfs al met godmode om maar gewoon door te kunnen lopen zonder tijdverlies) erheen gerend en gereden met die tank, en steeds hoor je "they are sealing up the loading docks" en dan gaan alle deuren dicht, voila, vast, je kan niks meer en je verliest de game!!

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Dude, dat gedeelte hoor je niet te halen dacht ik...tenminste, bij mij vliegt ie ook weg, maar dan kan je nog wel gewoon door spelen, toch? Die shuttle onploft toch?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:58
Die shuttle wordt naar de kloten geschoten en dan moet je een andere weg vinden. Je kan die shuttle niet eens halen. Zoiets heet een scripted action. Hoe snel je ook bent. De deuren gaan altijd eerder dicht.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Ja idd, duh ;)

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
neeeee ik ben al 3 dagen verder dan dat stuk, ik bedoel een andere shuttle :p

je disabled the missile defense system, waarnaa je in metro stapt, metro crashed tegen een deur, "loading", dan word je wakker, in kapotte metro, en een timer bovein in beeld van 10:00, je rent door nog een deur, stapt in een tank, en rijd dan een heel eind , tot een minuut of 6 over zijn, je komt in een gebouw, want je mot een shuttle halen, dan spring je op een bagageband want dat moet, ok je bent op weg over die band.. je ziet een deurtje dat open is.. je denkt HOERAA!! en dan "quick they are sealing up the loading docks" deurtje sluit echt 0.5 seconde voor je erdoor bent, en dan zit je gevangen.. timer loopt af naar 0

dan krijg je text "you failed to board the shuttle" yadayada en nogwat.. en je kan overnieuw beginnen..

als iemand een noclip mode weet, graag! :D

Verwijderd

Als je in de shuttle staat, heb je bovenop een luik zitten, daar moet je in gaan zitten (zit beneden of boven, in die laatste kamer) luik zit in de vloer.... ff zoeken

edit: je weet niet dat je in een shuttle zit, het is een kamer met een blauwe gloed..... en een lift in het midden tegen een achterwand....tis een beetje beroert uit leggen...

Verwijderd

[b]Op donderdag 27 september 2001 14:22 schreef Heel veel geblaat
je hebt godmode en no-clip echt niet nodig

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

bij die band moet je niet verder gaan dan dat ventje met die fusionlauncher. daar moet je eraf springen en met de kleine lift omhoog gaan. daar staan dan nog 2 baddies en dan links van je is een deur die te openen is met een klote klein knopje die dan rechts zit (zocht mij ook helemaal suf, zal wel aan de res liggen)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 14:45 schreef knightofn1 het volgende:
bij die band moet je niet verder gaan dan dat ventje met die fusionlauncher. daar moet je eraf springen en met de kleine lift omhoog gaan. daar staan dan nog 2 baddies en dan links van je is een deur die te openen is met een klote klein knopje die dan rechts zit (zocht mij ook helemaal suf, zal wel aan de res liggen)
DAAR had ik wat aan! :D dank je wel man!! ik kon dat stomme knoppie echt nergens vinden (1024x768)

Verwijderd

ow dat stukkie :D

daar eh bik het knopje ook niet kunne vinden en heb ik de muur weg geblazen...of was dat ergens anders :?

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
ok nu eentje die denk ik niemand kan halen, je mot een bomb in 30 seconden defusen.. door 1x een 4 digit code te raden, en de tweede code is 8 digits.. en je moet de goede volgorde raden.. ben er 4 uur mee bezig geweest, en elke retry is de code anders.. :(

very very frustrating :)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

was anders in een minuutje klaar daarmee
wel een beetje geluk natuurlijk

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:12

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 27 september 2001 14:22 schreef xMvZx het volgende:
als iemand een noclip mode weet, graag! :D
Zwak hoor cheaten :(

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 27 september 2001 19:25 schreef xMvZx het volgende:
ok nu eentje die denk ik niemand kan halen, je mot een bomb in 30 seconden defusen.. door 1x een 4 digit code te raden, en de tweede code is 8 digits.. en je moet de goede volgorde raden.. ben er 4 uur mee bezig geweest, en elke retry is de code anders.. :(

very very frustrating :)
Had hem in 1 keer, met 1 seconde over :D Stalen zenuwen 8-)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1