Het kan een fout zijn, maar hier is wat vandaag gebeurde. Mijn upload wordt gechecked door zonealarm. Ik zie het tellertje van de upload lopen. Dat verbaasde me niet want ik had kazaa aanstaan. Twee mensen waren aan het uploaden met 0.2 en 0.4 kb/s
. Ik heb adsl met 64 kBIT upload.
NU HET VAGE:
Op een gegeven moment merk ik dat het tellertje van zonealarm in MEGABYTES
aan het tellen is. Dat ding sjeest maar door. Hij staat rond 2200 megabyte!! Als ik het door heb zet ik mijn local zone security schuif op max security (vanaf medium). Bij 2206 megabyte stopt ie. Ik had GEEN andere pc's in mijn netwerk aanstaan.
Natuurlijk kan ik nooit 2 gigabyte uploaden met mijn suffe adsl upload. Kan iemand dit vanaf buiten opengezet hebben naar zo'n 2mbit (het liep met een snelheid van een mbyte per 4 seconden schat ik zo)? Werd ik gehacked?
Nou ik heb echt geen 2 gigabyte aan interessante info op mijn disks. Of het moeten games zijn. Wat denken jullie? Fout van zonealarm of was I hacked?
NU HET VAGE:
Op een gegeven moment merk ik dat het tellertje van zonealarm in MEGABYTES
Natuurlijk kan ik nooit 2 gigabyte uploaden met mijn suffe adsl upload. Kan iemand dit vanaf buiten opengezet hebben naar zo'n 2mbit (het liep met een snelheid van een mbyte per 4 seconden schat ik zo)? Werd ik gehacked?
Nou ik heb echt geen 2 gigabyte aan interessante info op mijn disks. Of het moeten games zijn. Wat denken jullie? Fout van zonealarm of was I hacked?