zette een hacker mijn upload GIGA open????

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Het kan een fout zijn, maar hier is wat vandaag gebeurde. Mijn upload wordt gechecked door zonealarm. Ik zie het tellertje van de upload lopen. Dat verbaasde me niet want ik had kazaa aanstaan. Twee mensen waren aan het uploaden met 0.2 en 0.4 kb/s :). Ik heb adsl met 64 kBIT upload.

NU HET VAGE:

Op een gegeven moment merk ik dat het tellertje van zonealarm in MEGABYTES :o aan het tellen is. Dat ding sjeest maar door. Hij staat rond 2200 megabyte!! Als ik het door heb zet ik mijn local zone security schuif op max security (vanaf medium). Bij 2206 megabyte stopt ie. Ik had GEEN andere pc's in mijn netwerk aanstaan.

Natuurlijk kan ik nooit 2 gigabyte uploaden met mijn suffe adsl upload. Kan iemand dit vanaf buiten opengezet hebben naar zo'n 2mbit (het liep met een snelheid van een mbyte per 4 seconden schat ik zo)? Werd ik gehacked?

Nou ik heb echt geen 2 gigabyte aan interessante info op mijn disks. Of het moeten games zijn. Wat denken jullie? Fout van zonealarm of was I hacked?

Verwijderd

Fout bij zonealarm

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Had ik ook een keer. Dat moet KB in plaats van MB zijn...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Hoort de upload dan in KB's vermeld te worden en de download in MB?
De download in MB's klopte namelijk wel.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 14:34 schreef broes_willems het volgende:
Hoort de upload dan in KB's vermeld te worden en de download in MB?
De download in MB's klopte namelijk wel.
De gemeten data wordt pas in MB weergegeven als die minimaal 1 MB is. Soms gaat dat om de een of andere reden fout denk ik...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Gelukkig maar! :D
thanks.

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Ik kreeg laatst een Ddos en toen had ik ook veel upload ;)

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
erm....je geeft zelf al het antwoord heh...t KAN geen hack zijn die naar 2gb schiet....technisch niet mogelijk...je kan natuurlijk wel altijd gehacked zijn, maar dat is weer een ander verhaal........ een 2gbhack is in ieder geval onmogelijk

iRacing Profiel

Verwijderd

Heb je thuis niet gewoon een intern netwerk en dat iemand vanaf een andere computer iets van je zat te kopieren? Dat wordt dan denkik ook meegerekend met upload, of ligt dat aan mij?

Anders is het gewoon foutje denkik :)
Pagina: 1