Na geheugen installatie pc kaduuk

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 10:09
Ik ben dus een absolute leek op het gebied van hardware. Maar ik dacht vandaag even 128 mb geheugen erbij te zetten. Het was namelijk spot goedkoop bij de Mycom (25 piek voor infineon?? geheugen).
Maar nu heb ik dus een probleem: na het installeren van het geheugen krijg ik alleen nog maar piepjes te horen. Ik heb dit probleem al eens eerder gehad toen ik bij mijn 128 mb eentje van 256 wou zetten, dit ging ook helemaal fout en toen moest ik naar een pc winkel om het te laten installeren. Toen kwam ik erachter dat de 128 mb die er al inzat niet samen ging met mijn nieuwe 256, had iets met parieteit?? te maken, dus toen heb ik alleen die 256 erin laten zetten en die 128 verkocht. Maar toen tijdens het instelleren bij die winkel ging het ook al fout (ook dezelfde piepjes) en toen hadden ze het over de voeding los halen en toen deed ie het weer.

Dus aan de hand van deze ervaring probeerde ik dat net dus ook ,maar dat had dus geen zin, nog steeds piepjes na het installeren van het geheugen. Ik heb allerlei combinaties geprobeerd maar het wil niet baten, zelfs alleen die oude 256 erin doet ie niet meer :(.
En als ik hem wegbreng naar de helpdesk dan ben ik hem 2 weken kwijt en dat wil ik dus niet.

Mijn computer is een appie heijn pc met Biostar m7vka moederbord, amd athlon 1000mhz proc. De 256 is van merk Micron gekocht bij Norrod en de 128 mb is van Infineon, bijde 133mhz geheugen

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Zit er nog een bepaalde ritme in die piepjes?

Bijvoorbeeld: lang kort kort kort

Krijg je wel beeld?

Money for nothin' and your chicks for free

• Lexxx
Ja er zit wel een ritme in. Lange piep stil lange piep enz

Verwijderd