Toon posts:

[CM] zelfbouw kastje

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu bezig aan mijn zelfbouwkastje gemaakt van MDF 12mm dik, grootte van het kastje is 340 x 240 x 145mm (buitenafmetingen).

specs: Intel PII 400@412MHz ;) , Wintec W6BXA/V mobo, 64MB pc100, permedia2 4MB video AGP, 3com NIC PCI, Quantum Bigfoot 5,25" hd, 145W voeding (low noise). En er is nog plaats voor één PCI kaartje extra :7

Het enige wat deze gaat doen is werken als fileservertje voor backups, en 24/7 SETI-cruncher. Win2000 en zonder monitor, toetsenbord en muis.

pics komen wanneer mijn broer een keer de digitale camera van zijn werk meeneemt :)

Zou dit warm worden, zo dicht bij elkaar?

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik zou die bigfoot eruit doen, wat mij opgevallen is is dat die erug warm worden. Maar als je voor en goede airflow in je kast zorgt moet het wel goed gaan. Een een 400 Mhz wordt niet zo warm.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Hout en elektronica => ik heb het er niet op ivm brandgevaar ik hou het liever bij metaal :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Op donderdag 27 september 2001 14:07 schreef Vaagharses het volgende:
Hout en elektronica => ik heb het er niet op ivm brandgevaar ik hou het liever bij metaal :)
Ik heb zelfs mijn hele pc met schuimstof bekleed om hem stiller te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://home-2.12move.nl/~sh073391/pics/Athlon.JPG

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
beetje vakgek ;)
(zie profile :) )

Verwijderd

Brand heb je nie zo snel denk ik =) alleen je moet wel goed opletten dat je alles aard... want je kast is normaal gesproken toch de aarde ? of gaat dat ook via je voeding stekkertje ?

Verwijderd

Hmm IK las dat iemand zijn gehele kast met schuimstof heeft bekleed, werkt dat nu ook nog een beetje echt? Lijkt mij namelijk wel enorm handig. Mijn ouders worden namelijk een beetje gek van de fan die achter hun hoofd staat te draaien. Euhm ja mijn pc staat aan de andere kant van het muurtje. :-)

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 09:23
Op vrijdag 28 september 2001 11:10 schreef Ganymedus het volgende:
Hmm IK las dat iemand zijn gehele kast met schuimstof heeft bekleed, werkt dat nu ook nog een beetje echt?
Ik heb m'n kast ook gedeeltelijk bekleed met schuimstof, en je merkt het echt wel in het geluid hoor.
Alleen de temperatuur gaat er wel door omhoog, dus goeie ventilatie is geen overbodige luxe.

edit:
typo's

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Pagina: 1