"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
(grumbel, ik had hier een mooie move message met alle uitleg getikt en uiteraard is die niet meegekomen
)
Maar dit moest dus niet in SU maar in LA
Het is niet de bedoeling dat dit forum gebruikt wordt voor illegale bestanden etc.
Nou weet ik dat er vele legale e-books zijn. Maar ook vele illegale.
Als iemand dan zo'n:
Ik twijfelde nog tussen post deleten en topic sluiten, maar heb uiteindelijk het laatste gedaan.
Maar dit moest dus niet in SU maar in LA
Het is niet de bedoeling dat dit forum gebruikt wordt voor illegale bestanden etc.
Nou weet ik dat er vele legale e-books zijn. Maar ook vele illegale.
Als iemand dan zo'n:
post neerpoot, ga ik er niet meer vanuit dat daar alleen maar legale bestanden op staan.Op woensdag 26 september 2001 18:13 schreef Alarmnummer het volgende:
Als je me ff een mailtje stuurt.. zet ik mijn ftp server even aan.. heb er meer dan genoeg c en c++ boeken op staan.
Ik twijfelde nog tussen post deleten en topic sluiten, maar heb uiteindelijk het laatste gedaan.
Hmmm, dat zijn vooroordelen.Op donderdag 27 september 2001 14:05 schreef ACM het volgende:
post neerpoot, ga ik er niet meer vanuit dat daar alleen maar legale bestanden op staan.
Dat is niet aardig je gaat er vanuit dat iemand illegaal bezig is terwijl je het niet weet.
beeeeeeeeeetje fout!
Jah verschrikkelijk!Op donderdag 27 september 2001 15:01 schreef KingOfRnR het volgende:
beeeeeeeeeetje fout!
Maar aangezien we niet kunnen controleren dat ie gewoon netjes alleen maar legale bestanden heeft staan stoppen we dat soort posts in principe.
In de originele posting had ik trouwens staan:
'dit forum is niet voor de uitwisseling van (minder|illegale) bestanden'
Zowiezo is het forum dus niet voor 'hee wie heeft bestand X en Y voor mij??' en de omgekeerde posts 'ik heb hier bestand X en Y voor jou'.
Is waar maar geef dan niet als reden (naar de starter toe) dat je iemand verdenkt dat er illegale SW op een FTP-server om een topic te sluiten.
Als sommige personen die in de schijnwerpers staan op dit moment (reageren op verdenking) dan zou ik hier niet zo rustig in mijn stoel zitten.
If you get my drift
Als sommige personen die in de schijnwerpers staan op dit moment (reageren op verdenking) dan zou ik hier niet zo rustig in mijn stoel zitten.
If you get my drift