Outlaws opvolger petitie

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 21:45
Paleface op Paleface.net is bezig met het verzamelen van handtekeningen voor een vervolg op Outlaws van Lucasarts.
Ken je Outlaws niet? download dan even de demo. Het is een retesnelle 3dshooter met humor (dat hebben er niet veel in dit genre) Op internet wordt dit spel heel veel gespeelt omdat het een ping toestaat van 400
Het is glide geaccelereerd dus een 3dfx-kaart of emulator is wel handig voor snel spel.
Er zijn al 1100 handtekeningen weg en bij Lucasarts reageerden ze heel positief dus we gaan naar de 2000!

diskeltische lurker

Verwijderd

En een ping van 400 is acceptabel?

Hmmzz.... vind ik van niet!

Verwijderd

Probeer voor de lol ook eens :

-Unreal Tournement
-Quake 3 Arena
-Half-Life + TF Mods + Counterstrike
-Rogue Spear !!!!!!! (mijn favoriet)

Zijn wat recenter... en staan ook een ping van 400 toe alleen speelt et niet zo lekker..

:0

BTW.. Outlaws is al zo'n 4 jaar oud of niet?

Verwijderd

Maar nog steeds een spel om of en toe uit de de kast te halen. Echt vanwege de sfeer.

Groet,

Salix

Verwijderd

Outlaws gebruikt de Build engine (net als Duke Nukem 3d, Blood, Redneck Rampage enz.), het ziet er dus totaal niet uit, is dan ook bedoeld voor 486 computers met 14k4 modems, dus het is niet zo gek dat het retesnel is op hedendaagse supercomputers (in verhouding).

Maar als de opvolger van Outlaws net zo mooi wordt als de opvolger van Duke3d, dan wil ik hem ook wel hebben :9 ...

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 21:45
Het voordeel van Outlaws boven anderen is het feit dat jou pc bepaald of je iemand raakt en niet de pc van die persoon (zoals bij Q3) Wat je ziet raak je dus ook en dat is wel heel handig.
Ol is oud, maar ja we willen niet voor niets een vervolg. BTW op een voodoo 3 en met a3d geluid kan het spel er best wel leuk uitzien. Het is in ieder geval niet zo donker. En we wachten vol smart op de nieuwe 3dfxkaart met FSAA
Ik heb zelf ook Q3 en UT gespeeld (heelveel UT) maar die zijn me te snel qua killing: binnen 10 min heb je zo 50 kills en je respawnt ergens en het volgende moment ben je weer dood, leuk hoor! Bij OL mag je tenminste nog even adem halen.

Ol releasedatum: april 1997

diskeltische lurker

Verwijderd

FYI, outlaws is niet gebaseerd op de build engine, maar op een eigen engine van Lucasarts, enne om nog meer te zeggen, het is een SCHANDE dat er nooit een vervolg op is gekomen, Outlaws is een geweldig spel...

Mijn handtekening heb je

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:01
yeah, Outlaws was tof, had hele goed sfeer, als je mij vraagt zelfs de tofste shooter (qua sfeer).
Een vervolg (als die er komt) ga ik zeker ook kopen.
Dus count me in!
http://www.paleface.net/petition.html
Pagina: 1