Toon posts:

ftp-en via sonera, quicknet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Iedereen,

Zoals velen al wisten heeft quicknet zn upload verhoogt naar 16 kb per sec dat wel weer veel sneller is dat de 8 kb per sec. Daarom wilde ik een ftp-je opzetten, alleen lukt dit niet met quicknet want het schijnt zoals ik eerder gelezen heb op dit forum dat ze de porten tot 1025 hebben geblokkeerd, maar als ik dan bijv 6666 als port neem dan doet ie het ook niet. Ik gebruik G6 FTP. Iemand die wel weet hoe het aan de praat te krijgen , misschien ook iemand met sonera??

Alvast bedankt ,

gr, Stevio

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25
dat kan toch nie? ze kunnen heus je poort niet allemaal blokken, hoe ga je dan ooit iets met ICQ versturen enzo?

Heb je niet gewoon een firewall draaien (bijvoorbeeld Windows XP firewall ? )

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 12:55 schreef XTracer het volgende:
dat kan toch nie? ze kunnen heus je poort niet allemaal blokken, hoe ga je dan ooit iets met ICQ versturen enzo?

Heb je niet gewoon een firewall draaien (bijvoorbeeld Windows XP firewall ? )
Het verzenden van bestanden lukt gewoon met icq, msn lukt niet maar ja dat is een ander verhaal, en nee ik heb geen Firewall draaien dus het moet ergens anders aan liggen, maar ik hoor wel van meer mensen met quicknet internet dat het ftp-en niet lukt, dus misschien iemand?

Verwijderd

Hmmmz ik heb ook sonera en ik draai gewoon een ftp met dat G6 programma. Ik snap niet waarom het niet bij jou zou kunnen werken. Wat voor foutmeldingen geeft G6 dan?

Verwijderd

Gebruik je toevallig winroute?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik gebruik geen winroute, btw welke poort gebruik je dan eikelbijter? Ik hoop dat iemand het weet.

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
poort : 6969 werkt bij mij ok

Verwijderd

Topicstarter
het werkt op de 1 of andere manier niet, het ip klopt de port klopt en de rest van de instellingen, btw msn verzenden lukt ook niet goed, en dat deed het aan het begin wel trouwens, Misschien nog iemand?

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem. alleen vrienden die ook op quickent zitten kunnen wel op mijn ftp komen, maar mensen die bij een andere provider zitten, kunnen niet bij mij komen...
het lijkt dus wel alsof het VPN van Quicknet toch iets meer blokt...
ik heb ook al geprobeerd op bijv. port 8080 of 2121 of 2100 etc... maar alleen quicknet-members kunnen me bereiken en niet vanaf andere providers...
Pagina: 1