Toon posts:

Thief: the Dark Project

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand het al behoorlijk oude spel Thief: the Dark Project?
Ik probeer het nl te kopen, maar ik kan het nergens vinden... Als iemand nog een winkel kent of hem 2ehands (niet beschadigd) heeft, zeg dat dan ff, want ik wil hem wel graag hebben.

En Admin....dit is geen verzoek om illegale cd's, maar gewoon een vriendelijk verzoek of dit spel nog ergens LEGAAL te krijgen is.

Grtz

I am Gul'Dan...I am darkness incarnate...I will not be denied...

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Thief moet in veel zaken gewoon nog te krijgen zijn

Bijv
Computer collectief in A'dam ??

DPC Team ColdFusion

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Zoek anders ff naar de Thief Gold Version (zitten namelijk een paar extra levels in!!!)
:)
Ik vind het maar een beetje raar dat je hier zoiets post!!!! Je kan toch wel zoeken op i-net ofzo. Er zijn genoeg sites die daar info over kunnen geven!!!!!!!! We hebben niet voor niets search engines! :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, probleempje, ik woon niet echt dichtbij A'dam , dus dat zal moeilijk worden. Nog andere suggesties???

O en ik heb al gezocht, maar bij de online stores die ik ken, is hij inet te krijgen.

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

Ik heb 'm laatst nog gewoon hier bij de Bart Smit in Zwolle zien liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Spank you..... :o :o
maar niet heus, hij is niet meer leverbaar snugger... :( :(
enneh, bij computercollectief.nl ligt hij ook niet meer....

Verwijderd

Free Record Shop, Vobis, Virgin en de Mediamarkt in Rotterdam hebben hem allemaal nog liggen volgens mij... weet niet hoe duur, maar dacht dat de goedkoopste 30 piek was..... was geloof ik nog die gold versie ook....

Verwijderd

Sorry, mijn fout...

Verwijderd

Zoek es met copernic naar thief in de categorie buy software... krijg zo een stuk of 20 adressen waar je hem kunt bestellen...
Pagina: 1