Toon posts:

halflife

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom heeft iedereen het hier over ut?
ik vind halflife veel beter!
wat zijn jullie meningen?
( en ik wil niet alleen horen van wapens enzo)

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

nou vind ik halflife ook nog steeds beter dan UT, maar counterstrike is VEEEEEEL beter dan UT. Het is moeilijker en realistischer. Nou heb ik quake ook nooit leuk gevonden om dezelfde reden dat ik UT ook nie leuk vind. Ik vind het niet realistisch, grafisch ziet het er leuk uit hoor, maar da hoeft va mij niet perse. CS RULEZZZ!!

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Precies...ik ben het gehéééél eens met Asmoday....Counter Strike is gewoon VÉT!!
Het is gewoon meer realiteit. En niet schieten op iets dat beweegt.
Geef mij maar Counter Strike.

The "real" Champ will always be The Champ

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Hmz, allemaal best.

Het is iedereen zijn eigen keuze. Ik heb het al lang opgegeven om anderen te overtuigen van mijn standpunt wat betreft welke game het best is.

En wat ik ook al eerder zei: het hoeft niet per see een keuze te zijn, het kan ook allebei (alledrie, vier enz.).

ZO speel ik nu UT en ook nog wat Q2.

Als je wil raggen speel je UT, Q1, 2, 3, of weet ik veel. Als je tactisch te werk wil gaan doe je toch leuk wat anders?

Ik denk dat wat ik probeer te zeggen valt samen te vatten in een quote:

(quote)

- tijdens een pot Q2 komt er iemand binnen.
- "Unreal is veel toffer!"
...
- "Dan ga je dat toch spelen"

(end of quote)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Precies Clay!!!!

Mensen moeten gewoon doen wat ze leuk vinden en niet zo zeuren dat het ene spel ZOOOOVEEEEEEEEL beter is dan dat andere. :P
Elk spel heeft wel bugs (als je ff goed zoekt).
Ik was eerst ook zo van bla dit en bla dat is beter enzo. Ik speel nu gewoon spellen die ik leuk vind en daar maakt het echt geen reet uit of het een race spel is of een RPG of een shooter!!! :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Nou mag OP er ook wel wezen hoor!

Grtz,

Rose ;)

Verwijderd

Voor degenen die van het taktische gedeelte van Counterstrike houden is er ook nog een ander _zeer_ tof spel: Wheel of Time... dit lijkt op het eerste gezicht op een normale fps met magie ipv de standaard rocketlauncher, maar is zoveel meer...... als je dit eenmaal online hebt gespeeld dan wil je nix anders meer. Je moet het alleen ff doorhebben.

(hoe klinkt bijv iemand dmv whirlwind optillen en vervolgens te pletter te laten vallen???? :) :) :) Of als jij bijv degene bent die opgetilt wordt dmv "swap place" met iemand van plaats te verwisselen, zodat hij/zij in jouw plaats te letter valt????) klinkt misschien wat vaag, maar zulke mogelijkheden zijn er heel veel. Aanrader!

vor geinteresseerden: download de demo bij www.wheeloftime.com ook voor andere info

ow jah, daarnaast ziet het er ook nog es SUPER uit!

Verwijderd

Jullie hebben het over Half-Life Opposing Force en Team Fortress, maar ben de doos kwijt en heb dus geen cd-key meer!!!!!!!
En het klopt dat die key in Nl. op de cd staat maar in Italië, niet daar staat ie op de doos! Ik koop ook eens wat op vakantie!
Balen!!! Ik win2k erop en nu kan ik dus geen Half-Life meer spelen.
Ik heb toch flink geld neergeteld voor dat spel en Sierra wil (uiteraard) niet die key geven.

Hebben jullie die soms???
Want met een crack kan ik geen internet games meer spelen.

WIE HELPT MIJ???

Joey

- Elke dag zat is ook een geregeld leven -

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
ja...dat bovenste heb ik ook...toevallig he!

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Die vervelende Italianen tock ook ;).

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat jullie mij niet geloven. Daar baal ik wel van, want nu heb ik die klotecode nog niet, terwijl ik voor de gein toch echt zelf dit spel heb gekocht. Dat doe ik zo af en toe eens als een spel echt gaaf is, maar ja...

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
zullen we niet eens gewoon NOKKEN met dat gedoe over "welk spel is beter?" ik wordt er tikkeltje ziek van.... :r

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Pagina: 1