Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Als je de goede drivers installeerd kan je ook in Windows XP zeer goed spellen draaien.
En WinME vertraagt spellen niet met 50% hoor!
En WinME vertraagt spellen niet met 50% hoor!
In WindowsXP draaien spellen ongeveer even snel als onder Windows 2000 pro met SP-2.
Goede drivers zijn wel ZEER belangrijk.
Goede drivers zijn wel ZEER belangrijk.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Wat een onzin zeg! Lees jij wel eens benchmarks? Framerate verlaagd met 50%??
Ik ben ook niet enthousiast over Windows ME, maar dit.
Bovendien draaien UT en HalfLife hier niet merkbaar langzamer onder XP dan onder Win98...
Ik ben ook niet enthousiast over Windows ME, maar dit.
Bovendien draaien UT en HalfLife hier niet merkbaar langzamer onder XP dan onder Win98...
Eigenlijk heb ik alleen maar goeie ervaringen met ME (maar dat terzijde), Meeste spellen draaien sowieso niet meer onder een DOS omgeving, dus maakt het ook weinig uit of er DOS of niet op staat. De XP versies die in omloop zijn, zijn nog geen officiele gereleasede versies, dus daar kunnen ook nog problemen in zitten.
persoonlijk heb ik met de final van XP erg weinig problemen en spellen lopen als een tiet (sorry voor de sexistische opmerking
)
Drivers zijn inderdaad wel erg belangrijk, dus bij voorkeur door Microsoft gecertificeerde drivers downloaden (de meeste fabrikanten van moderne hardware hebben ze al op de website staan) gebruiken.
XP roeleert
persoonlijk heb ik met de final van XP erg weinig problemen en spellen lopen als een tiet (sorry voor de sexistische opmerking
Drivers zijn inderdaad wel erg belangrijk, dus bij voorkeur door Microsoft gecertificeerde drivers downloaden (de meeste fabrikanten van moderne hardware hebben ze al op de website staan) gebruiken.
XP roeleert
I hope I never get so old I get religious
hmm... ik kon idd spellen gewoon draaien
en niets ging merkbaar langzamer
vage theorie heb jij
... klopt erg weinig van
vage theorie heb jij
Verwijderd
Hmmmm. ff en opmerkingsken
ik heb zonet Back To Castle Wolfenstein gedownload
onder mijne ME ging het spel vlotjes, nu ik XP
over mijn zonet geformateerd HD heb gezet, heeft
deze blijkbaar problemen bij het opstarten ;'(
van dit spel ( komt altijd op [ Send Bug Report ]
OpenGL_D.... wat kan ik hieraan doen ?
Dat ME geen DOS meer heeft is niet waar. ME is nog steeds gewoon een grafische shell om MS-DOS, net als Win98. Sommige mensen noemen ME niet voor niets Windows 98 Third Edition.
Dat je in ME niet meer naar DOS kunt booten zegt in dit geval niets.
Windows NT/2000/XP zijn 100% DOS-loos. Het enige dat ze hebben is een Command Prompt die lijkt op DOS en ze kunnen DOS emuleren.
Volgens sommige benchmarks is WinXP aanzienlijk sneller voor spellen dan Win2K.
Vergelijken met 9x Windows-versies is zinloos. Zal soms sneller zijn, soms langzamer. Dat is heel moeilijk te voorspellen.
Dat je in ME niet meer naar DOS kunt booten zegt in dit geval niets.
Windows NT/2000/XP zijn 100% DOS-loos. Het enige dat ze hebben is een Command Prompt die lijkt op DOS en ze kunnen DOS emuleren.
Volgens sommige benchmarks is WinXP aanzienlijk sneller voor spellen dan Win2K.
Vergelijken met 9x Windows-versies is zinloos. Zal soms sneller zijn, soms langzamer. Dat is heel moeilijk te voorspellen.
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
Uit eigen ervaring, Windows XP met de juiste drivers idd. Ik heb zelf een Asus 6600 Deluxe, dus lekker de Detonator 4 drivers geinstalleerd. Gaat als een trein, iets hogere 3dMark2001 score in winXP vergeleken met Win98SE (ook met goede drivers)
Waarschijnlijk wordt dit alleen maar beter!
Windows XP is officieel nl nog geeneens uit!
Waarschijnlijk wordt dit alleen maar beter!
Windows XP is officieel nl nog geeneens uit!
Typisch geval van de juiste display-drivers installeren omdat de standaard drivers van XP geen OpenGL ondersteunen.Op donderdag 27 september 2001 12:52 schreef El-DIabl0 het volgende:
Hmmmm. ff en opmerkingsken
(kon je zelf bedenken) Welke videokaart heb je?
Waarom is iedereen toch altijd in de veronderstelling dat er geen final uit is van XP ? Het is de final, het is de GOLD, het is de versie die in de winkel komt te liggen...
Performance zal dus niet stijgen OF dalen, het blijft gelijk.
Naja, XP draait hiero lekker en ook games doen het gewoon goed.
final is zo iets als het blijft hier bij we doen er niets meer aanOp donderdag 27 september 2001 13:11 schreef XTracer het volgende:
Waarom is iedereen toch altijd in de veronderstelling dat er geen final uit is van XP ? Het is de final, het is de GOLD, het is de versie die in de winkel komt te liggen...
een besturings systeem is nooit final
in het geval van de xp spreken we op dit moment over de RTM
klaar voor producktie
EPC Debian Gnu Linux
Klopt, tot het eerste Service Pack zal er niets meer veranderen aan WinXP zelf.Op donderdag 27 september 2001 13:11 schreef XTracer het volgende:
Wat wél verandert is de driverondersteuning en het is duidelijk dat drivers enorme prestatieverbeteringen kunnen brengen.
Kijk maar naar die hele detonator-serie voor Win98 van Nvidia. Het OS blijft steeds hetzelfde, de prestaties nemen enorm toe.
Kortom, prestaties zullen niet dalen maar zeker wel stijgen!
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Verwijderd
Met XP draai ik UT op DirX op 1600x1200 en zit tussen de 21 en 35 fps... OP EEN ANTIEKE TNT2U!
Dat kon ik dus wel shaken onder WinMe. Nuff sd.
Dat kon ik dus wel shaken onder WinMe. Nuff sd.
Verwijderd
Quake 3 gaat met de nieuwste drivers onder XP ook als een speer hier. Volgens mij heb ik zelfs meer fps als toen ik het in win98 draaide.
Mijn windows toets doet het niet als ik q3 in een venster draai, hebben meer mensen hier last van ?
Ik heb een abit kt7-raid met 1536 MB RAM PC133-3-3-3 en een ASUS v6600 deluxe, ik heb de nvidia detonator drivers v21.81 geinstalleerd.
CTRL-TAB wil ook niet
Ik heb hier maar even een nieuw TOPIC over gestart:
[topic=282297/1/25]
Ik heb een abit kt7-raid met 1536 MB RAM PC133-3-3-3 en een ASUS v6600 deluxe, ik heb de nvidia detonator drivers v21.81 geinstalleerd.
CTRL-TAB wil ook niet
Ik heb hier maar even een nieuw TOPIC over gestart:
[topic=282297/1/25]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Wat betreft spellen is xp niet veel anders dan 2k.
Eingelijk is xp een soort win2k tweede editie.
Eingelijk is xp een soort win2k tweede editie.
Verwijderd
uh,
naar mijn bescheiden mening is XP wel degelijk beter in het omgaan met spellen dan ME of 2000.
Je kunt hier de windows compatibility voor gebruiken !
Klik met de rechtermuis op het exe bestand, kies compatibility en vink Run this program aan.....
kies dan de "emulatie" die XP moet gebruiken....
naar mijn bescheiden mening is XP wel degelijk beter in het omgaan met spellen dan ME of 2000.
Je kunt hier de windows compatibility voor gebruiken !
Klik met de rechtermuis op het exe bestand, kies compatibility en vink Run this program aan.....
kies dan de "emulatie" die XP moet gebruiken....
Pagina: 1