Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Een UT level...

Pagina: 1
Acties:

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Ik ben een leveltje aan het maken voor UT. Met onder anderen een vrij grote ruimte in de "mine" theme. Nou zit ik alleen met het probleem dat ik een vrij futuristische toren heb gemaakt, en de shit eromheen is meer in Halflife style.

Dat laatste vind ik dus tien keer toffer, maar nou weet ik niet wat ik in de plaats van die toren moet doen. Iemand wel? ...

Ik wil dus van die toren af, neem ff een kijkje hier, en dan zie je hoop ik wel wat ik bedoel.

Ik vind het altijd wel prettig om wat ruimte te hebben om in rond te springen, maar een beetje een uitdaging qua architectuur zie ik ook wel zitten.

Ik hoop dat iemand een leuk idee heeft, want ik heb me er een beetje blind op lopen staren, en ben nu "leeg". :)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

Ziet 'r erg mooi uit, alleen zie ik niet waarom die toren weg zou moeten.
Misschien kun je hem ergens neerzetten voor dl'en dan kunnen we er ff in rond lopen om te kijken wat er moet gebeuren... :)

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Die toren staat gewoon niet bij de rest van het level. En het is een beetje brak in elkaar gezet; de ruimte erin is heel slecht gebruikt, en er zitten happen in waar ik nog wat gangen wil maken, maar ik zou niet weten waarheen.
Verder is het veel te moeilijk om ergens in die toren te komen zonder de translocator te gebruiken, en die heb je in DM niet. Ik heb dus al besloten dat ie eruit gaat. :(
Het level heette eerst alleen DM-MageTower, en dat gaat nou niet meer zo lekker zonder toren.

Verwijderd

Inderdaad niet zo'n mooi ontwerp, de andere screenshots zien er wel erg mooi uit moet ik zeggen. Het is wel moeilijk om een idee te geven wat ervoor in de plaats moet, je moet het level eigenlijk spelen om er iets over te zeggen. Misschien is een andere toren met trappen en "ramen" (om te snipen) iets?

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Jah, die toren is eruit. Ik heb die URL van boven geupdate met wat andere shots. Ik mot alleen nog wat aan de connectivity doen, maar ik weet al hoe.

Maarjah, als dees af is moet ik een nieuwe gaan maken :) (dat vind ik gewoon).

Vraagje: mot ik een groenige sfeer doen, of een blauwige? Het is nu groenig, maar blauw lijkt met leuker...

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Doe maar blauw!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Nieuwe update. Beta versie beschikbaar voor Download, met nieuwe screens.

Het is vrij zwaar geworden. Maar met die mega systemen die iedereen hier heeft gaat dat niet boeien :)

hieroow

• ragger78
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-06 20:29

ragger78

ehm...ja

Ik krijg het gevoel of alles in een paar maatjes te groot is. Alles is zo breed en hoog. Het ziet er wel mooi uit, maar het is net of je een kaboutertje bent.
In het middengedeelte van de map, dropt mijn framerate naar ongeveer 25 fps, terwijl in de gangen eromheen ik ongeveer 80 fps haal.
Komt denk ik ook doordat alles zo groot is..

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Jah, inderdaad. Het is allemaal wat groot uitgevallen. Maar het is ook pas mijn eerste level. Jammergenoeg kan je niet alles in een keer wat kleiner "scalen".

Bij mij loopt het ook niet zo lekker in het midden. 't is ook meer een soort testlevel, om er een beetje bekend mee te raken.

Ik heb nu al wel wat leuke ideeen opgedaan voor een CTF level, waar ik stukken van deze architectuur ga gebruiken.

Ik zie wel...

Verwijderd

Als je een goede (*vernieuwend*) level wil maken, doe er dan een met enorm veel sniper mogelijkheden, da's echt GAAAAF :)

• Gman
Waar heb jij/jullie UT-levels leren maken?
Ik wil het ook leren!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Ik ben gewoon gaan poken met de editor. Verder heb ik 2 of 3 Q2 levels gemaakt met Qoole, en bij nader inzien is dat echt een K*T editor.

Als je het eenmaal weet is UnrealEd makkelijk en snel.

Verwijderd

Makkelijk, snel, en pain in the ass om die brush in de juiste vorm te krijgen :(

• Gman
Ik had wat artikels gedownload, en natuurlijk is me HD weer gecrashed...en nu zijn die artikels op unrealized.com pleite!!! :( :(
GV...beetje klooien in ED heb ik al gedaan, maar ik wordt er eCHT niet wijs uit :( !

Voor de beginners!: http://www.unreality.org/blacksway /
Pagina: 1