Heb ik net om wat info gevraagd voor school....hangt er gelijk een slotje op mijn topic
ik kan er toch niets aan doen dat de school dezelfde dag nog mijn zooi klaar wil hebben
SJEEEEEEEEEZ
Welk topic?
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Verwijderd
[topic=277217/1/50]
Dan weten mensen ook waar je het over hebt. En huiswerk moet je toch altijd zelf doen dacht ik ? Anders leer je er toch niets van ?
Dan weten mensen ook waar je het over hebt. En huiswerk moet je toch altijd zelf doen dacht ik ? Anders leer je er toch niets van ?
Verwijderd
Ik dacht van wel, is toch voor luie mensen die geen zin hebben om eerst zelf de boel uit te zoeken.Op donderdag 27 september 2001 12:32 schreef MetHod het volgende:
Tweakers was toch geen huiswerkhulp?
er stonden links in je topic, heb je die wel bekeken?
Wel zelf een beetje moeite doen hoor
Wel zelf een beetje moeite doen hoor
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Klopt, en daarom moet de topicstarter eerst zelf maar wat dingen gaan uitzoeken. We zijn hier geen huiswerk helpdesk.Op donderdag 27 september 2001 12:32 schreef MetHod het volgende:
Tweakers was toch geen huiswerkhulp?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Iemand is veel te behulpzaam geweest :
[topic=277267/1/50]
Ik heb dit trouwens ook niet voor jan-je-weet-wel geschreven:
[topic=224273/1/50]
Overigens is de 286 er tot 25MHz geweest, en vanaf 6MHz. Die laatste was erg zeldzaam (alleen IBM gebruikte 'm, maar toch).
Ik vind dat je de rest ECHT ZELF moet uitzoeken.
[topic=277267/1/50]
Ik heb dit trouwens ook niet voor jan-je-weet-wel geschreven:
[topic=224273/1/50]
Overigens is de 286 er tot 25MHz geweest, en vanaf 6MHz. Die laatste was erg zeldzaam (alleen IBM gebruikte 'm, maar toch).
Ik vind dat je de rest ECHT ZELF moet uitzoeken.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
"het internet is een almachtige bron van velerlei informatie"Op donderdag 27 september 2001 12:28 schreef EbAyzo het volgende:
Heb ik net om wat info gevraagd voor school....hangt er gelijk een slotje op mijn topicik kan er toch niets aan doen dat de school dezelfde dag nog mijn zooi klaar wil hebben
SJEEEEEEEEEZ
GEBRUIK HET DAN OOK! *redelijk stemverheffend*
sorry
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Het lijkt me duidelijk, want iedereen is het er over eens dat je zelf wat dingen moet uitzoeken. De info ligt echt voor het oprapen...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()