nee, bios updaten
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Ja van een net nieuw moederbord 
heb net nieuw systeem...
heb net nieuw systeem...
heb je in fdisk wel ondersteuning voor hds groter dan 2 gb ingestelt?
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ja hij is idd fat16 wat hiertegen te doen en wat te doen om hem weer "normaal" te krijgen..
FDISK runnen en goed partitioneren. Of Partition Magic gebruiken.
heb je Partition Magic ??
dan kan je het zo wijzigen
dan kan je het zo wijzigen
Verwijderd
of ( als je windows 98 geinstalleerd heb ) dan converteer je hem gewoon naar fat32 --> start, programmas, buro-accesoires, systeemwerkset
Verwijderd
fat 16 is geen probleem in principe.... voor sommige configuraties zelfs noodzakelijk (bijv dualboot 98/nt)
fat 16 heeft wel als max grootte 2 mb.... dat betekent dat de 18 gig vrije ruimte een logical partitie moet aanmaken om de rest van de ruimte te kunnen gebruiken
fat 16 heeft wel als max grootte 2 mb.... dat betekent dat de 18 gig vrije ruimte een logical partitie moet aanmaken om de rest van de ruimte te kunnen gebruiken
Ja ik begrijp het wel 
win98 fe
maar deze troubles begonnen toen ik XP pro wilde installeren en hij vast bleef lopen bij starting windows
(blauwe scherm met grijze balk) Ook zo'n wazig iets...
las op search al videokaart kan het zijn onboord audio en nero burning dus ga het ff allemaal proberen...
win98 fe
maar deze troubles begonnen toen ik XP pro wilde installeren en hij vast bleef lopen bij starting windows
(blauwe scherm met grijze balk) Ook zo'n wazig iets...
las op search al videokaart kan het zijn onboord audio en nero burning dus ga het ff allemaal proberen...
Verwijderd
Had dit probleem eerst ook, bij mij was het toen simpelweg een jumpertje omzetten.
Maar kan idd ook aan FAT liggen, ik zelf gebruik daar gewoon PM6 voor, werkt perfect..
suc6
Maar kan idd ook aan FAT liggen, ik zelf gebruik daar gewoon PM6 voor, werkt perfect..
suc6
Pagina: 1