Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik zie ze hier wel ..Op donderdag 27 september 2001 12:23 schreef AxeFlex het volgende:
De plaatjes zijn er niet.
En ik zie ze ook niet. Ikzelf heb ook problemen gehad met een Quantum hdd en heb die uiteindelijk opgestuurd naar Ierland. Daar ben ik keurig geholpen en stuurden ze mij binnen twee weken een 30 GB schijf terug terwijl mijn oude kapotte slechts een 10 GB was 
Probeer gewoon eens hen te mailen. Wie weet is er tohc nog wat te regelen.
Probeer gewoon eens hen te mailen. Wie weet is er tohc nog wat te regelen.
Verwijderd
hmmm ziet er niet goed uit... is je ide controller nog wel heel ?
tja garantie... is wel erg moeilijk...
suc6
tja garantie... is wel erg moeilijk...
suc6
ja de ide controller is nog heel. Het probleem met de garantie is dat de standaard garantie niet geldt omdat de garantie door Packard Bell geregeld wordt. Die geven alleen maar 1 jaar ipv de standaard 3 jaar (?) van quantum.
waarschijnlijk einde verhaal.
enige voordeel is dat dit niet mijn eigen systeem is. maar ja ik zou ook nooit een systeem kopen waar de hd zo slecht geplaats is
waarschijnlijk einde verhaal.
enige voordeel is dat dit niet mijn eigen systeem is. maar ja ik zou ook nooit een systeem kopen waar de hd zo slecht geplaats is
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Pagina: 1