Toon posts:

stickertje op processor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net een hele berg onderdelen binnen.
moederbord processor, de hele handel.
Ikk dacht dat even in elkaar te prutsen, maar nu heb ik even het overzichtniet meer ;-))

Op de processor zit aan de onderzijde een stickertje.
"alleen retour in orginele verpakking"
moet dat eraf???

groet,

Paul

Ps... Wat is de slimste volgorde??

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:50

Richard

Kuru Kuru Kururin

Er zijn een heleboel mensen die nu gaan roepen dat ie er het beste af kan, ik heb hem laten zitten omdat het mijn garantiestikker is (Gistron) als je gaat overclocken, zou ik hem er denk ik wel afhalen, maar als je standaard zou draaien, gewoon lekker laten zitten.

20*350ZO45°

Verwijderd

Mooi, echt mooi, de doos opendoen is zeker het leukste geweest. :) Als het goed is, is dat stickertje een garantiezegel, gewoon laten zitten dus.

Verder heb je een groot bureau (ieg schoon nodig). Ga er lekker voor zitten en neem je tijd. Wees vooral precies met het opsmeren van koelpaste (GEBRUIK NIET TEVEEL!) Het dient er alleen voor dat de oneffenheden worden opgevuld. Dus een dus laagje uitsmeren met een stanleymesje ofzo, zonder de houder dus de scherpe kant zodat je geen miniatuurluchtbelletjes eronder hebt. Zo het ik het gedaan, en alles loopt tot nu toe goed.

Verder spreekt het monteren wel voor zich, begin met je processor monteren op je mobo, voordat je de mobo vastmaakt in de kast, tja en daarna moet je het zelf maar weten.

Sec6

Verwijderd

Yah, processor eerst op je mobo zetten voordat je em in je kast bouw. Vooral handig als je ook de cooler er alvast opzet...soms heb je veel kracht nodig om die cooler op je processor te zetten en dan kan je beter een vlakke ondergrond (bijvoorbeeld je bureau) hebben zodat je niet door je mobo heen drukt:)

Verder maakt de volgorde weinig uit...je kan wel nog et beste eers je HD's (en CDRom's) in je kast bouwen..

Nah dat was het...suc6

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik doe het altijd zo:
proc in socket, evt. koeplasta daarn), koeler, geheugen, videokaart, evt. HD, buiten de kast barebone testen, videokaart eraf en dan inbouwen.