Life goes as it goes.
ik zou niet met een peltier gaan werken in een koolance kast , daarvoor vind ik de cpu cooler niet geschikt !
te klein en de aansluiting op je mobo is er ook niet geschikt voor. Ik zou er dan een andere waterblok op zetten en het orgineel gebruiken voor bv je 3d card.
verder een prima kast versie 2 dan !
cul8rpeter
te klein en de aansluiting op je mobo is er ook niet geschikt voor. Ik zou er dan een andere waterblok op zetten en het orgineel gebruiken voor bv je 3d card.
verder een prima kast versie 2 dan !
cul8rpeter
60 watt is echt te weinig 152 is het minimum voor een Tbird.
Geen inspiratie
Ik weet niet of jullie wakker zijn maar als je in mijn sig leest weet je wat voor cpu ik heb. 
Misschien een bril kopen
Misschien een bril kopen
Life goes as it goes.
Verwijderd
ik zit met dezelfde vraag, maar ik denk je dat dan idd beter een ander waterblok koopt (zoals reeds gezegd)Op donderdag 27 september 2001 11:38 schreef Brilson666 het volgende:
Ik denk er echt over na om dit kastje te kopen en dan met de reden > het geluid.
Nu heb ik een boeing staan en ik word gek van dat gezoem.
Ik wilde altijd al waterkoeling omdat het betere temperaturen geeft maar mijn vraag is nu of mij 60watt peltier ook in die koolance kast kan mbt het cpu waterblok?
Alvast bedankt
Zelfs al is het mogelijk, ik betrouw het niet echt met dat plastic gedoe.
Best inruilen voor Maze of DangerDen ofzo.
Of misschien kan je wel met oc-shop regelen dat ze je er voor een klein meerprijsje een ander blok bijdoen, who knows.
Ga toch maar voor vapochill gaan, is net dat beetje exclusiever
[off-topic]Op vrijdag 28 september 2001 12:10 schreef Brilson666 het volgende:
Ik weet niet of jullie wakker zijn maar als je in mijn sig leest weet je wat voor cpu ik heb.
Misschien een bril kopen
Intel p3700@1015@1.90V@21c,AlphaPEP66+Delta 60HP+ 60 watt Peltier,Abit be6-2, 256mb pc133@145,Asus v6800, 20,5 Quantum Fireball LM, Sb live 1024,
Waauw een pentium 3700, maar waarom downgeclocked ?
Was een graptje hé pol
[/off-topic]
Pagina: 1