Toon posts:

Vast in PlaneScape Torment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit nu echt helemaal vast in PlaneScape Torment, en het lijkt zelfs wel alsof het een bug is.

Ik heb nu 2 quests waarbij ik in de Lower Ward bij die printshop iets moet halen.
Ik moet liefdesbrieven voor Julliete laten printen, en ik moet ook voor iemand anders nog iets printen.

Maar die Printshop is DICHT, en dat is hij al enkele dagen lang, die deur is altijd locked. Je kunt hem ook niet lockpicken.

En ik moet perse die brieven voor Julliete printen, want anders praat ze niet tegen je, en ik moet PERSE met Julliete praten, want zij weet of Kessai-Serris de dochter van Razel Puzzlewell is. En daar gaan 3 van m'n andere quests over. Ik weet zeker dat die Kessai de dochter van Razel Puzzlewell is, want ik heb haar al een keer doodgemept, en ze heeft iets bij zich waarnaar ik op zoek ben. Alleen als je haar doodmept krijg je de Harmonium op je dak.

Dus heeft iemand enig idee hoe je die Printshop open krijgt?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Heb je de nieuwste patch er al ff over heen gedaan? Misschien dat dan het probleem weg is. :)
Ik wil het spel ook heel erg graag maar is wel 4 cd's en dat is balen.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 16:45
Je hebt gewoon die gast van de printshop te vaak bedreigd. Dan pleurt hij je uit zijn printshop en dan doet hij de deur op slot.

Ik zit helaas ook hopeloos vast ... zo'n beetje alle quests opgelost in de lower wards ... dus als iemand weet hoe je bij Ravel Puzzlewell komt houd ik me aan bevolen.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al antwoord gekregen via mail op m'n vraag. Het blijkt dat die brieven ook in het laatje van die TaleTeller in de Brothel liggen. Zordra je die quest hebt opgelost is het niet ver meer naar Ravel, dus ik denk dat je dat wel zelf kunt oplossen.

Enne Axe, wat is er zo erg aan 4CD's? Hij is niet 4x Zo duur hoor. En tja, je moet af en toe ff discjockey spelen.

• paulh
Ja maar die quests heb ik allemaal al af en nog zit ik vast :( Ik ga nog maar eens in het museum rond neuzen of daar nog wat te doen valt. (Je moet de stenen mage eens terug veranderen in vlees ... erg grappig :))

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik gedaan, erg geinig ;)

Ik heb het gisteren ff uitgespeeld, zelfs dat kan op verschillende manieren, erg cool.

Mooi filmpjes ook.

Heb je die filmpjes bij sommige spels al gezien?

Meteorstorm bijvoorbeeld?

WOW!

• paulh
Ik heb hem van het weekend ook eindelijk uitgespeeld .... zat een tijdje vast in de clerk ward ... ik dacht dat ik al een legacy had opgehaald maar die was van Dionara en niet die van mij ... toen ik die van mij eenmaal had ging het erg snel.

Zaten inderdaad een hoop erg coole spreuken bij maar ik heb ze uiteindelijk helemaal niet hoeven gebruiken. Alle echt zware monsters raakten er niet van onder de indruk en de andere monsters waren weer te makkelijk om zo'n zware spreuk op los te laten.

Ik was eerst ook vergeten een aantal goede daden te verrichten voordat ik Trias aanviel. Zo ... daar werd ik even zwaar ingemaakt (Hij had een paar heel erg gave spreuken... vonden mijn characters niet denk ik ;)) ... toen ik die goede daden wel had gedaan was Trias een eitje.

Maar ja ... nu maar uitkijken naar de volgende goede RPG ... iemand nog een idee van een RPG die al uit is (Geen baldur's gate want die heb ik al uitgespeeld)?

Verwijderd

dit jaar komen er nog 2 van Black Isle :
Icewind Dale en Baldur's Gate II (allebei in Forgotten Realms
Pagina: 1