PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Hoe je zo'n window maakt is volgens mij wel te vinden als je een search doet op chromeless window oid.
En voor de rest lijkt het me ook niet echt supermoeilijk om een link aan hotspot toe te wijzen toch?
En voor de rest lijkt het me ook niet echt supermoeilijk om een link aan hotspot toe te wijzen toch?
kijk op http://www.microbians.comonder de optie chromeless..
i'm not here this isn't happening
WTF is een hotspot?Op donderdag 27 september 2001 11:04 schreef DaNCe2k het volgende:
via een hotspot te klikken.
* Pelle kent de <hotspot>-tag niet
en voor de hotspot gewoon een button met alleen een object in het hitframe en als action onder de button:
code:
1
2
3
| on (release) {
getURL ("javascript:openIT()");
} |
i'm not here this isn't happening
Dan moet je toch wat beter lezen:Op donderdag 27 september 2001 11:44 schreef pulse80 het volgende:
ik ook niet maar ik dacht dat hij het over flash had
Dreamweaver UltraDev 4
hotspot = link op een image-map ?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ja, klopt. het werkt niet echt super nog. de code in htm bestand pop-up.htm =Op donderdag 27 september 2001 11:47 schreef BtM909 het volgende:
hotspot = link op een image-map ?
code:
1
| <script scr="js/chromeless_31.js"></script> |
open ik die pop-up.htm dan krijg ik gelijk een chromeless window...dus das alvast goed. werkt nu niet meer.
maar nu ervoor zorgen dat ik op me main site via een "hotspot" deze pop-up.htm daad werkelijk laat werken.
maar dat blijkt niet te willen lukken.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Pagina: 1