And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Anoniem: 10265
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Zover ik van de crew heb gehoord moet alles weer terug na het testen.Op donderdag 27 september 2001 10:57 schreef bugs het volgende:
Ga eens met Femme babbelen, maar hoogstwaarschijnlijk wil hij zelf alle nieuwe speeltjes uitproberen. En houden natuurlijk
Anoniem: 30962
Tot voorkort kon je bij Everglide ook nog gratis samples krijgen als je een reviewsite had, maar daar zijn ze nu toch maar vanaf gestapt.
Wat ook nog kan ik zoals bij Virtual-Hideout, deze lui worden gesponserd door OC-Shop en van hun krijgen ze ook regelmatig wat leuk test spul
Ik vermoed dat het tegenwoordig veel moeilijker gaat zijn om zomaar als reviewer te starten: veel winkels willen daar niet meer aan meedoen + er zijn al een heel pak goede (en spijtig genoeg nog meer slechte) reviewers op deze aardbol...
Het kan ook anders beginnen trouwens: vele reviewers zijn gestart door te reviewen voor een bekende site (bv. Tom's Hardware of AnadTech) en beginnen een paar jaar later aan hun eigen site. Ondertussen hebben ze dan natuurlijk de nodige contacten + referenties.
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Anoniem: 31094
na sluitingstijd gaan winkelen, hoe denk je dat ik aan m`n spullen komOp donderdag 27 september 2001 10:49 schreef LuNaTiC het volgende:
kortom: hoe kom ik gratis aan gratis hardware![]()
Je kan ook achter vrachtwagens fietsen. 'k hoor geregeld dat er daar nogal veel uit valt:na sluitingstijd gaan winkelen, hoe denk je dat ik aan m`n spullen kom
Dell notebooks, harddisks, monitoren, ...
Hoe het komt dat die nog werken weet ik nie. Voor de garantie ben je natuurlijk wel de pineut he!
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Hoe wordt je eigenlijk brandweerman?
Anoniem: 36086
ghehe eerst zelf flink wat in de hens zetten en aan het blussen gaan.. met een tuinslang ofsow.. zo bouw je een goede reputatie op.. en misschien vraagt de brandweer je vanzelf dan wel..Op donderdag 27 september 2001 14:28 schreef Thorne het volgende:
offtopic:
Hoe wordt je eigenlijk brandweerman?
Ik heb pas sinds iets meer als een maand een "fatsoenlijk" systeempje.. Daarvoor moest ik het doen met een "afval" P-60.
Daar krijg je karakter van zeggen ze..