Veel problemen !!!

Pagina: 1
Acties:

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:11
ik heb nogal veel problemen met mijn pc.
Ik krijg blauwe schermen als ik groote bestanden wil uitprinten, maar ook als ik met terragen een terrain genereer. maar ook random zo'n beetje. ik draai w2k met onderstaand systeem.
ik krijg de volgende stop codes : 0x23, 0x50, 0x1e, 0x0a.
deze krijg ik ook tijdens de installatie van windows xp. soms dan krijg ik helemaal geen problemen. en dan plotseling, pats boem blauw scherm.
Dus mijn conclusie, geheugen kapot. gister nieuw Kingston geheugen in gepleurd. nog steeds fouten, en het probleem dat hij soms maar 1 Module van 128 Mb vind terwijl er echt 2 inzitten, en soms vind hij ze wel alle 2. Heb ook SP2 erop gezet, maakt niets uit. kleine bestanden uitprinten zoals tekst etc. is geen probleem, maar de wat zwaardere dingen : BSOD. heb ook al de nieuwe VIA4in1 drivers erop gezet, heb m'n videokaart drivers veranderd. niets helpt gewoon.
Wie kent mijn probleem, of heeft tips die ik kan doen. W2k opnieuw installeren heeft dus geen zin want dan krijg je blauwscherm, daarom denk ik dat het een hardware probleem is, maar weet niet wat.

HEEEELLLLPPPP !!!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Klinkt als rotte geheugenbanken.. Daardoor krijg je slecht contacten..

Probeer ze eens een keer schoon te maken met alcohol, net als de aansluitpennen van je dimms.. En genoeg kracht zetten met het erin proppen.. Misschien helpt het..

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-06 09:28

tutterke

Klein maar tapper!

Blauwe schermen zijn idd vaak memory probs...

Haal ze er ff uit, kuis ze wat op (bvb. door er met een gom over te gaan) en probeer nog eens.

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

• S.Death
UHm zal het vanavond proberen als ik thuis ben, daar had ik inderdaad ook al aan gedacht van8, ja heb er slapeloze n8en van !!! ;-) LOL
Met alcohol schoonmaken zei je he ???
kan ik dan het beste het hele moederbord eruit halen of moet dat ook zo kunnen ???
maar zat dus inderdaad in de goede richting te denken. naja alvast bedankt voor jullie hulp, verdere oplossingen zijn natuurlijk altijd welkom !!!

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Nieuw geheugenplankje proberen.. :)

• S.Death
Op donderdag 27 september 2001 10:43 schreef Mr.Redboost het volgende:
Nieuw geheugenplankje proberen.. :)
Zoals ik al zei heb 2 nieuwe Kingston geheugen dimmetjes erin gezet. en nog steeds problemen =-)

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Op donderdag 27 september 2001 10:45 schreef S.Death het volgende:

[..]

Zoals ik al zei heb 2 nieuwe Kingston geheugen dimmetjes erin gezet. en nog steeds problemen =-)
Hmm, je hebt gelijk.. Ik moet es leren lezen.. Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/yellows/rotaeye.gif
Mischien dat het aan je mobo ligt..

• S.Death
Nou wie had dat kunnen weten volgens mij kwamen de meeste problemen door een kapotte monitor, die het overigens gister ook begaf). Ik heb gister XP kunnen installeren, ook terains met terragen genereren werkte weer.
kwist niet dat een monitor zoveel problemen kon geven. maar ja hopen dat het is opgelost.

Allemaal bedankt voor jullie hulp !!!
Pagina: 1