Elect a clown, expect a circus.
De volgende morgen ruim op tijd wakker maken (ca. 2uur voor de carpool komt) en dan hopen dat ze de boel niet in de fik zetten bij het klaarmaken van het ontbijt.
Als de carpool er is, op auto klikken -> go to work.
Als je geluk hebt dat iemand uit zichzelf al op tijd wakker wordt gaan ze ook wel uit zichzelf naar de auto.
1. ik ben dus op de versiertoer gegaan en heb met een 1 of ander wijffie (Bella) een goeie relatie gekweekt. Onze relatie krijgt 100 punten, en heeft een supersmillie en een hartje.
De bedoeling is natuurlijk om haar bij mij in te laten trekken (in het spel voor het geld
2. Ik heb een zwembad gebouwt maar ik krijg er niemand in.
Iemand id-en?
Ik erger me trouwens dood aan het feit dat die Sims zoveel slaap nodig hebben om nog wat Energy te houden. Zo houd je haast geen tijd over om ze andere dingen te laten doen.
Je kan een relatie met iemand krijgen door veel te praten, dan komt opeens de optie flirt erbij te staan. Daarna kies je vor kiss en als dat goed gaat kan je propose kiezen. Dan trouw je. Ik heb nu een dubbel inkomen en verdien ruim 1000 dolar per dag.
Belangrijk is om een wekker te kopen. En dan elk dagdeel een paar stats omhoog te doen. Dus 's ochtends je hygene en bladder en dan 's middags je social en fun en honger.
Ook fijn is het als je de optie kiest serve dinner. Dan kan je mensen opbelen en die eten dan mee. Dan praten ze aan tafel, goed voor alle stats (social, comfort, hunger)
Ook samen tv kijken is erg goed.
Kijk eens op de thesims homepage staan erg veel tips.....
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Thx.
wat kan ik er aan doen als ik hem een baan wil laten vinden en hij zegt: i'm to depressed?
Het is wel mega time management. Voor mijn baan moet ik nu 5 vrienden hebben. En zoveel mensen zijn er niet. Dan moet je dus een familie creeren een huis bouwen blablabla.
Dat vindt ik wel omslachtig hoor.
Ik ben nu getrouwd met iemand, maar ik kan ook flirten met een ander z'n vrouw. Ik wet niet of ik dat moet doen. Heb geen zin om $500 per dag kwijt te raken als ze erachter komt (vrouwtje werkt wel de nacht dienst
Ik heb nu wel een pooltafel, als er weer iets geks gebeurt laat ik het wel weten.
Oja, probeer van alles zo goed mogelijk te kopen. Een goed bed daar slapen ze veel beter in dan een goedkoop bed, goeie tv is veel beter plus een goeie bank om op te zitten.. Je snapt het wel
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Je 'mood' moet gewoon heel hoog zijn wil je iemand een aanzoek doen, anders kan het niet, en meestal zeggen ze toch nee, je moet ze minstens eerst te eten geven en fun met ze hebben anders zeggen ze toch nee....
Hoe krijg je twee banen??
En trouwen is toch niet fijn aan het begin want dan moet je 2 mensen besturen, is helemaal kut....
Neem altijd de telefoon op als er iemand belt hiermee verdien je vaak geld, zet meerdere telefoons neer... Zorg dat je ook buiten alles netjes houd en ook de laatste kamer voor de deur anders zakt de room heel erg voordat je naar je werk gaat en dan promote je niet vlug...
Als je in de neighborhood bent ga je eerst even naar het grootste huis toe. Kijk daar hoe de vrouw heet, ga weer terug naar de neighborhood.
Start nu je eigen 1 persoons gezin op. Speel een paar dagen (neem GEEN baan en geef zo min mogelijk geld uit (geen luxe dingen (TV, radio, enz.)) totdat de vrouw uit het grote huis op visite komt (je bent nieuw in de buurt dus ze komt in de eerste paar dagen langs). Greet haar en praat een tijdje zodat hun relatie wat omhoog gaat. Geef geen comlimenten en maak geen grappen, aan het begin van de relatie heeft dat meestal een negatief effect. Na een tijdje vraag je de vrouw om weg te gaan. Ga nu weer terug naar de neighborhood (weer saven) en ga weer naar het grote huis toe. Het eerste wat je doet is de man opsluiten in een kamer (zet iets voor de deur ofzo). Na een tijdje gaat hij dan dood van de honger
Nodig de rijke vrouw uit en zorg dat jullie verliefd worden
Misschien moet je het een paar keer proberen maar echt moeilijk is het niet.
Je moet niet proberen om in hun huis te gaan wonen want dan krijg je last van de Ghost van die dooie kerel
Succes
Misschien komt het omdat je geen vrij stuk aanrecht hebt. Hij zou dan uit zijn handen moeten gaan eten maar misschien is dat het probleem. Probeer anders de koelkast eens op een andere plaats te zetten. Soms kunnen ze ergens niet goed bij terwijl er niets te zien is. Als zelfs dat niet helpt koop dan een andere koelkast.
en elke keer krijg ik een pizza, maar joop, ik probeer jouw tips wel ff, bedankt!
REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Maxis\The Sims]
"SIMS_LANGUAGE"="Dutch"
"Language"=dword:00000409
btw een extra thread openen lijkt me weer wat overdreven...
Das inderdaad lullig,
en heb je al een wekker gekocht, dan hoef je je sims niet zelf wakker te maken..
Weet iemand hoe je kinderen krijgt (das vragen om lullige opmerkingen
Iemand heeft mij al een keer over de telefoon adoptiekinderen aangeboden, dat kan toch niet de enige manier zijn.....
Mijn BGG profiel
een programma waarmee je naar elke gewenste taal overkan:
http://wheeler.explosive.nu/SimLanguage.zip
Drop me even een mailtje wat je ervan vindt
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Dan krijg je vanzelf de mogelijkheid om te vragen of ze een kind wil.
Maar ik zou maar niet al te veel haast maken en zorgen dat je veel geld hebt. Kinderen zijn een ramp (in ieder geval in het spel).
Wat ik gister had: 's avonds komt er een inbreker aan. Hij kwam vanaf de achterkant van mijn huis en ik zag hem al op tijd. Dus ik loop snel naar de voordeur toe (enigste deur) en ga er voor staan. Die inbreker komt de hoek om en gaat recht voor me staan. Hij kon niet naar binnen want ik blokkeerde de deur. Na 20 sec. Rent ie ineens weg. Ik dacht dat ik hem had afeschrikt. Maar later toen ik weer binnen was bleek dat ik ineens mijn TV en twee eettafel stoelen mistte. @$#!%$#@ die stoelen kosten 600 piek man.
Je kunt dit trouwens voorkomen door een alarm aan te kopen.
btw je tooltje is wel leuk
trouwens: versie 1.1 is ook af.
ik wil namelijk promotie, en dan moet je mood goed zijn, maar als ik een goede mood heb en ik kom buiten dan is het helemaal verpest... help me!!
Als je zelf geen tijd hebt, kun je ook een tuinman inhuren (telefoon). Die komt dan om de paar dagen langs om de planten in en om het huis te verzorgen. Kost wel wat geld, maar is wel makkelijk.
Heeft iemand al een manier gevonden om de hele buurt vol met mensen te krijgen zonder al die huisjes zelf te bouwen. Laatst had ik een gezin snel in een woning gegooid, ik weer terug naar mijn eigen poppetje. Kontact gelegd, hebben ze geen telefoon , duh...
Zo moet je alles regelen.
Mijn BGG profiel
Verwijderd
maar ik wordt helemaal gek want dat ventje gooit eten op de grond.. en dan moet ik het opruimen , kost tijd
hoe los ik het op?
heb gewoon 2 prullenbakken in de buurt staan..
Ik heb gister trouwens een kind gekregen maar dat is echt klote. Er moet bijna constant iemand bij die baby zijn om hem te voeden, knufelen, enz. Anders komt zo'n stomme trut van de "Social Services" je kind af pakken. Je kan bijna niet meer met 2 mensen werken.
<<< Joop? ik vat 'm nog steeds nietHehe Jij werkt bij HP of niet Wheeler?
http://wheeler.explosive.nu/SimLanguage.zip voor wie het nog wil zien.
Verwijderd
Eerst komen de buren op bezoek, op zich leuke mensen, maar ze vreten de hele koelkast leeg, gooien al hun troep op de grond neer en maken de wc vies. Ik vraag ze om weg te gaan en dan worden ze kwaad. Schijt aan.
Dag 2. Afval opruimen, vuilnis buiten zetten, wc schoonmaker, douchen, en dat menneke maar klagen dat het saai is. Dus ik laat hem 's avonds even computeren, sloopt ie dat ding meteen! Tot 1 uur bezig geweest met repareren maar hij doet het nog niet. Toen viel hij van z'n stoel af en heb ik hem maar laten liggen.
Dag 3. Eten (die lul maakt de hele vloer weer vies met z'n gekluns. Kon ik weer dweilen afwassen douchen enz... Baantje gezocht, carpool volgende dag om 9 uur...
Dag 4. Om 8 uur staat hij op, gaat dan 3 kwartier onder de douche staan, moet weer eten, maakt er weer een bende van, kom toch nog net op tijd op werk aan. Eindelijk weer thuis, ik laat hem alles opruimen. Wederom valt hij bewusteloos neer tijdens z'n werk.
Dag 5. Dagje thuisblijven, computer repareren, schoonmaken, tv kijken, eten, dag om.
Dag 6. Een nieuw begin, naar werk, thuiskomen, eten, slapen...
Na dag 6 had ik geen zin meer, social life was al naar 0 gezakt, mood ging steeds verder omlaag en ik had nergens tijd voor. De plantjes stonden de verpieters, er vlogen overal vliegen rond, kortom: ik kan er niets van
heb ruim $10000 op mijn rekening. Zit er over te denken om een zwembad te kopen en een barbeque. Of een tweede verdieping er bij bouwen. Maar ik weet niet eens waarvoor.
Oja, weet iemand misschien hoe je met de computer kan studeren. Als je hem koopt, staat er bij +study. Maar ik kan er alleen maar op spelen. Miischien beggrijp ik het verkeerd, hmmm..
OJA, en bij mij is er het geluid er ineens mee gestopt. Heeft iemand dat ook, Ik krijg het gewoon niet meer aan. Echt klote, want nou hoor ik de telefoon ook niet en zo....
Nou ga weer ff spelen.
Mijn BGG profiel
vince: hoe kom je aan een goede baan wat wel wat poen oplevert? ik verdien nou $220, snie echt veel
Verwijderd
ik heb nu salaris van 725 best wel redelijk, bij de politie, vriendin, waar ik niet mee wil trouwen...veels te lastig
Kerel is commandant in het leger, en zij werkt in een ziekenhuis, was af en toe wel verevelend want zij moest de nacht dienst een tijd draaien en toen leefden ze een tijd langs elkaar heen. Maar zij is weer gepromoveerd, en kreeg toen weer een dagbaan.
Enige probleem nu is die stats omhoog te krijgen. Het enige wat ik doe is die stats omhoog krijgen, vrienden maken en uitrusten...
Spel wordt op deze manier wel saai, heeft er nog iemand iets bijzonders beleefd.
En is er al iemand die huisjes heeft ge-dl van de sims site.?
Mijn BGG profiel
Verwijderd