kan je tv-out doorschakelen op tv-in

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
hoi ik heb hier 2 pc`s, die wil ik eigenlijk op een monitor, maar aangezien mijn monitor maar een ingang heeft wil ik tv-out van de een doorsturen naar de tv-in van de ander. Is dit mogelijk??(blaas niet graag mn gf3 op)

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Ben bang dat dit niet gaat lukken ... maar waarom zo'n hobby oplossing ???? Ik heb hier ook 2 pc's aan 1 monitor,1 toestenbord en 1 muis hangen. KVM switch van Cybex ertussen hangen, werkt perfect !!! Ok, het kost wel wat maar na 2 jaar zou ik die switch niet meer willen missen...

• maddog_rvo
is eigenlijk maar een tijdelijke oplossing, voor op een lan 5,6,7 okt ambience. hoef ik geen 2 monitors mee te nemen

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:43

Potatoman

koniwa

Ja hoor, kan je doen, maar is totaal niet praktisch, want je moet elke keer je TV software opstarten als je wat op je andere pc wilt doen. Dus als jij een potje Q3, UT of CS doet kan je niet snel ff switchen naar je andere pc.

The cyclographing developer

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 20:06

lolo_konijn

huppel de huppel

Met welk doel wil je het doen?
Als je ze beiden in een netwerk stopt en een programmaatje zoals Remote Administrator draait kan je ze ook beide gebruiken...

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Voor een paar centen heb je een swithbox voor je monitor kabel. Dan behoud je tenminste nog iets van je beeldkwaliteit.

Senile! Senile Oekaki

• maddog_rvo
Op donderdag 27 september 2001 13:12 schreef lolo_konijn het volgende:
Met welk doel wil je het doen?
Als je ze beiden in een netwerk stopt en een programmaatje zoals Remote Administrator draait kan je ze ook beide gebruiken...
das eigenlijk ook wel een goed idee, terminal services, maar hij gaat dienen als ftp server dus of dat zo`n goed idee is weet ik niet

Verwijderd

Als je hem puur als ftp-server gaat gebruiken zou ik er geen geld voor uitgeven. Dus iid de bovengenoemde oplossing gebruiken

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Gratis, via IE, snel, multi platform..... :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

't is allebei TV-signaal dus ik zou niet weten waarom he tniet zou kunnen.... Blaast je TV soms op als je de TV-out op je TV aansluit :? :P

TV-signaal is TV-signaal (even afgezien van PAL/SECMA/NTSC verschillen) dus dat zal ongetwijfeld kunnen :)

• maddog_rvo
kheb ut geprobeerd maar hij doet (nog) niet veel, krijg gewoon zwart beeld :(
Pagina: 1