Toon posts:

motiveren in planning

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ideen om mensen te motiveren voor het naleven van de planning? OP dit moment maakt niemand zich echt druk over de planning en leeft het niet binnen de groep.

Ideen zijn erg welkom ;)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

Sick Nick

Drop the top!

Niet motiveren, gewoon laten gaan. Ze gaan vanzelf op hun bek. Daarna weten ze heus wel ebter. Zo werkt het hier bij mij op school ook. Met die 2e fase krijg je ook planningen, de eerste periode worden die niet gebruikt en gaat bijna niedereen op z'n bek. Na die periode gaan mensen ze ineens wel gebruiken.
Let them learn it the hard way >:)

Verwijderd

Waar gaat dit over? Over een project? Gaat het over een planning op school, of planning op het werk of stage? Op zich is het makkelijk: hou je je niet aan de planning, dan krijg je gewoon lekker veel stress op het einde van de periode dat iets af moet zijn (met een project), met het grote risico dat het niet afkomt terwijl het goed te doen was als men zich aan de planning hield! (niet zo moeilijk te verzinnen, natuurlijk, maar aangezien je de vraag zo kaal stelt...)

Verwijderd

Topicstarter
Oke. Sorry voor de onvolledigheid van mijn vraag. Ik ben verantwoordelijk voor de planning binnen een bedrijf dat websites maakt. Hierin werken +/- 10 mensen variarend van ontwerper tot asp programmeur.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Uh ik weet het niet hoor, maar die andere planning topic had ik netjes gemoved naar SG waar die thuis hoort en dan is het dus NIET de bedoeling dat je weer een topic hierover gaat openen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/238330

Dit topic is gesloten.