• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Ik heb 'm net 2 dagen en programmeer de meeste telefoonnummers in de telefoon zelf.

Nou merk ik (al na 20 nummers) dat de telefoon erg langzaam is geworden met opstarten.
Na het intoetsen van de pin druk ik op OK, normaal gaat ie dan bijna meteen verder maar dat is nu zo'n 5~10 seconden.

Verder duurt het zeker 1 minuut voordat ik in het telefoonboek kan.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Op m'n sim passen 190 nummers dus dat is meer dan genoeg, maar ik heb liever nummers in m'n telefoon zelf.
Ik vind het niet zo erg alleen wil ik even weten of het door de invoer van nummers in de telefoon zelf komt.

Verder kan ik niet vinden hoe ik woorden toevoeg aan het woordenboek, ook niet in het boekje.

• Gman

Anoniem: 32251

Bij mij duurt opstarten ook best lang, evenals de SMS-initialisatie en telefoonboek initialisatie (gewoon het inladen van de SIM-kaart dus :)

Ach, gewoon ff geduld hebben, en wat woordenboek betreft: kan niet volgens mij, vind ik ook wel jammer :(

Anoniem: 11509

Waarom zou je hem uit doen :)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:10

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het is mij ook opgevallen dat nummers die op de SIM zijn opgeslagen veel langzamer geladen worden als de telefoon aangezet wordt. daarom heb ik ze allemaal in het geheugen van de telefoon staan. die is stukken sneller en meteen beschikbaar..

* Sjaak_Afhaak heeft een nokia 6150

Hier staat tekst

Anoniem: 27744

Ik vind de A300 zowiso een beetje buggy :)

Moet je voor de grap eens een heel adressenboek maken, en lange namen gebruiken. Als je die namen gewoon in het telefoongeheugen oplsaat worden, na het aan/uit schakelen van het toestel, alle namen afgekort.

Verder is het irritant dat het niet mogelijk is om de telefoon "helemaal stil" te krijgen. Als je hem op stil alarm zet komen SMSjes nog steeds met geluid binnen.

Maar ach... het is wel een mooi toestel verder :Y)

Als ik hem op stil heb staan doet hij nix bij smsjes, er begint alleen een rood lampje te knipperen, verder niets. Dat afkorten heb ik ook geen last van (in toestel opgeslagen)

Verder is het wel jammer dat hij niet trilt bij smsjes, maarja, misschien een keertje met een software update :)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:11

Roy

Hobbies?

Tja, dat ie niet trilt bij sms'jes vind ik ook de grootste 'blunder' van samsung, ik heb hem nu al een maand, hij bevalt zeer goed alleen mis ik dus dat trillen.
Ik hoop echt dat er binnekort een datakabel en een softwareupdate uitkomen..

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Nog geen antwoord op m'n vraag (iig niet met een A300)
Najah dan ga ik zelf wel aan het kl*ten.

Ik denk dat die sms tril wel met een firmware update komt.
Dat kan je zo in de winkel laten doen ofzo?
Wanneer weet je het als er een nieuwe firmware is? telefoonshop denk ik.
Dat Firmware valt gelukkig wel onder garantie :)

Tot 2 a 3 maanden terug was er ook geen datakabel voor de Siemens C35(i) ... een zeer veel verkocht model!!! dus ik hoop dat ze wel een beetje vlot zijn met kabels voor de A300.

Nog een vraagje: Hoe lang doen jullie met je accu's?
Aangezien in de mijnes net heb en de accu's ff wakker moeten worden (Dunne is na 40 uur ongeveer leeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dunne batterij iets meer dan 1,5 dag (ook 40 uur dus ongeveer) en dikke nog nooit geprobeerd :)

Maarja, mij maakt het niets uit, ik zet hem 1x in de 2 dagen ff in de oplader en klaar :) (als ik merk dat hij bijna leeg is zet ik hem op school uit, en daarna weer aan, scheelt weer 8 uur). Op deze manier kan ik altijd bereikbaar zijn op de momenten dat ik het ook daadwerkelijk wil.

Opladen duurt een uurtje ofzo, dus als je thuis bent issie in een mum van tijd weer vol.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48
ben ik de enige die zich ergert aan de melodie die je krijgt met aan en uitzetten?????

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:11

Roy

Hobbies?

Op zaterdag 29 september 2001 15:15 schreef miel het volgende:
ben ik de enige die zich ergert aan de melodie die je krijgt met aan en uitzetten?????
nee, dat ben je niet.
Ik vind het ook wel irritant, maar ik zet hem (bijan) nooit uit.

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 09:48
ok maar niemand weet dus hoe het weg te krijgen???

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Mwoah je hoort het heel ff.

Weet iemand of je er logo's in kunt zetten? en of er al een datakabel voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 september 2001 13:46 schreef miel het volgende:
ok maar niemand weet dus hoe het weg te krijgen???
Als je hem uitzet moet je hem gewoon eerst ff op stilte-modus zetten, dan heb je geen gepiep. Maar bij het aanzetten gaat het niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Nu online
Dat het na het aanzetten lang duurt om in je telefoonboek te komen, hoort zo, t'is geen bug ofzo
Okay, het is niet fijn, maar je tel. laat in een keer heel je sim in zn geheugen zodat hij daarna altijd sneller toegang heeft...
(2 telefoons geleden had ik een blauwe T10, die dat dus niet deed en dan ben je langer aan het wachten in je telefoon boek, kwestie van nog geen secondes maar toch)

waarom zou je hem trouwens uitzetten...?
die van mij staat altijd aan, zelfs bij verwisselen van batterij, want dan gaat ie ff op netstroom via lader verder

wil je m toch uitzetten, dan vind ik het wel irritant dat je je stille modus (waarin hij uitgaat) kwijt bent als je'm weer aan zet.

Samsung heeft idd niet nagedacht bij dat niet-trillen voor SMSjes... daarentegen ben ik wel blij dat hij blijft piepen bij een bericht, dus telkens om de paar minuten als je je sms nog niet gelezen hebt, zeer makkelijk als je je trillertje even niet voelt of m even niet kan horen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 oktober 2001 10:49 schreef Chillz het volgende:
Samsung heeft idd niet nagedacht bij dat niet-trillen voor SMSjes... daarentegen ben ik wel blij dat hij blijft piepen bij een bericht, dus telkens om de paar minuten als je je sms nog niet gelezen hebt, zeer makkelijk als je je trillertje even niet voelt of m even niet kan horen...
Voordat ik een A300 kocht wilde ik ff zeker weten hoe het nou met die bug zat, omdat de een zei dat het wel ging, en de ander niet, dus heb ik ff met Samsung gebeld. Daar zeiden ze dat ze het zouden 'onderzoeken' en 2 dagen later werd ik teruggebeld met de mededeling dat hij inderdaad niet trilde, maar ze hebben het op een soort van buglist gezet, dus ik denk toch dat ze ooit wel een keertje nieuwe software gaan uitbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14065

Enkele leuke codes:

SAMSUNG
Software version: * # 9 9 9 9 # albo * # 0 8 3 7 #
Net Monitor: * # 0 3 2 4 #
Changing LCD contrast: * # 0 5 2 3 #
Memory info: * # 0 3 7 7 # albo * # 0 2 4 6 #
Reset memory(SIMLOCK`a removing!!!): * 2 7 6 7 * 3 8 5 5#
Reset CUSTOM memory: * 2 7 6 7 * 2 8 7 8 #
Battery state: * # 9 9 9 8 * 2 2 8 #
Alarm beeper: * # 9 9 9 8 * 2 8 9 #
Vibra test: * # 9 9 9 8 * 8 4 2 #

Ze doen het volgens mij niet allemaal, maar die in het vet is best interessant IMO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:26
Op vrijdag 28 september 2001 13:41 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
..

Tot 2 a 3 maanden terug was er ook geen datakabel voor de Siemens C35(i) ... een zeer veel verkocht model!!! dus ik hoop dat ze wel een beetje vlot zijn met kabels voor de A300.

..
Ik weet niet hoe jaar bij komt hoor met die kabel maar daar is niks van waar. Die kabels zijn er al een jaar ofzow denk wel langer ook!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Pagina: 1