Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ja ok da is normaal maar dat was dus niet in de demo
Als je daar op iemand schoot met een Rocketlauncher dan ging dat ventje gewoon dood op de grond liggen zonder bloed enzo
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Als je bedoel, dat je net als bij sof, Hoofden kapot kan schieten enzo, nee...
Als je bedoel, dat je een detonator aan iemand koppeld en em opblaast, nee ook dan gaat ie gewoon liggen, het is de omgeving, waar zo hard aan gewerkt is, dat ze de tegenstanders vergeten zijn, vind ik het grootste min punt aan het spel.
dus conclussie: je kan mensen niet opblazen enzo
Als je bedoel, dat je een detonator aan iemand koppeld en em opblaast, nee ook dan gaat ie gewoon liggen, het is de omgeving, waar zo hard aan gewerkt is, dat ze de tegenstanders vergeten zijn, vind ik het grootste min punt aan het spel.
dus conclussie: je kan mensen niet opblazen enzo
Dus ze lopen nog steeds als een stel debielen?
Ik vond de wapens in de demo ook niet echt lekker schieten, hoe zit het er nou mee?
Ik vond de wapens in de demo ook niet echt lekker schieten, hoe zit het er nou mee?
Verwijderd
ach ik ben helemaal weg van de "koelkast"
in Multiplayer dan, dat is het super plasma rocket laucher ofzo iets....als je die hebt, dan zie je niets meer aan de rechterkant, maar dat ding heeft een fire power
in Multiplayer dan, dat is het super plasma rocket laucher ofzo iets....als je die hebt, dan zie je niets meer aan de rechterkant, maar dat ding heeft een fire power
Ik vind FR, naarmate ik speel steeds beter, de AI was eerst om te huilen, maar daar ben ik van (gedeeltelijk)teruggekomen, namelijk de AI van de vijanden wordt steeds beter, ze zoeken beter dekking en aimen beter.
Ik vind hem zeer de moeite waard.
Ik vind hem zeer de moeite waard.
Niet op voorraad.
heb nog niemand zijn kop eraf kunnen schieten
ongeacht met wat ik erop schiet
ongeacht met wat ik erop schiet
"If u do something do it with style, or do it at all."
Je bedoelt natuurlijk RFOp donderdag 27 september 2001 22:06 schreef edward2 het volgende:
Ik vind FR,
oepsOp vrijdag 28 september 2001 15:02 schreef Lampie het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk RF
Niet op voorraad.
Pagina: 1