Previewen met UltraEdit?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Hey,

kun je met UltraEdit je PHP script 'previewen'?
Om te checken of er bijv. geen parse errors ofzo in zitten, en zoniet: bestaat er een UltraEdit add-on waardoor het wel kan?

Ik wil nl. niet overstappen op PHPedit ofzo, ik ben helemaal gewend aan UltraEdit en ik kan er nu razendsnel mee coden, maar het is wel zwaar irritant dat ik nu de file moet uploaden en op de gok moet gaan of er een parse error in zit of niet, en zowel, dan ziet meteen iedereen die parse error als ze op dat moment op m'n site kijken, en dat sux! ;(

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 21:55

Gerco

Professional Newbie

Op donderdag 27 september 2001 08:01 schreef Tangletje het volgende:
maar het is wel zwaar irritant dat ik nu de file moet uploaden
Ultraedit kan prima naar een FTP server saven.
dan ziet meteen iedereen die parse error als ze op dat moment op m'n site kijken, en dat sux! ;(
Daar hebben ze test-url's voor uitgevonden.

Ik preview altijd alles lokaal, daarvoor heb ik Xitami als webserver, php4 en MySQL geinstalleerd, werkt prima. Als het eenmaal werkt, upload ik de hele boel pas naar een server.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

jah, ik heb gewoon apache draaien, en dan verander je iets aan een file in ultra edit en dan save je het. Dan heb je een window open met je site en dan refresh je..en dan zie je meteen het resultaat. Zo kan je het snelste werken.

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 09:11 schreef DarKHunteR het volgende:
jah, ik heb gewoon apache draaien, en dan verander je iets aan een file in ultra edit en dan save je het. Dan heb je een window open met je site en dan refresh je..en dan zie je meteen het resultaat. Zo kan je het snelste werken.
yep, zo doe ik het ook (Perl dan, maar zelfde idee)...
Er bestaan wel PHP-syntax-checkers voor UE...