dubbeltopix?

Pagina: 1
Acties:

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Denk dat Kees wel ff wat beters te doen heeft dan dit soort dubbele topics eruit te halen :) Boeit het nou echt? 't Is een schoonheidsfoutje :) Alleen die &quot (ofzo) had een " moeten zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
klopt, er zitten een x-aantal duppeltopics in, ik weet niet precies hoe die erin geslopen zijn en of ik ze eruit ga halen (beter teveel data dan te weinig). Morgen ga ik daar eens naar kijken, en of ik een makkelijke manier kan vinden om die dubbels eruit te halen, ik ga nu eerst slapen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jah, nee, het was niet om te zeiken ofzo... :)

Ik vind het prima op zich... :)

Ik vind het heel gaaf dat het nu dan toch gebeurt is, zit nu in ene op meer dan 500 posts !!! :P

Maar ik wilde het melden zodat men daar ook van op de hoogte is, als men dat al niet was...

Ik weet natuurlijk niet wat kees nu allemaal op dit moment aan het doen is, en dat gaat mij ook nix aan en dat wil ik dus ook niet weten ;)
Hij zal zeker meer te doen hebben...

Zijn dit alle missende posts die gered waren, of kunnen we nog meer verwachten ?

Valt me overigens nog erg mee dat alle usernames e.d. gered zijn, ik dacht dat alles onder de user "bc3" ofzo geplaatst zou worden... :?

Al met al: TNX onno!! & TNX kees!!

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:36

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op donderdag 27 september 2001 04:59 schreef brammus het volgende:
Jah, nee, het was niet om te zeiken ofzo... :)

Ik vind het prima op zich... :)

Ik vind het heel gaaf dat het nu dan toch gebeurt is, zit nu in ene op meer dan 500 posts !!! :P

Maar ik wilde het melden zodat men daar ook van op de hoogte is, als men dat al niet was...

Ik weet natuurlijk niet wat kees nu allemaal op dit moment aan het doen is, en dat gaat mij ook nix aan en dat wil ik dus ook niet weten ;)
Hij zal zeker meer te doen hebben...

Zijn dit alle missende posts die gered waren, of kunnen we nog meer verwachten ?

Valt me overigens nog erg mee dat alle usernames e.d. gered zijn, ik dacht dat alles onder de user "bc3" ofzo geplaatst zou worden... :?

Al met al: TNX onno!! & TNX kees!!
ik ga nu slapen :P
en meneer bc3_victim staat boven hlpdsk voorlopig ;) kijk maar in de top100 :P (die stiekum top250 is)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan