Toon posts:

[BC3] com''s onder w2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hellup, mijn compoorten doen echt helemaal geen ene reet/fuck. Ik snap er niks meer van.

mobo: MSI k7pro

Ik heb het zelfs met een los isa-controllertje geprobeerd, maar die doet ook al niets. Wat doe ik verkeerd?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

hoe heb je dat vast gesteld?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

staan ze in de bios wel enabled

Verwijderd

Topicstarter
hoe heb je dat vast gesteld?
1. Door mijn modem eraan te hangen, doet niks.
2. Door te hyperterminalen, doet niks.
3. Door mijn psion eraan te hangen, doet niks, gaat niet eens aan (wat dus wel hoort).
staan ze in de bios wel enabled
ja, natuurlijk, dat snap ik zelf ookwel. Windows herkent ze ook, maar daar is het wel mee afgelopen.

nogmaals: HELLUP!

Verwijderd

Heb ik ook last van:(

- COM1 en COM2 met een vraagtekentje ervoor.
- LPT1 staat niet eens vermeld. :?

Het is al een wat ouder systeem (PII400, Asus P2B, 128Mb, 2x Quantum Fireball) en ik gebruik ''m via een Cybex Switchview, maar het blijft vaag en vreemd ...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 04 januari 2001 17:16 schreef Kitahara het volgende:
Heb ik ook last van:(

- COM1 en COM2 met een vraagtekentje ervoor.
- LPT1 staat niet eens vermeld. :?

Het is al een wat ouder systeem (PII400, Asus P2B, 128Mb, 2x Quantum Fireball) en ik gebruik ''m via een Cybex Switchview, maar het blijft vaag en vreemd ...
Sorry dit is wel een heel oude topic, maar is het bij jou opgelost, en hoe??????
Want hier is exact the same problem onder win2k, behalve LPT1 die werkt weer wel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1