See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Zal ik je het geheimpje vertellen? 
Komt ie:
Je hebt het pad dat naar boven gaat (die 180 graden bocht met de ripper). Vandaaruit loop je naar beneden en dan zie je links van je een soort van lamp aan de muur zitten. (het is een langwerpig ding met geloof ik een soort blauwig kleurtje). Draai btw wel direct naar de shieldbelt zodat je direct kan doorlopen. Nou was dat nou zo moeilijk?????
Komt ie:
Je hebt het pad dat naar boven gaat (die 180 graden bocht met de ripper). Vandaaruit loop je naar beneden en dan zie je links van je een soort van lamp aan de muur zitten. (het is een langwerpig ding met geloof ik een soort blauwig kleurtje). Draai btw wel direct naar de shieldbelt zodat je direct kan doorlopen. Nou was dat nou zo moeilijk?????
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
zo ben ik al een tijdje aan het klooien om zo'n robot stem te krijgen. klinkt wel leuk in ctf iemand enig idee??
Hey tnx aXe, nu hoef ik tenminste niet meer te wachten tot dat ding per ongeluk openschuift 
Enne Thijs B, om een boss skin te krijgen (dus ook robot stem) moet je eerst een tournament volledig succesvol uitspelen. Als je dat gedaan hebt, zul je merken dat je ineens een extra skin kunt kiezen, juist, de boss skin dus
Dus ik zou maar snel een tournament starten, want dat kan anders nog wel effe duren. Ik neem tenminste aan dat je niet zo onsportief zult zijn om de laatste regel van je user.ini in UT te veranderen in:
[Botpack.Ladder] HasBeatenGame=True
Enne Thijs B, om een boss skin te krijgen (dus ook robot stem) moet je eerst een tournament volledig succesvol uitspelen. Als je dat gedaan hebt, zul je merken dat je ineens een extra skin kunt kiezen, juist, de boss skin dus
[Botpack.Ladder] HasBeatenGame=True
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.