bij mij zei ie dat ik een goed genoeg systeem had en dat ik niet HOEFDE te upgraden 
(amd k6-2 400@473,128MB Ram,GeForce DDR)
(amd k6-2 400@473,128MB Ram,GeForce DDR)
Verwijderd
Dus wees gewaarschuwd : als je serieus moet upgraden heb je niks aan de advisor van MadOnion.We''ve finished analyzing your PC and have determined that you are running a system that contains: Unknown 204MHz processor, ATI 3D RAGE PRO TURBO based graphics card and 32 MB of memory.
Your hardware was not properly detected.
Unfortunately, we are unable to provide you with recommendations at this time.
The PC you are currently using is either too old or too new to have sufficient statistical representation in our performance database.
If the PC you are using is too old to be identified, then we are not be able to recommend cost effective component upgrades for you.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
met welk proggie kan ik die scores van mijn pc laten uitrekenen ?Op maandag 02 april 2001 05:47 schreef ReseTTim het volgende:
kheb meteen alles laten benchen
3DMark 2000 score 4301
3DMark 2001 score 2321
Verwijderd
The cyclographing developer
Verwijderd
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Nature will strike back.....
Verwijderd
Verwijderd