[BC3] DMX X fire 1024 ICQ geluid vreemd en rare piepjes

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
De typmachine geluiden van icq klinken kut met peren op mijn x fire 1024 ik heb al de nieuwste drivers gedownload en ik zou niet weten wat ik er aan moet doen, heb ook icq al opnieuw geinstalleerd ook gen resultaat

ook het tikken gaat ineens een stuk trager wat ik tik komt heel langzam op het scherm.

ook heb ik vreemde piepjes waar vroeger een klikje zat tijdens het surfen, het lijkt erop dat het veel te snel word afgespeeld

Breek je nek voorzichtig

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Terratec is op de hoogte van deze prob, ik heb als 1 van de eerste deze XFire, en heb altijd dit probleem gehad, en nu ook met de nieuwste drivers, er zit maar 1 ding op, en dat is op het luidsprekertje klikken in ICQ zodat er een kruis door komt te staan, zodat je géé''n typ-geluid meer hoort!

20*350ZO45°

Verwijderd

Damn das wel kut... :( ikke heb dat ook :(

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hmmz.. ik heb het niet :? ik draai w2k met die xfire en icq2000b (laatste ?)

Mara why the hell heb je dat irritante geluid aan staan ?

Verwijderd

Zit die vertraging toevallig alleen in het begin van de eerste regel?
Want dat heb ik namelijk ook...:(

Verwijderd

dat i s een gebruikelijk probleem, maar als het aan de xfire ligt hoe zit dat dan? hij speelt toch alleen een wavje af.... dus als je dat adan hebt zou je het toch ook met andere programma''s hebbeN?

• The PyroPath
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Dit is wel brak, ik vind het wel een geinig geluidja namelijk, ga je steeds sneller van tikken. hebben ze al gereageert dat ze er wat aan gaan doen bij terratec?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Hmm tis wel een paar maanden geleden dat op deze topic is gereageerd maar ik heb nu Winme draaien en nog steeds hetzelfde probleem. ICQ typgeluiden gaan heel langzaam en dus kan ik ook niet snel typen. Ik heb de nieuwste drivers van de dmx xfire 1024 voor winme. Maar gisteren kwam ik er dus achter dat als ik dat soundfusion audio icoontje in de taakbalk weghaal, het ICQ geluid het weer gewoon doet. Dus ik dacht laat ik dat nog maars posten ook al is het een hele lange tijd geleden!! Misschien dat dit sommige mensen helpt! :)

• tonyisgaaf
  • Niet online
Kheb het ook met Norton spulletjes. Nou zet ik altijd al al het geluid uit, maar khad het net geïnstalleerd en toen bleef ineens de muiscursor ''hangen'' boven een knop (bij een MouseOver hoorde je nl. een waveje). Heel vreemd, heb het idd ook bij ICQ. Boeje, dan maar geluid uit (wat het toch al stond). Zal wel iets te maken hebben met dat geheugenresidente custom mixertje van terratec, zitten sowieso een paar rare dingen in...

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

ik weet niet of het helpt maar ik heb een hekel aan programma''s die al in de autoexec geladen worden en dmx xfire maakt daar gebruik van. Wat het voor een voordeel oplevert weet ik niet want ik heb die regel verwijdert uit autoexec.bat en ik merk geen verschil. Misschien dat dergelijke dosdrivers die problemen veroorzaken want ik heb absoluut geen problemen. Fantastisch kaartje!
Pagina: 1