[BC3] Win2k printer trouble, help !

Pagina: 1
Acties:

• Sander|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 17:01
Ik heb een QMS Desklaser 600 waar geen windows 2000 drivers voor uitkomen (ik kreeg een tamelijk bits mailtje van QMS dat ik pech gehad heb). Weet iemand hoe ik de NT4 driver aan de gang krijg onder 2000 ? Het zal toch niet waar zijn dat ik een 600 dpi laser na een jaar kan wegsmijten ?

Verwijderd

Zit er geen standaard driver in Windows 2000 voor jouw printer dan ?<BR>Ik gebruik nu nog de Microsoft driver voor mijn HP895 en die werkt prima, alhoewel er niet alle functies inzitten kan ik perfect printen.<BR>Is die desklaser niet compatible met een ander merk printer ? probeer dat anders eens.<BR>gewoon een andere driver instellen.

• Sander|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-04 17:01
Helaas geen driver in windows 2000. Het is een windows printer en die hebben toch echt de eigen drivers nodig, is heel wat anders dan met een inkjet printer. Mogelijk dat deze printer ook onder een andere merknaam verkocht wordt maar ik ben bang van niet. Voor het geval het niet lukt: weet iemand welke goedkope lasers Win2k ondersteunen ?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Ik heb hetzelfde met mijn Lexmark Inkjet, geen drivers voor windows 2000 en de NT drivers zijn niet werkend te krijgen onder win2000 :(<P>Greetinx [eNeRGy]

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Mijn QMS (PS410) werkte wel onder 2k. Gewoon met standaard drivers. Maar volgens mij kun je de QMS aanspreken als HP printers (Mijne werkt nml ook met Laserjet drivers)

En die lexmark, die moet zeker werken. Gewoon de NT drivers installeren, dat heb ik hier ook gedaan :D

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.