Toon posts:

[BC3] analoge modem & casema modem multilinken ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om mijn analoge modem en mijn (seriële) kabelmodem te multilinken. Het schijnt dat het kan, maar ik krijg het niet voor mekaar. Ik bel dan met allebei in bij casema, dus wel hetzelfde u/p. Het liefst zou ik ergens anders inbellen, maar dan heb ik dus wel een verschillende u/p ... <BR>Idee iemand?<BR>

Verwijderd

Topicstarter
iemand moet toch wel een idee hebben. Het schijnt te kunnen ....

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:36

winnie

de poes...

Ik weet dat diamond ooit zoiets had voor twee analoge modems. Maar kabel en modem moet denk ik makkelijker lukken. Maar hoe....?

Verwijderd

Topicstarter
Wat had diamond dan precies?

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-08 09:24
Ik had vroeger een progje waarmee je twee inbelaccounts kon combineren. Maakte niet uit wat voor ISP je had. Verschillende ISP''s kon ook.<P>Snelheids winst merkte ik niet altijd. Het progje verdeelt het dataverkeer over de twee verbindingen.<P>Ik kan het niet zo snel vinden... Evn zoeken... Ik had het van tucows geloof ik. <P>Het heet: MidPoint Teamer

[This message has been edited by RedRoon (edited 29-01-2000).]

Verwijderd

Casemakabelmodem bundelen aan je isdn adapter gaat in ieder geval niet kan ik je vertellen. :(<BR>Wel kan je bij Casema met isdn op 128k inbellen. Kan soms wel handig zijn als je snel effe wat binnen wilt halen.

Verwijderd

zoek op het net naar Midpoint, met deze proggie kun je het wel....zoveel verbindingen als je wilt combineren
Pagina: 1