Toon posts:

[BC3] Klootzakken bij logitech!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jezus is er eindelijk een goede versie van de quickcamsoftware beschikbaar voor windows ME (de vorige versie doet het heel slecht onder ME) stellen ze hem niet voor download beschikbaar! Je kan hem in de US en canada bestellen op cd, waarbij je dus verzendkosten en zo moet betalen! Waar zijn ze daar mee bezig man!
http://www.logitech.com/cf/support/29.cfm#quickcam

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik vind eigenlijk heel de Logitech Quickcam waardeloos. M''n pa heeft zo''n ding gekocht. Hij kreeg er een CD bijgeleverd, met krassen erop, onder ''t stof enzovoorts (hoesje was wel geseald, rara :?), zelfs na 3x schoonmaken deed ''ie ''t niet. Toen maar van internet gedownload. PC is er duidelijk instabieler op geworden.
En als m''n pa te vaak naar de beeldkwaliteit van mijn Philips Vesta Pro kijkt in vergelijking met de zijne moet ''ie helemaal :'( dat ''ie niet gewoon ''n goeie gekocht heeft.
Logitech kan blijkbaar alleen maar fatsoenlijk muizen maken, da''s geen schande, maar waarom maken ze dan ook nog troep erbij? |:(

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 09 december 2000 12:28 schreef Tony Vroon het volgende:
Ik vind eigenlijk heel de Logitech Quickcam waardeloos. M''n pa heeft zo''n ding gekocht. Hij kreeg er een CD bijgeleverd, met krassen erop, onder ''t stof enzovoorts (hoesje was wel geseald, rara :?), zelfs na 3x schoonmaken deed ''ie ''t niet. Toen maar van internet gedownload. PC is er duidelijk instabieler op geworden.
En als m''n pa te vaak naar de beeldkwaliteit van mijn Philips Vesta Pro kijkt in vergelijking met de zijne moet ''ie helemaal :'( dat ''ie niet gewoon ''n goeie gekocht heeft.
Logitech kan blijkbaar alleen maar fatsoenlijk muizen maken, da''s geen schande, maar waarom maken ze dan ook nog troep erbij? |:(
Marketing en winst

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Over de kwaliteit van de cam ben ik zeker tevreden, alleen de support voor ME vind ik om te janken. Onder win2000 doet hij het wel prima!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Het is niet logitec die kut is,
het is die ME van je :)
Install toch lekker weer w98se of win2k..
Dat is, als FreeBSD/debian je niet bevalt,
waar webcam usb gewoon perfect onder werkt.

http://mrfloris.com

Verwijderd

Topicstarter
Me is niet kut man, je kan er gewoon niet mee omgaan! Werkt net zo als alle win9x versies!
Alleen drivers van logitech zijn kut.....release toch gewoon die drivers op de site man!

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 16:19 schreef xiphoid het volgende:
Het is niet logitec die kut is,
het is die ME van je :)
Install toch lekker weer w98se of win2k..
Dat is, als FreeBSD/debian je niet bevalt,
waar webcam usb gewoon perfect onder werkt.
Amen brutha :)
ME sucks, draai toch Win2k!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:06
iets kutters als ME bestaat niet.:+

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 17:35 schreef remsie het volgende:
Een beetje tweaker krijg Win ME toch zeker wel stabiel B-)

• 4POX
  • Laatst online: 20-08 18:58

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 09 december 2000 18:18 schreef Interceptor het volgende:

[..]
En krijg een via cyrix 3 net zo snel als een p3...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Tja ach, ik zet me ongeveer net iets lager als win95, voornamelijk omdat het nog langzamer is en iets van 4 of 5x groter....
Dus tja, win me zuigt ja.

Alleen is het natuurlijk te zot voor woorden dat logitech die cd niet downloadbaar heeft gemaatk.

Verwijderd

En je zou moeten weten dat die Quickcam NIET van Logitech is!!!

Het originele bedrijf heette Connectix, die o.a. Mac software schreven zoals Virtual PC. Logitech moet inderdaad op zijn markt blijven (muizen en ki bordjes) En speakers die ze nu lanceren ga ik niet aanprijzen.

Waarom ik dit weet? 4 jaar terug was de Quickcam van Connectix de eerste "betaalbare" camera die aan de pc via een Parallele (!) kabel aangesloten kon worden! Toen kostte ze nog in de 175 USD!!

Nu koop je voor 99 piek zo''n ding, USB nogwel en de software is een mooi versterkt punt (Draai geen ME klotezooi, daar werkt NIKS onder...) Maar een Bokkie Wokkie merk kan niet onder die 99 piek van Logitech! Das toch knap van die jongens :P

• MrKoen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 09:12
Op zaterdag 09 december 2000 17:35 schreef remsie het volgende:
Jawel... Windows95 ;)

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 19:21
Win ME suckt bigtime :r Ik hou het mooi bij 98 SE en win2K :P

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 18:18 schreef Interceptor het volgende:

[..]

Als je dan eens aan MS uitlegt hoe je ME stabiel krijgt dan ben jij ook weer een stuk rijker.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja hoor start ff een aparte discussie over wat nou beter is ME 98, 95 weet ik veel.

Flink offtopic! :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Welke web cam heb je precies ?
Is het de web cam pro met de beige lens ring ?

Verwijderd

If you are using a supported QuickCam camera under Windows Me, you must use QuickCam software version 5.3.2 or higher. Currently, this software is available for download on the Logitech website...
Euhm.. lees nou es goed voordat je begint te trippen?

edit:
Verdomme iemand heeft ''n oude koe uit de sloot getrokken en ik reageeer ook nog. *DOW* |:(

--Ray

Verwijderd

nee met een rode ring , teminste die van mij

Verwijderd

je bedoelt de philips ?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Eh LauPro, dit weet iedere tweaker al lang hoor, maar niet iedere webcam wordt standaard door Windows herkend, dus dan moet je wel een driver installeren.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• BC3 Victim
Tip: Als je iets koopt qua hardware. Neem nu als voorbeeld een nieuwe brander. INSTALLEER DAN ALLÉÉN DE DRIVER!!! Vaak als je de cd erin doet komt er een heleboel rommel in/op je computer te staan die je niet wilt. Gebruik gewoon Nero om te branden en klaar ben je!

Maar daar ging deze topic niet over dus:
...voor een nieuwe muis. INSTALLEER DAN ALLÉÉN DE DRIVER!!! Ik heb pas zo''n scroll muis gekocht en daat zat ook zo''n leuke cd bij. Ik begon optimistisch maar toen ik de driver had geïnstalleert merkte ik al dat het systeem trager werd. Vooral nadat ik meer dan 7 Internet Explorer''s open had staan + 2 Visual Basic''s (komt nogal vaak voor). Toen mijn computer voor de zoveelste keer was gecrasht ging ik alles weer opnieuw installeren. En wat bleek: Bij de Windows Setup deed de muis het al!!! Dat vond ik eigenlijk niet zo gek. Maar het (zoals dat met een net woord heet) muiswiel (lijkt net alsok je een heel rad van fortuin aan je muis hebt hangen...ik ga weer verder: ) werkte gewoon!!!!!

De les: Waar zijn die driver en tools (vaak) voor nodig? NERGENS VOOR!!!

Soms komt het wel voor dat er gewoon een driver nodig is maar kijk uit met die tools! Ik heb zo''n hp brander en die wou mij ook Easy CD-Creator en Direct Cd aansmeren en die rommel! Ik gaat niet voor elke cd een ander programma gebruiken zeg!

Ik wil niet zeggen dat ik geen rommel maak (softwarematig gezien dan, je moet niet op mijn kamer komen hor!) maar soms is het niet normaal wat je allemaal krijgt.

Nu ik toch bezig ben: ''Schone PC''s zijn het snelst'' Dat is een sreekwoord of gezegde dat ik zelf heb geïntroduceerd (bij deze). Dat betekend hoe meer programma''s hoe trager je systeem, klinkt logisch maar het komt er opneer dat je minstens 1 keer per jaar je systeem moet opschonen (en dan bedoel ik niet de prullenbak leeghalen maar formatteren en installeren! (of Norton Ghost).

Ik merkt trouwnes ook dat nieuwe computers onder de rotzooi zitten. Ik was pas bij iemand die een nieuwe pc had gekocht en die kreeg telkens bij het opstarten een een of andere domme wegwijzer te zien! En we kregen dat dind niet weg. Hij stond niet in opstarten niet in het register niet in een ini bestand. We hebben toen die pc geformatteerd en zo was zijn pc 50% sneller geworden. En dat bij een Pentium III 800mhz! Dat is flinke winst.

Zo zie je maar dat je nooit zomaar klakkeloos alles moet installeren.

(jullie zouden wel denken wat dit nou met dit opderwerp te maken had: nou helemaal niks!)

Laurens

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 27 mei 2001 17:37 schreef MrKoen het volgende:

[..]

Jawel... Windows95 ;)
Fijn dat je even een 5 maanden oude topic met z''n nutteloze opmerking omhoog haalt |:(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Op zaterdag 09 december 2000 17:28 schreef BigFlappie het volgende:
Me is niet kut man, je kan er gewoon niet mee omgaan! Werkt net zo als alle win9x versies!
Alleen drivers van logitech zijn kut.....release toch gewoon die drivers op de site man!
me stinkt vaak werken dezelfde drivers van 98 niet goed.
me is een afgeranseld product.

Verwijderd

Ik heb de logitech quick cam pro met de beige ring en die wordt dus ook niet herkend door windowsME .
Ik instaleer de drivers van windows 98 en heb er geen problemen mee .

• BC3 Victim
Ik zei alleen dat je de tools vaak niet nodig hebt maar de drivers wel.

• BC3 Victim
Sorry, khad hier eerst iets over millenium, omdat ik eerst nix anders had gelezen enzo..maar naderhand tog maar weg gehaald... |:( *stomme ik*

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

[off topic]
Op zondag 27 mei 2001 18:09 schreef dragak het volgende:
me stinkt vaak werken dezelfde drivers van 98 niet goed.
me is een afgeranseld product.
je spreekt jezelf tegen. het is dus niet winME dat zuigt. Het zijn juist die eikels van een hardwarefabrikanten die nog steeds geen knappe winME drivers kunnen maken en op tijd uit kunnen brengen. En winME bestaat toch al een behoorlijke tijd dacht ik zo.

trouwens toen win98 uitkwam was er net zo''n driver gelul als nu.
[/off topic]

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

wat een klotestreek

lekkere service daar

• Bulldog
  • Niet online
/offtopic + oud /etc.