}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Verwijderd
Het probleem is bekend bij Logitech 
Ik heb er zelf ook last van gehad. Op de site van Logitech hebben ze ook een klein progje dat dit probleem dus verhelpt. Staat gewoon bij de software voor de muis sectie.
Suc6
Ik heb er zelf ook last van gehad. Op de site van Logitech hebben ze ook een klein progje dat dit probleem dus verhelpt. Staat gewoon bij de software voor de muis sectie.
Suc6
Klopt als een bus(muis
).
Maar hoezo verneukt PS2RATE Windows? Heb ik nooit last van gehad. (Vroeger toen ik nog een PS2 muis gebruikte)
Maar hoezo verneukt PS2RATE Windows? Heb ik nooit last van gehad. (Vroeger toen ik nog een PS2 muis gebruikte)
Shi'ngoth heeft wel alles goed geinstalleerd, maar het schijnt gewoon niet te werken bij hem (ofzo). Ik heb precies dezelfde zooi ginstalleerd en bij mij werkt het perfect. Maar ik heb ook een Althon en geen PIII 
{insider grap}
{insider grap}
Ik heb een Microsoft Intellimouse...eerste paar maanden kon ik zoomen (scrollwiel) en schieten (linkermuis) tegelijk...op een gegeven moment is het gestopt..drivers opnieuw geinstalleerd, win opniew geinstalleerd, alles geprobeerd, niks lukte.
Dan maar de Kp_ins als zoomknop

Maar af en toe werkt mijn scrollwiel ineens niet en kan ik geen wapens wisselen
Dan maar de Kp_ins als zoomknop
Maar af en toe werkt mijn scrollwiel ineens niet en kan ik geen wapens wisselen
OK.... Muerte.... Intel roelt boven AMD.... gneh, maar ja.... heb nu weer MouseWare 8.3 en ps2rate PLUS, doet alles het weer, en geen problemen met Windows..
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Verwijderd
Mini-Me, als je een beetje Quake 3 kan spelen heb je niet eens de zoom nodig. Ik heb hem dan ook de laatste maand niet gebruikt en ik speel toch elke dag
Railen zonder zoom gaat gewoon beter dan met zoom.
Desalwelteplus, is het natuurlijk vreemd van die Intellimouse. Ik heb geen idee waar het door komt
Sorry
Desalwelteplus, is het natuurlijk vreemd van die Intellimouse. Ik heb geen idee waar het door komt
He he ... zo iets had ik laatst ook bij UT. Toen wilde ik de next en previous weapons omdraaien (dat wieltje deed het voor mijn gevoel net verkeerd om). Toen wilde UT mijn wieltje op eens niet meer zien ??? .... bleek opgelost toen ik UT in een window draaide er vervolgens kon het wieltje weer instellen ... daarna weer full screen gezet en het werkte
.... echt supervaag.
Verwijderd
Hoezo "als je een beetje kan quaken heb je de zoomfunctie niet nodig"?, verrekte handig van grote afstand, en je kan in detail de 'flots' zien van je slachtoffer
Bzz...Bzz...[lock]...klik...FLOTS!!!!!.....
Just feelin' good after each "FLOTS"
Just feelin' good after each "FLOTS"
Pagina: 1