Toon posts:

[BC3] Wie hft z`n muis ge-mod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit zelf achter een witgespoten, intelli eye explorer met chipped glazen knikkers eronder die de originele voetjes vervangen. Tevens hangt de draad aan de moni zodat hij geen contact maakt en de drag dus stukken minder is. Op een stoffen muismat, kan op een harde plastic muismat, maar das me te glad.

Wie heeft er z`n muis gemod, geschildert, draadloos gemaakt....

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Nee, sorry, daar houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk... ;)

Byteripper.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb dus wel zon plastic muismat, en daarbij heb ik de stukjes plastic van de onderkant van de muis gehaald.

tis dat er een draad aan hangt, anders gleed ie zo van tafel af

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Heb mun muis wel opnieuw gespoten (blauw/zwart) zodattie mooi mijn mijn kassie past.

Verwijderd

Ik heb alleen die PS/2 frequentie gemod, zodat ie wat sneller reageert met UT ed. Nuttig geen id. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook nog niet echt een ding wat je gaat bewerken, kast heeft prioriteit. Je moet blijkbaar echt nix te doen hebben om naar je muis te gaan kijken :)
Het is dat er een draad aanzit, anders gleed ie weg? LOL! kan hem weg blazen, maar ZO goed als jij zegt glijd ie niet. Kan je iets beter uitleggen wat je gedaan hebt?

Voor zover ik het begreep heb je plastic mat, en de voetjes van de muis weg gehaald, zodat het plastic contact maakt met de mat?

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
* RubZie kjrabt eens in de zoveel tijd de troep van het plastic onder z''n muis vandaan, telt dat ook? :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
hehehe. goed voor de mensen zonder glas onder de muis spiritus.xcl-clan.com/Page5/page5.html Staat m`n hele mod uitgewerkt. best lol. jammer dat ik geen webcam heb. Dus toen maar ff weze photoshopen.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb het gewichtje uit m''n mouseman Optical gehaald...

Niet?
[Specs]

Verwijderd

laat ff een fotootje zien dan:D

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Ik ben bezig met een seriele afstandbedieningssensor voor WinAmp en die zou ik potentieel in mijn muis willen bouwen, maar dat ding zit al vol ! :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Op zondag 03 december 2000 12:01 schreef RubZie het volgende:
* RubZie kjrabt eens in de zoveel tijd de troep van het plastic onder z''n muis vandaan, telt dat ook? :D
ja lol.. heb ik ook.. wat een rotzooi komt er onder die muis uit zeg.. :)

Verwijderd

Ik had een Ms intelli explorer ofzo. Denk, ff uit elkaar halen :) En kapoet :) Printplaat kaduuk enzo :)

Naja nu naar een Razor Boomslang :)

Verwijderd

Ik heb ledjes aan me muis gemaakt..... (Microsoft Wheelmouse) als ik nou me linkermuisknop indruk, wordt me muis rood, als ik de rechter doe gaat ie blauw worden, druk ik de middelste in, wordt ie groen...

Wel beetje druk, maar tziet er funny uit :)

Verwijderd

Ik zit er druk over te denken om een hele kleine mod voor m''n muis te gaan doen. Bij de logitech mouseman wheel optical zit namelijk zo''n blauw lampie, en da''s in het donker wel erg fel aan de ogen... Als ik wil gaan slapen ziet de hele kamer blauw... Dus ik moet ''m es een keer openschroeven en een beetje verduisteren. Maar het is eigenlijk niet echt een mod te noemen.
opzich vind ik mod vaak trouwes ook lelijk... ik moet er niet aan denken dat bij elke muisklik een ander lampie begint te branden of dat er knikkers :? onder zitten...
Ik vind het gewoon lelijk, net als casemods met windows (met of zonder lampie van binnen), maar goed das persoonlijke smaak I guess...
Pagina: 1