Toon posts:

[BC3] Zijn er celeron chips die niet multiplier gelockt zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe celeron (433 of 466) er in zetten en deze dient overgeklokt te worden. Maar zijn de celerons net zoals de p3 tegen multiplier veranderingen beschermd? Zo ja, kan ik deze ongedaan maken op een of andere manier?<P>BVD,<P>Klauz

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:06
1. JA ze zijn gelocked.<BR>2. NEE hier is niks aan te doen.<P>Spijtig maar waar :(.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Maar dat heje ook helemaal niet nodig lijkt me of heb je een oud mobo ofzo?<BR>En volgens mij ken het idd ook niet nee...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
als het goed is zijn de allereerste celly''s niet gelocked (correct me if im wrong) maar die zijn toch niet meer te krijgen. dus de eerste 300 (niet A)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Alle celerons zijn gelockt ook 300 ( niet a) heb er nmlk zelf ook een gehad..<P>Arnold <A HREF="http://www.overklokken.nl" TARGET=_blank>www.overklokken.nl</A> <BR>

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:32

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Precies zoals bij de P2 dus...<BR>Jammer dat het niet zo is dat de eerste P3''s en de eerste Athlons dat hadden... >:)

[This message has been edited by Pathfinder (edited 29-12-1999).]

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Verwijderd

Of je moet een engineringsmodel hebben :) <BR>Een vriend van mij zeid dat ie die een kreeg een c300a en dat die de 800 ging halen, of dat laatste waar is betwijfel ik

Verwijderd

ik heb een celly 266 gehad en die was ook gelocked, dus... pas je theorie maar aan gasten

Verwijderd

Zo, Da''s een snelle reactie!
1œ jaar later...:(
Pagina: 1