[BC3] Voodoo II

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Topicstarter
Heb mezelf een Righteous 3D II 12 mb aangeschaft voor 200 piekies. Heb ''m default geïnstalleerd met de bijgeleverde drivers en het werkt goed. Kan ik het nog verbeteren met andere drivers en welke dan?

[This message has been edited by Fanaat (edited 21-12-1999).]

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hahahahahahahahahahaha<P>sorry..... 200 BALLEN??????<BR>goeie deal........ voor de ander.....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:12
????????????? Heb je nu nog een Voodoo 2 gekocht??? Are you mad ?? :)<P>Mag ik vragen waarom? Koop dan een Voodoo3 2000, die is een stuk sneller voor 50 piek meer.<BR>Als je al een Voodoo 2 zou kopen, dan betaal je er toch geen 200 piek voor ??!!!<P>(no hard feelings :) ;))

Verwijderd

ik heb er ook nog een voor je 12 mb voor 25 gulden ,kopen? :P

Verwijderd

Voor 25,- wil ik hem wel kopen !!! Als ie het tenminste doet...<BR>Email maar... :)

Verwijderd

Ik bied Fl 50,- als ie et goed doet.<BR>mail MIJ maar :)<P>mazzel

Verwijderd

Ik bied 60,- dus mail MIJ maar... !!!

Verwijderd

ach ja voor 400 piek heb je wel een vette sli setup die net zo snel is al een v3 2000 voor 250

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
Jij bent goed gek geweest ja<BR>heb zelf een voodoo 2 banshee dus agp met 16 mb<BR>en dat ding draait als een tiet zelfs QUAKE3 ( ook al vind ik UT gaver mooier enz. >:) ) EERSTE versie zonder ondersteuning voor voodoo''s en met tv output en wat heeft dit mooi''s me allemaal gekost welgeteld 169,- nieuw jawel en dat is alweer een half jaar geleden dussuh<BR>daarvoor had ik een v550 en oude die me vanaf het begin hebben gevolgd geholpen weten wat voor problemen ik daarmee had en hoe blij ik ben met mijn voodoo2 tje<BR>ik speel toch niet zoveel spellen maar als ik ze speel heb ik nog steeds nergens problemen mee dus ik ben er dik tevree mee

.

Verwijderd

Uuuuuuhhhhhhh,<BR>ik zoek ook nog een voodoo II''tje.<BR>Moet wel van Helios zijn (is voor SLI).<P>Tja, je moet wat met een klein budget :(

Verwijderd

dan ga ik voor FL 75,-<P>hoger ga ik niet want dan kan ik net zo goed een nieuwe halen bij m''n compudealer (fl80,-)<BR>maar dat is 30 min rijden :(<P>mazzel

Verwijderd

Waar zit die dealer dan?

Verwijderd

Ja, dat zou ik ook wel es willen weten !!

Verwijderd

<A HREF="http://www.wicked3d.com/products/wickedgl/default.htm" TARGET=_blank>http://www.wicked3d.com/products/wickedgl/default.htm</A> <P>de 3dfx drivers zijn ook OK, maar deze geven een big boost :)

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Topicstarter
Als iedereen nu uitgelachen is zou er misschien iemand antwoord kunnen geven op mijn oorspronkelijke vraag.<BR>Bij de weg het is een add on kaart die volgens mijn informatie nergens meer te krijgen is. Quake 3 loopt als een speer :) :) :)

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Verwijderd

Een Voodoo II is PER DEFINITIE een add-on kaart. De Banshee is een combo-kaart. De V3-serie (en toekomstige opvolgers) zijn allen combo-kaartjes.<P>Ik heb zelf zowel een Creative Voodoo II (8 MB) als een V550. En ik kan je garanderen dat die Voodoo zich kapot verveelt: hij is langzamer dan de V550, heeft een slechtere beeldkwaliteit, kan maar 16-bit kleurdiepte aan, lagere resoluties etc etc etc.<P>Trouwens, als je betere prestaties wilt, zorg dan dat je steeds de reference-drivers van <A HREF=http://www.3dfx.com>3Dfx</A> gebruikt.

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 20:15

Thorne

Forrester

Volgens mij heeft fanaat vorig jaar op "Submit Reply" gedrukt en komt ''ie nu pas door.<P>SLI ruled overigens wel! Ik bedoel, je krijgt niet voor niets 5 PCI sloten bij je moederbord! Vullen die dingen!!

>specs<

Verwijderd

Maar het blijft 16 bits !<BR>In elk geval is het wel zo dat je met de reference drivers van 3dfx het beste af bent.<BR>Maak je veel gebruik van OpenGl, probeer dan glsetup.com eens !<BR>Japio

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb ook nog een 3D kaart te koop......Een DIAMOND STEALTH III EXTREME 32MB S540 voor slechts Fl.200,- nieuw in doos.<P>Dus mocht je interesse hebben mail me.

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

hmmmmm....... 200 ballen. Volgens mij kun je ze nu wel bijna gratis krijgen :)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hey dit hoort op het Harde Waren Forum he :P

Verwijderd

Laat die gasten hierboven maar kletsen ik heb een RIVIA TNT2 en een VOODOO 2 en Quake 3 loopt als een trein op op een VOODOO 2 kaart :). Op hoge res. en voledige details. Ik zie zelf nog niet in waarom ik moet overstappen op VOODOO 3.<P>Ik heb wat tests gedaan met Benchmark 2000 en de 3dfx voodoo 2 komt er toch steeds goed vanaf.<P>Oh ja..... download zo nu en dan de nieuwe drivers.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Terrortubbie, je bent een fake''rd. Pleurt toch op man met je praatjes :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik ga jullie lekker niet verklappen waar die gast zit.<BR>Het is namelijk niet altijd helemaal legaal, hoe hij aan zijn spullen kunt. :)<BR>Is trouwes ook geen echte dealer. :)<BR>echte dealer is ietjes duurder :(<BR>ach, alles werkt goed en ik weet niet (lees: wil niet weten :) ) waar het vandaan komt :) :) :) :) :)<P>mazzel<BR>merry Christmas and a happy new year :)
Pagina: 1