[BC3] Logitech optical mouse & win2k

Pagina: 1
Acties:

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
M''n Logitech optical mouse wilde niet scrolle in win2k, dus ikke nieuwere drivers downloade. Deed het nog steeds niet :(. Maar in win98 wel.
Het vage is dat hij bij m''n maat wel in win2k wil scrolle..

iemand ideeën?

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

Check je settings. In control panel, dan mouse (hoe kan het ook anders).

Zie dan tabblad Hardware, vervolgens de properties, dan tabblad advanched settings. Zet dan de wheel detection op assume wheel is present.

Dat zou voldoende moeten zijn

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dit is een oude topic, alleen is er nooit echt een goede oplossing voor gekomen.

Heb hetzelfde probleem namelijk ook, en heb veel dingen geprobeert al (en zonder succes)

- mouseware 9.0 gedownload en geinstalled
- wheel detection veranderd
- ms office compatible scroll -gedoe
- standaard windows drivers gehad

en dan nog STEEDS doet ''ie wheel het niet op mijn Wheel mouse (logitech).

What''s up with that ???????????

Iemand die een definitieve oplossing hiervoor heeft kunnen vinden ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
die drivers echt nooit installen.. de windows drivers eroverheen gooien is vaak niet afdoende.. drivertjes van logitech met de hand wegkijlen, en dan die van windows usen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
welke drivers moet ik installen dan van de standaard windows drivers ?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb dit programma''tje geinstalleerd en toen deed hij het wel in games, misschien dat het helpt....(wel ff rebooten na installen)

• BC3 Victim
logitech ps/2 port mice

Verwijderd

ik heb win2k en een optical van logitech. Bij mij doet hij het standaard al, dus zonder drivers e.d. Gewoon inpluggen en gaan met dat ding.

Wat overigens wel grappig is, is dat Windows meer problemen heeft met MS muis :) toeval of niet??

• BC3 Victim
Okay...ik heb die logitech ps/2 port mouse drivers geinstalleerd en het wieltje werkt nu zonder problemen.

Weet iemand dan ook hoe je de middelste button kunt mappen als "double click" ???

:)

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:05

wiewatwaar

whatever

Daar heb je dus mouseware voor nodig

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• BC3 Victim
een combinatie Wheel + double click is dus niet mogelijk in windows 2000 ??

Pagina: 1