Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
hun complete systeem spec''s in hun sig zetten?
Zit ik daar op te wachten ofzo??[/quote]Dan kunnen hun opscheppen wat voor pc ze hebben
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Verwijderd
ummmm, mischien omdat et nogal handig is?[/quote]Wat is daar in godvredesnaam handig aan dan??
Het intereseert ons geen reet waar jij op zit te rammelen.
tis inderdaad wat lang, en bij bv wetenschap & levensbeschouwing staat et gewoon dom
aan de andere kant, ik kom daar niet vaak, en als er over hardware gepraat wordt, moet de config er gewoon bij zodat we weten waar we et over hebben
maar goed, hijs inderdaad superlang (maar ook gedetaileerd)
''t Gaat me TOTAAL niet om te laten zien aan anderen dat ik een bikkel pc heb ofzo (valt wel mee al zeg ik het zelf). Ik doe het _niet_ voor de "mijn pikkie is de grootste" contets ofzo...
Ik post ook vrijwel alleen in de hardware/software gerelateerde forums.
Maybe this clears the dust ?!
_MAZZA_
Verwijderd
-------------------------------------------
PC met geheugen en een harddisk
-------------------------------------------
Verwijderd
ik zou niet bepaald gaan opscheppen over een athlon 500
dit is inderdaad tweakers.net en je config zou verplicht standaard erbij moeten
jaaah ik ga es 2 systemen in me sig gooien, laat ik dan meteen nog de pc''s van me buren overburen achterneef, vrienden ,familie kennissen, schoolgenoten en de nasa d''rbij gooien![/quote]Kom op zeg wat een onzin. Dat zou de eerste keer zijn dat ik een signature met meerdere pc''s erin zou zien.
En voor de mensen die zich er aan storen:
Homepage icon in threads laten zien. Ja Nee
Plaatjes van members in topics laten zien. Ja Nee
ICQ bloempjes bij berichten laten zien. Ja Nee
Signatures in topics laten zien. Ja Nee
Usertitles in topics laten zien. Ja Nee
Maximumaantal berichten per pagina.
In je prefs kan je toch zoveel leuks doen
ik heb gekozen voor iets praktisch ipv zon onliner/grap die soms dus wel flauw kan overkomen
als et irriteerd zit je hier niet op zn plaats, oke toegegeven, die van mij is gigantisch lang, maar ik hou er nou eenmaal van dat et gedetaileerd en volledig is
ps. alsjeblief niet je schoonmoeder beschrijven, da was een grapje
ik blijf het een beetje triest vinden. Als mensen je specs willen weten vragen ze er toch gewoon naar???
op zich heb je daar gelijk aan bloasfist, maar nu hoeven ze et niet te vragen
btw cool systeem heb je daar einstein
Verwijderd
Hoe krijg je trouwens die 4e regel gevuld? Ik kom maar tot 3...
Ik wil m''n stoel d''r ook bij op zette en m''n Logitech draadloze knoppenplank...
Eerlijk gezegd maakt het me niks uit, maar die bloasfist heeft de boel wel mooi op de kast ''s nachts om 1 uur....
Lache zeg...
In mijn ogen is het nuttig, heeft een ander last van andermans signatures... klaag dan niet en zet sigs uit in je prefs
Ik vind de voorgekauwde constant terugkerende "bijna zelfverzonnen" one-liners ook niet altijd even super... Ik stoor me er alleen verder niet aan
Verwijderd
hee einstein, heb je je systeem verkocht
mazzel!
Verwijderd
En dat zonder signature.
Mustie: <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 01:05 schreef einstein het volgende:
Toch blijf ik er tegen.[/quote]Daarom is z''n sig weer "normaal"
Wijsneus: Hadden we daarom gevraagd? Daar ging het juist om. Dat je alleen je specs gaf als mensen erom vroegen. Moet wel goed het topic doorlezen he(hehehehe).
Verwijderd
Verwijderd
2) Al wil iemand nondeju z''n hele inboedel erachter planten dan moet ie dat zelf weten
Er zijn hier ik weet niet hoeveel discussies geweest over een usericon met sysinfo erin . om draadjes als ''Wat heb jij voor een systeem'' te voorkomen , nou kan het inmiddels via een sig en nou doen mensen het ook , net als op al die talloze andere boards waar niet gezeken wordt . Zal wel weer iets typisch Nederlands zijn . Als het niet bevalt dan zet je die sigs maar gewoon UIT , maar zit er niet over te zeiken :(
maar om toch wat toe te geven, heb ik mijn sysinfo wat ingekort
Verwijderd
CPU, RAM, MOBO en evt 3-5 items erbij.
bedoel, wat heb heeft het voor nut dat wij weten dat iemand een natural tobo (toetsenbord) heeft? of watvoor 56K modem.
Misschien vinden ze hun systemen wel snel of zo?
Ik raak d''r ook niet opgewonden van.[/quote]Ik wel
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
met papier mache kun je alles maken!!
Mijn systeem HEERST zwaar!![/quote]WHAHAHAHA, sorry
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
met papier mache kun je alles maken!!
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Ik vind het gewoon handig, dan hoef ik nl. niet meteen al mijn specs door te geven als ik een probleem heb en zien ze meteen wat ik heb. Heeft verder niks met opscheppen te maken hoor.. maar desondanks ben ik wel trots op mijn systeem, wie zou dat niet zijn..
Deze thread hoort niet in dit forum thuis!
[/off-topic]
[on-topic]
Ik heb er geen problemen mee, je bent hier toch op Tweakers.net, als ik een vette bak had gehad was ik er ook trots op en had ik de specs ook wel in m''n sig gezet
[/on-topic]
Ik ben toch malle pietje niet!
Staat er een zinnetje tekst en dan 6 regels
BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla
BlaBlaBla enz.
Een cliche is ooit origineel begonnen
het is geen argument om specs te weren omdat sommige mensen zich eraan storen. het maakt in mijn ogen weinig verschil of je je ergert aan ''Principis est virtus maxima nosse suos.'' of piTT bier of aan specs.
het enige verschil is dat de specs meer on-topic zijn (soms zijn ze relevant bij vragen van mensen)
off topic kunnen er idd soms leuke zinnetjes staan, maar die ken je na een week ook wel als je regelmatig hier bent.
als je je er aan stoort (aan wat voor text er dan ook staat) zet ze dan gewoon uit.
Verwijderd
PowerEdge 4400 4*800XEON 4gb800mHZRIMM RAID-5_3*18GB10.000RPM-U160 Mirrored OS 2*9GB 10.000RPM-U160 52x CDRom 31/2FD DLT1-20/40GB Perc-3 U160 3-channel 29160-Adaptec APC1400 3*redundant PS 17"FD 165Hz 107keys-US Logutech iFeel optical, Win98SE NL = Workstation.....y''all just gotta meet my Serverpark!! :(:(:(
Heb je de spullen toegestuurd dus niks te maren, koetje erop en wel nu!!!!!!
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Verwijderd
Koetje heb ik uit verdriet maar geinstalleerd op mijn GameBoy-2
O,ja kan iemand mij vertellen waarom Win98SE geen RAID-5 wil draaien??, mijn computer is toch wel zwaar genoeg??
O,ja kan iemand mij vertellen waarom Win98SE geen RAID-5 wil draaien??, mijn computer is toch wel zwaar genoeg??[/quote]Heb je wel gekeken of alle kabeltjes erin zitten? Waarschijnloijk zit er eentje niet goed. Anders is misschien je RAID-controller stuk.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Verwijderd
Een probleem, hij ziet mijn USB muis niet, iemand een idee
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Zit ik daar op te wachten ofzo??[/quote]Config lijkt me handiger dan deze:
je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier
Wat moet ik hiermee
Verwijderd
Het was eigenlijk niet als flame bedoelt, maar er wordt toch flink gebeten.
ik blijf het een beetje triest vinden. Als mensen je specs willen weten vragen ze er toch gewoon naar???
Ik heb toentertijd maar eens een plaatje van mijn auto laten zien (er was er toen een die iets vroeg over een racespel, of dat liep op zijn PIII 900 + 384MB Geforce wathever en daarbij gezegd dat ik voor die auto ook wel een redelijk systeem zou kunnen kopen...
Lekker dat internet en dergelijke forums (fora?) zo lekker anoniem zijn he
Iedereen roept maar dat ie alles heeft (meestal die kleuters), terwijl ze ook eigenlijk niets nuttigs te melden hebben op zoon forum. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, dat houd je altijd, automatiseerders met vast werk kunnen zich het een en ander veroorloven.
het mooiste is dan vaak ook nog, dat de helft van dit soort "volk" hun pc gebruiken voor internet en een of ander flauw spelletje en de rest van al die brute MHzén staan of te loeien of uit hun neus te vreten!
Maarja je blijft het altijd houden, totdat het controleerbaar is voor anderen!
Ik zal maar niet zeggen dat ik (op het werk) geclusterde HP servers heb staan HP9000 d8 ik, want dat gelooft toch niemand
Hou aub een keer op met die opschepperij, stelletje kleuters!!!
Verwijderd
ps: just mijn mening
Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.
wie het doet om te patsen is idd zielig,
maar het is toch makkelijk als je problemen hebt, met een spel of ergens anders mee.
Dan kunnen ze kijken wat je er allemaal in hebt zitten waar het aan kan liggen,
en als iemand hetzelfde probleem heeft en dat wordt veroorzaakt door en of ander component, dan kan hij kijken of diegene ook dat stuk hardware heeft.
wat maken jullie daar een probleem van zeg..
Maar aan de andere kant, als je een probleem voorlegd, hoef je niet iedere keer je config te vermelden, die staat er al :)[/quote]Precies en daarvoor heb ik het pasgeleden eronder gezet!
Met al die gasten die een 1GHz+ CPU erin hebben zitten of mensen die 256MB+ RAM erin hebben hoef ik met mijn systeem niet proberen te patsen
Btw ff off-topic maar das een vette icon RelaXXinG
Verwijderd
ty
Verwijderd
Voor de mensen die hun hele compu erin zetten: waarom niet alleen wat basic info, cpu,mobo,mem en video kaart?
Ik zal maar niet zeggen dat ik (op het werk) geclusterde HP servers heb staan HP9000 d8 ik, want dat gelooft toch niemand
Hou aub een keer op met die opschepperij, stelletje kleuters!!![/quote]Waarom kon je het dan toch niet laten om nog ff die handel op je werk erbij te noemen. Had je dat niet gedaan dan kwam je tenminste nog geloofwaardig over....
BTW wat iemand van m''n PC vindt moet''ie zelf weten hoor. Ik zet hem erbij omdat velen het wel leuk vinden om te weten wat de tweaker nou zoal thuis heeft staan. Interesseert je ''t niet, dan lees je er toch gewoon overheen.
Volvo V70 D5 my2011
Zoals als eerder vermeld werd:
Dan kan ik ook wel die van mijn ouders/broer etc. erin zetten!
Zo is mijn opmerking over die HP servers bedoelt.
Gelukkig reageren nu een aantal mensen die een redelijke omschrijving hebben staan in het kader, dus alleen CPU/MEM/MOBO/monitor eventueel video..
Maar bijvoorbeeld dat je geheugen op Cas 2-3-2 draait zou me en ik denk vele anderen geen ruk schelen. En of je nu de blauwe of grijze Aopen bigtower hebt al helemaal niet!
Laat staan mensen die hun toetsenbord en scrollmuis gaan vermelden om de drie/vier regels maaar vol te krijgen!
Verder is het uiteraard leuk,dat je dei info kunt gebruiken bij ene posting of reactie op iemands vraag, maar ik gok in 80% van de gevallen waar het handig zou zijn, dat de info er al staat, zal die info lang niet genoeg zijn, om iemand ermee te helpen.
Wat ik wil zeggen, om alle nuttige info erneer te plaatsen zul je een A4,tje nodig hebben, dus hou aub op met als reden te geven dat het ozo handig is, zodat je niet elke keer je hele config (drie regels?) moet over typen!
Maja, je blijft het toch altijd houden dus....
Verwijderd
bij je eigenschappen staat athlon 500
maar die bestaat helemaal niet
(amd k6-2 500 mhz)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
btw. Topic staat in et verkeerde forum
ik erger me behoorlijk over de zogenaamde kleuterargumenten die hier gegeven worden, sommige zijn desondanks goed, zoals die van chuckie, helaas maakt ie de fout om zomaar wat te schrijven zonder de vorige reacties te lezen en om iedereen over 1 kam te scheren, volgens mij hebben de meeste met specs nog nooit een pc van pappa gekregen en gewoon zelf gekocht
dat we zitten te opscheppen is wel erg achterhaald na alle argumenten, tuurlijk zitten dr altijd van die zoontjes tussen die trots hun hardware laten zien, dat hou je toch, maar de meeste zetten hun specs neer om de genoemde praktische redenen
maar goed, de aanhouders blijve mij en anderen vertellen wat we er neer moet zetten dus kort ik em wel weer in. maar als iemand vraagt wat voor printer ik heb ga ik slaan
Verwijderd
daar ben ik mee begonnen 17 jaar geleden en het leuke is het werkt nog steeds!!!
Verwijderd
Msi kt7 turbo 2
Tb 1200@1466 zoeits?
128 mb (volgende maand 384 ik heb geld over duz..)
20 gb seagate
asus v7700 geforce 2 32 mb
17 inch iiyama
Het is daar nu al druk genoeg trouwens.
Verwijderd
Is op hardware fora handig, hoef je als je bijv. een vraag stelt of een stelling verdedigt niet weer je hele config te posten.
Misschien overbodig maar wtf boeit het jou echt?
Net zoals alle tekst op dit forum loop je het risico dat je onzin gaat lezen, maar persoonlijk lees ik veel liever wat voor systeem iemand heeft dan tekst waar ik niks mee kan. Of wat dacht je van de inhoud van de post zelf? Van die ontzettend stomme vragen van luie mensen, dat gaat dan zo:
"Ik wil een ... , welke moet ik kopen?"
"Ik heb ... gekocht, is dat goed?"
En meer domme vragen van mensen die te lui zijn om zelf te zoeken bij de fabrikant of zelfs maar op dit forum. Dat vind ik pas irritant!
Bovendien is het zo dat als mijn systeem volgende week af is, ik daar keihard voor heb gewerkt en er inderdaad trots op ben! Ik heb ieder componentje uitgezocht door zoveel mogelijk reviews te lezen, hier op het forum te lezen en ervaringen van mensen die hetzelfde hebben en daardoor een voor mij ideaal systeem te kopen.
Als je volgende week in mijn sig systeemspecs ziet staan, dan weet je dat ik een hoop geld armer ben, maar wel trots op mijn systeem en als je daar een probleem mee hebt: jammer!
Verwijderd
Maar ja, ik heb het ook, het is handig als je een probleem hebt, dan kunnen mensen meteen zien of het aan je systeem ligt
jahaaa. maar dat was vroeger (lees: aan het begin van dit topic; eind 2000)nog niet!Op donderdag 10 mei 2001 17:23 schreef tva_goku het volgende:
waar stoor je je aan man, daar lees je toch gewoon over heen, die lettertjes zijn toch te klein om lekker te kunnen lezen dus ik doe de moeite niet.
omdat dat leet is
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan kunnen hun opscheppen wat voor pc ze hebbenOp dinsdag 24 oktober 2000 00:31 schreef Tha_LeX het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:29 schreef bloasfist het volgende:
Zit ik daar op te wachten ofzo??
[/quote]
Nu ehm...
Denk niet dat ik hiermee kan opscheppen.
Ik heb het meer in mijn sig staan om niet iedere keer mijn systeem specs te hoeven typen.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Maar een URL in de signature is makkelijker, moet je effe ergens een txt file hebben staan met je specs...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
triest zijn de mensen die alles triest vinden, niet zo zeiken