[BC3] Wie kan mij vertellen waarom steeds meer mensen

Pagina: 1
Acties:

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
hun complete systeem spec''s in hun sig zetten?
Zit ik daar op te wachten ofzo??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:29 schreef bloasfist het volgende:
Zit ik daar op te wachten ofzo??[/quote]Dan kunnen hun opscheppen wat voor pc ze hebben

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

Misschien vinden ze hun systemen wel snel of zo?

Ik raak d''r ook niet opgewonden van.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ummmm, mischien omdat et nogal handig is?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Tha_LeX
  • Laatst online: 24-05 06:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:34 schreef MUSTI het volgende:Athlon500/256mb/asus v6600del.(200/145)/maxtor 36 gb/SB Live+Labtec LCS 2514/Iiyama 22"/MSI6167/Studio pctv Pro/Plextor 8/4/32 IDE/56x/Acer 640U scan./Apollo p-2200 prn/Log.whl muis+lenco ergo keyb/E-tech 56k6/Redhat 6.2+win98SE/Sitland Target/Senn. HD560[/quote]Doe niet zo triest man !!

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:34 schreef MUSTI het volgende:
ummmm, mischien omdat et nogal handig is?[/quote]Wat is daar in godvredesnaam handig aan dan??

Het intereseert ons geen reet waar jij op zit te rammelen.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik heb zelf de stoel beschreven!!

tis inderdaad wat lang, en bij bv wetenschap & levensbeschouwing staat et gewoon dom

aan de andere kant, ik kom daar niet vaak, en als er over hardware gepraat wordt, moet de config er gewoon bij zodat we weten waar we et over hebben

maar goed, hijs inderdaad superlang (maar ook gedetaileerd)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb dat omdat ik nog wel eens een vraag heb over een probleem met mijn pc. Dan kunnen anderen eens naar mijn pc config kijken om daar iets uit op te kunnen maken.

''t Gaat me TOTAAL niet om te laten zien aan anderen dat ik een bikkel pc heb ofzo (valt wel mee al zeg ik het zelf). Ik doe het _niet_ voor de "mijn pikkie is de grootste" contets ofzo...

Ik post ook vrijwel alleen in de hardware/software gerelateerde forums.

Maybe this clears the dust ?!

_MAZZA_

Verwijderd

Dit is toch tweakers.net?? Ik dacht dat deze site hoofdzakelijk over computers gaat, ik stoor mij er helemaal niet aan.

-------------------------------------------
PC met geheugen en een harddisk ;)
-------------------------------------------

Verwijderd

jaaah ik ga es 2 systemen in me sig gooien, laat ik dan meteen nog de pc''s van me buren overburen achterneef, vrienden ,familie kennissen, schoolgenoten en de nasa d''rbij gooien!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

oef, gelukkig wor ik wat gebacked up door een paar sterke argumenten

ik zou niet bepaald gaan opscheppen over een athlon 500

dit is inderdaad tweakers.net en je config zou verplicht standaard erbij moeten :P

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

''t lijkt mij ook vrij on-topic op tweakers.net. Op de aparte fora (Wetenschap & Levensbeschouwing, Nieuws, Sport & TV, Dutch Power Cows en Onzin Forum) daargelaten.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:51 schreef Vork het volgende:
jaaah ik ga es 2 systemen in me sig gooien, laat ik dan meteen nog de pc''s van me buren overburen achterneef, vrienden ,familie kennissen, schoolgenoten en de nasa d''rbij gooien![/quote]Kom op zeg wat een onzin. Dat zou de eerste keer zijn dat ik een signature met meerdere pc''s erin zou zien.

En voor de mensen die zich er aan storen:

Homepage icon in threads laten zien. Ja Nee
Plaatjes van members in topics laten zien. Ja Nee
ICQ bloempjes bij berichten laten zien. Ja Nee
Signatures in topics laten zien. Ja Nee
Usertitles in topics laten zien. Ja Nee
Maximumaantal berichten per pagina.

In je prefs kan je toch zoveel leuks doen :)

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dat dit onderwerp uberhaupt ter sprake komt, mogen mensen zelf even weten wat ze er neerzetten, voor mijn part beschrijven ze hun schoonmoeder.
ik heb gekozen voor iets praktisch ipv zon onliner/grap die soms dus wel flauw kan overkomen

als et irriteerd zit je hier niet op zn plaats, oke toegegeven, die van mij is gigantisch lang, maar ik hou er nou eenmaal van dat et gedetaileerd en volledig is

ps. alsjeblief niet je schoonmoeder beschrijven, da was een grapje

Verwijderd

Toch blijf ik er tegen.

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Het was eigenlijk niet als flame bedoelt, maar er wordt toch flink gebeten.
edit:

ik blijf het een beetje triest vinden. Als mensen je specs willen weten vragen ze er toch gewoon naar???

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hnmz, da gaat rap, ff editten:

op zich heb je daar gelijk aan bloasfist, maar nu hoeven ze et niet te vragen

btw cool systeem heb je daar einstein

Verwijderd

Ja, ik ben d''r wel tevreden mee.
Hoe krijg je trouwens die 4e regel gevuld? Ik kom maar tot 3...
Ik wil m''n stoel d''r ook bij op zette en m''n Logitech draadloze knoppenplank...

Eerlijk gezegd maakt het me niks uit, maar die bloasfist heeft de boel wel mooi op de kast ''s nachts om 1 uur....

Lache zeg...

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik bijt nie :) Ik geef mijn mening... Dat die niet de jouwe is is het mooie van een democratisch land. Je mag je mening hebben :)

In mijn ogen is het nuttig, heeft een ander last van andermans signatures... klaag dan niet en zet sigs uit in je prefs :) Of laat ''t voor wat ''t is ?

Ik vind de voorgekauwde constant terugkerende "bijna zelfverzonnen" one-liners ook niet altijd even super... Ik stoor me er alleen verder niet aan :)

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

tssk hebben jullie ooit een forum fraggle op een kast gezien !? :P

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik zet die sigs dus juist niet uit in prefs omdat ik het leuk vind om sigs te lezen (als ze origineel zijn). Soms kun je er best om lachen. Dat icotje van je is ook best lollig. En die one-liners zijn soms ook niet cool idd, maar soms ook wel. Meer bedoeld als ruimte om iets lolligs neer te schrijven. Maar idd, das mijn mening.

• MAZZA

MAZZA

Barbie is er weer!

''t is meer een plekje voor wat je zelf al of niet kwijt wilt. Ik vind persoonlijk ook dat je er maar neerzet wat je zelf leuk vind. Daar zijn ze voor bedoelt. :)

Verwijderd

Volgens mij komt het door gebrek aan beter. Ze lezen alleen maar computerblaadjes en vinden "TBird 600@1800 MHz" de gaafste quote die ze ooit hebben gezien :P

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dr zitte soms erg grappige tussen, dr is hier eentje die schrijft "maar helemaal zeker weet ik het niet" (of iets dergelijks, weet niet meer precies), dus et maakt niet uit wat ie zegt in een topic, altijd komt die zin erna, ik heb me echt rot gelachen.

hee einstein, heb je je systeem verkocht :P

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Nem0, mag ik jou aanstellen om mijn plaats in te nemen in deze discussie? Dan kan ik gaan slapen namelijk
mazzel!

Verwijderd

AMD AHTLON 750, 3x256 Dimm, AOpen AK72, Pioneer DVD, Plexwriter 124TSI, Plextor 40x Scsi, Adaptec 29160U2W, Seagate ST318436LWV 18,4GB, Promise Fasttrack 66, 2x Maxtor MX94098U8 40GB, 250 MB ZIP, HP Officejet T45, Epson Stylus 670, Qms Colormagic Desklaser+, Galaxis Sat-Kaart, 3Com905c,3Com ISDN Lan-modem, 3Com Officeconnect Hub 100mb, Adi 9L TFT Monitor, Toshiba 1,44 mb FD, Matrox G400, Creative Platinum, Creative Web-cam GO, Fuji FX1400 camera, Logitech wireless KB/mouse, Mustek Usb 1200 CU scanner,Mitsubishi LS120, Promise Ultra66 IDE controller, Creative FPS1000 Speakerset, Chenbro Echo-server ATX-case, Smart-UPS 1000VA.

En dat zonder signature.

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Nou nog heel even om het af te leren dan...
Mustie: <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 01:05 schreef einstein het volgende:
Toch blijf ik er tegen.[/quote]Daarom is z''n sig weer "normaal"
Wijsneus: Hadden we daarom gevraagd? Daar ging het juist om. Dat je alleen je specs gaf als mensen erom vroegen. Moet wel goed het topic doorlezen he(hehehehe).

Verwijderd

Van die grote drukke signatures maken het moeilijker de tekst wat sneller te scannen wat je wel en niet wilt lezen. Verder is het nergens voor nodig. Als je iets over je eigen hardware wil zeggen kun je dat doen wanneer het nodig is. Ik vind het allemaal maar patserig. Niemand hoeft toch te weten dat ik een dual PIII-1,1GHZ heb??? (bij wijze van.. ;))

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

''k zou zeggen hou je specs onder de [ctrl+c]

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Besnax, dat vind ik een mooie middenweg.

Verwijderd

1) Dit hoort hier niet
2) Al wil iemand nondeju z''n hele inboedel erachter planten dan moet ie dat zelf weten

Er zijn hier ik weet niet hoeveel discussies geweest over een usericon met sysinfo erin . om draadjes als ''Wat heb jij voor een systeem'' te voorkomen , nou kan het inmiddels via een sig en nou doen mensen het ook , net als op al die talloze andere boards waar niet gezeken wordt . Zal wel weer iets typisch Nederlands zijn . Als het niet bevalt dan zet je die sigs maar gewoon UIT , maar zit er niet over te zeiken :(:(

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

mooie afsluiter, ik denk dat we et hierbij maar moete laten, ik denk dat de argumenten wel voor zichzelf spreken

maar om toch wat toe te geven, heb ik mijn sysinfo wat ingekort

Verwijderd

hey? kan je niet gewoon relevante info neerzetten.
CPU, RAM, MOBO en evt 3-5 items erbij.

bedoel, wat heb heeft het voor nut dat wij weten dat iemand een natural tobo (toetsenbord) heeft? of watvoor 56K modem.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:31 schreef einstein het volgende:
Misschien vinden ze hun systemen wel snel of zo?

Ik raak d''r ook niet opgewonden van.[/quote]Ik wel :9~

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Servowire
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

Mijn systeem HEERST zwaar!!

met papier mache kun je alles maken!!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 16:23 schreef Servowire het volgende:
Mijn systeem HEERST zwaar!![/quote]WHAHAHAHA, sorry :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Servowire
  • Laatst online: 20-08 22:18

Servowire

prutser:~#

:)

met papier mache kun je alles maken!!

• lambi80
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Ik bedoel, je kunt beter je specs er neer zetten dan van de daken te gaan brullen dat je PiTT bier drinkt. Drink dan niet!!

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Oplossing: Zet je de sigs op uit.. iZi toch!?

Ik vind het gewoon handig, dan hoef ik nl. niet meteen al mijn specs door te geven als ik een probleem heb en zien ze meteen wat ik heb. Heeft verder niks met opscheppen te maken hoor.. maar desondanks ben ik wel trots op mijn systeem, wie zou dat niet zijn.. >:).

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:41

The Legend

*Plop*

[off-topic]
Deze thread hoort niet in dit forum thuis!
[/off-topic]

[on-topic]
Ik heb er geen problemen mee, je bent hier toch op Tweakers.net, als ik een vette bak had gehad was ik er ook trots op en had ik de specs ook wel in m''n sig gezet :)
[/on-topic]

Ik ben toch malle pietje niet!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Lambi80: je hebt het dus toch een keer geprobeerd?

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Het is alleen wel triest dat de mensen met de langste sig vaak het minst te melden hebben.
Staat er een zinnetje tekst en dan 6 regels
BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla
BlaBlaBla enz.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Waarom? om zeikwijfen zoals bloasfist te irriteren :)

• aatos
  • Nu online
wat iemand er neerzet moet hij/zij zelf weten...

het is geen argument om specs te weren omdat sommige mensen zich eraan storen. het maakt in mijn ogen weinig verschil of je je ergert aan ''Principis est virtus maxima nosse suos.'' of piTT bier of aan specs.

het enige verschil is dat de specs meer on-topic zijn (soms zijn ze relevant bij vragen van mensen)

off topic kunnen er idd soms leuke zinnetjes staan, maar die ken je na een week ook wel als je regelmatig hier bent.

als je je er aan stoort (aan wat voor text er dan ook staat) zet ze dan gewoon uit.

Verwijderd

Nou dan doen we toch maar even mee::Z

PowerEdge 4400 4*800XEON 4gb800mHZRIMM RAID-5_3*18GB10.000RPM-U160 Mirrored OS 2*9GB 10.000RPM-U160 52x CDRom 31/2FD DLT1-20/40GB Perc-3 U160 3-channel 29160-Adaptec APC1400 3*redundant PS 17"FD 165Hz 107keys-US Logutech iFeel optical, Win98SE NL = Workstation.....y''all just gotta meet my Serverpark!! :(:(:(:(

• SpeedyG
  • Laatst online: 17-08 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Hey, Mad_Cookie waarom heb je geen koetje aan het draaien op die speelmachine :?:?:?

Heb je de spullen toegestuurd dus niks te maren, koetje erop en wel nu!!!!!! >:)

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

Nee Sppedy, dat kan hij niet an!!

Koetje heb ik uit verdriet maar geinstalleerd op mijn GameBoy-2

O,ja kan iemand mij vertellen waarom Win98SE geen RAID-5 wil draaien??, mijn computer is toch wel zwaar genoeg??

• SpeedyG
  • Laatst online: 17-08 13:06

SpeedyG

Say Cheese !!

Vraagje: Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat Win98SE op 4 Xeon''s draait :?:?:?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 08:02 schreef Mad_Cookie het volgende:
O,ja kan iemand mij vertellen waarom Win98SE geen RAID-5 wil draaien??, mijn computer is toch wel zwaar genoeg??[/quote]Heb je wel gekeken of alle kabeltjes erin zitten? Waarschijnloijk zit er eentje niet goed. Anders is misschien je RAID-controller stuk. :) *D Zo ga nu lunchen :Y)

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

Al opgelost, heb Win3.10 eroverheen gegooit, draait als een trein

Een probleem, hij ziet mijn USB muis niet, iemand een idee

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
die muis is te snel voor die bus

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 00:29 schreef bloasfist het volgende:
Zit ik daar op te wachten ofzo??[/quote]Config lijkt me handiger dan deze:

je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier

Wat moet ik hiermee :? aan een config kan de vraaglezer nog iets hebben.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 01:07 schreef bloasfist het volgende:
Het was eigenlijk niet als flame bedoelt, maar er wordt toch flink gebeten.
edit:

ik blijf het een beetje triest vinden. Als mensen je specs willen weten vragen ze er toch gewoon naar???
[/quote]En heel je config 20 x overtypen als je eens een paar vragen wilt stellen.

• ChUcKiE
  • Laatst online: 17:44

ChUcKiE

Dus........

Ik heb dat ook al altijd zo enorm triets gevonden en ook al vaak gemeld hiero.... wat me opvalt, is dat veel van dat soort tieners/pubers, die van hun ouders een puter gekregen hebben zonodig moeten opscheppen over de configuratie van hun computer. Niet eens zozeer in het kader onder je post maar ook al eerder, gewoon een of andre vraag stellen. Die vraag bestaat uit een zin, maar daaronder wel even snel vermelden welk enorm supersysteem je wel niet hebt! gewoon te triest voor woorden.

Ik heb toentertijd maar eens een plaatje van mijn auto laten zien (er was er toen een die iets vroeg over een racespel, of dat liep op zijn PIII 900 + 384MB Geforce wathever en daarbij gezegd dat ik voor die auto ook wel een redelijk systeem zou kunnen kopen...

Lekker dat internet en dergelijke forums (fora?) zo lekker anoniem zijn he :(

Iedereen roept maar dat ie alles heeft (meestal die kleuters), terwijl ze ook eigenlijk niets nuttigs te melden hebben op zoon forum. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, dat houd je altijd, automatiseerders met vast werk kunnen zich het een en ander veroorloven.

het mooiste is dan vaak ook nog, dat de helft van dit soort "volk" hun pc gebruiken voor internet en een of ander flauw spelletje en de rest van al die brute MHzén staan of te loeien of uit hun neus te vreten!

Maarja je blijft het altijd houden, totdat het controleerbaar is voor anderen!

Ik zal maar niet zeggen dat ik (op het werk) geclusterde HP servers heb staan HP9000 d8 ik, want dat gelooft toch niemand :D Beide met paar GB intern en 10*18K schijven etc. etc. oja zonder toetsenbord en monitor engeen geluidskaart :( maar met win95 :P

Hou aub een keer op met die opschepperij, stelletje kleuters!!!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Ik vind het ook irri, staat een beetje opschepperig. Maar aan de andere kant, als je een probleem voorlegd, hoef je niet iedere keer je config te vermelden, die staat er al :)

• The hunting Hunter994
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-03-2023
Die sig''s erger ik mij ook niet zo aan, maar aan lange usertitles, zoals die van MUSTI, zodat de hele tekst ''inspringt'', dat is wel irritant (wel opvallend uiteraard... :()

ps: just mijn mening ;)

Love is difficult to find, easy to lose and hard to forget.

• McLambo
  • Laatst online: 12:13

McLambo

MTB Junky

Ik het een beetje vatserig.

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wat een gezeik allemaal ... het is helemaal niet om te patsen. Het is gewoon handig ... bv je post een benchmark en ELKE KEER krijg je de vraag wat je systemspecs zijn (of je moet ze er elke keer bijzetten :r) ... Die vraag krijg je nu dus niet meer. Kijk eens een keer rond in andere (hardware) forums ... een hele hoop mensen plaatsten hun system specs als signature en dat zijn echt niet allemaal pubers die willen opscheppen met de PC van hun ouders. Als je nou altijd in bv het Onzin-forum post is het natuurlijk wel bullshit >:) ...

PC Specs

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
?????????
wie het doet om te patsen is idd zielig,
maar het is toch makkelijk als je problemen hebt, met een spel of ergens anders mee.

Dan kunnen ze kijken wat je er allemaal in hebt zitten waar het aan kan liggen,
en als iemand hetzelfde probleem heeft en dat wordt veroorzaakt door en of ander component, dan kan hij kijken of diegene ook dat stuk hardware heeft.

wat maken jullie daar een probleem van zeg..

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 21:39
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 22:57 schreef Rembo het volgende:
Maar aan de andere kant, als je een probleem voorlegd, hoef je niet iedere keer je config te vermelden, die staat er al :)[/quote]Precies en daarvoor heb ik het pasgeleden eronder gezet!

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Precies en daarvoor heb ik het pasgeleden eronder gezet![/quote]Same here :) !

Met al die gasten die een 1GHz+ CPU erin hebben zitten of mensen die 256MB+ RAM erin hebben hoef ik met mijn systeem niet proberen te patsen >:) ...

Btw ff off-topic maar das een vette icon RelaXXinG :) !

PC Specs

Verwijderd

Je mag toch zelf wel weten wat voor sig je plaatst?? of is daar een guideline voor die ik heb gemist? als dat zo is waar staat die dan?

ty

Verwijderd

voel wel iets voor een limiet van de sigs.. iets van 10 a 15 ofzo.

Voor de mensen die hun hele compu erin zetten: waarom niet alleen wat basic info, cpu,mobo,mem en video kaart?

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 21:58 schreef ChUcKiE het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik (op het werk) geclusterde HP servers heb staan HP9000 d8 ik, want dat gelooft toch niemand :D Beide met paar GB intern en 10*18K schijven etc. etc. oja zonder toetsenbord en monitor engeen geluidskaart :( maar met win95 :P

Hou aub een keer op met die opschepperij, stelletje kleuters!!![/quote]Waarom kon je het dan toch niet laten om nog ff die handel op je werk erbij te noemen. Had je dat niet gedaan dan kwam je tenminste nog geloofwaardig over....
BTW wat iemand van m''n PC vindt moet''ie zelf weten hoor. Ik zet hem erbij omdat velen het wel leuk vinden om te weten wat de tweaker nou zoal thuis heeft staan. Interesseert je ''t niet, dan lees je er toch gewoon overheen.

Volvo V70 D5 my2011

• ChUcKiE
  • Laatst online: 17:44

ChUcKiE

Dus........

Haha, mij ging het er om om met enige ironie te vertellen, waar ik denk dat het dadelijk heengaat....

Zoals als eerder vermeld werd:
Dan kan ik ook wel die van mijn ouders/broer etc. erin zetten!
Zo is mijn opmerking over die HP servers bedoelt.

Gelukkig reageren nu een aantal mensen die een redelijke omschrijving hebben staan in het kader, dus alleen CPU/MEM/MOBO/monitor eventueel video..

Maar bijvoorbeeld dat je geheugen op Cas 2-3-2 draait zou me en ik denk vele anderen geen ruk schelen. En of je nu de blauwe of grijze Aopen bigtower hebt al helemaal niet!

Laat staan mensen die hun toetsenbord en scrollmuis gaan vermelden om de drie/vier regels maaar vol te krijgen!

Verder is het uiteraard leuk,dat je dei info kunt gebruiken bij ene posting of reactie op iemands vraag, maar ik gok in 80% van de gevallen waar het handig zou zijn, dat de info er al staat, zal die info lang niet genoeg zijn, om iemand ermee te helpen.

Wat ik wil zeggen, om alle nuttige info erneer te plaatsen zul je een A4,tje nodig hebben, dus hou aub op met als reden te geven dat het ozo handig is, zodat je niet elke keer je hele config (drie regels?) moet over typen!

Maja, je blijft het toch altijd houden dus....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

hé musti

bij je eigenschappen staat athlon 500

maar die bestaat helemaal niet

(amd k6-2 500 mhz)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Athlon 500 bestaat gewoon hoor

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Po deze manier ben ik van dat gedoe af dat ik elke keer opnieuw moet vertellen wat er in mijn sys zit, vind het dus wel makelijk.

btw. Topic staat in et verkeerde forum

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

et verbaast me dat hier nog mensen op reageren, ik dacht toch echt dat we alles wel hadden gehad. kunnen we dit onderwerp niet naar naar een topic "bullshit" verplaatsen?

ik erger me behoorlijk over de zogenaamde kleuterargumenten die hier gegeven worden, sommige zijn desondanks goed, zoals die van chuckie, helaas maakt ie de fout om zomaar wat te schrijven zonder de vorige reacties te lezen en om iedereen over 1 kam te scheren, volgens mij hebben de meeste met specs nog nooit een pc van pappa gekregen en gewoon zelf gekocht

dat we zitten te opscheppen is wel erg achterhaald na alle argumenten, tuurlijk zitten dr altijd van die zoontjes tussen die trots hun hardware laten zien, dat hou je toch, maar de meeste zetten hun specs neer om de genoemde praktische redenen

maar goed, de aanhouders blijve mij en anderen vertellen wat we er neer moet zetten dus kort ik em wel weer in. maar als iemand vraagt wat voor printer ik heb ga ik slaan :P

Verwijderd

Nou...wat voor printer hebbie dan?
HP2500 ofzo?

Verwijderd

Wat dacht je van dit ZX81 van lord sinclair: sony 31cm beeldscherm z/w: tapedrive philips
daar ben ik mee begonnen 17 jaar geleden en het leuke is het werkt nog steeds!!!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
En het gaat maar doorrrrrrrrrr

Verwijderd

Ik binnekort ook hoor... dinsdag als het goed is :)
Msi kt7 turbo 2
Tb 1200@1466 zoeits?
128 mb (volgende maand 384 ik heb geld over duz..)
20 gb seagate
asus v7700 geforce 2 32 mb
17 inch iiyama

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
ja.. maar de vraag is of je dan ook je complete specs in je signature (onderaan) gaat zetten?
Het is daar nu al druk genoeg trouwens.

Verwijderd

FUCK HEEEE DEZE STOND DUS ECHT WEL IN DE INDEX :(
hij is oud, sorry jonges

Verwijderd

Wat boeit het echt? als jij het niet wil zien kijk je er niet naar |:(

Is op hardware fora handig, hoef je als je bijv. een vraag stelt of een stelling verdedigt niet weer je hele config te posten.

Misschien overbodig maar wtf boeit het jou echt?

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Zolang er geen regels zijn voor het opstellen van een signature heb je sowieso pech, iedereen mag er inzetten wat ie wil.

Net zoals alle tekst op dit forum loop je het risico dat je onzin gaat lezen, maar persoonlijk lees ik veel liever wat voor systeem iemand heeft dan tekst waar ik niks mee kan. Of wat dacht je van de inhoud van de post zelf? Van die ontzettend stomme vragen van luie mensen, dat gaat dan zo:

"Ik wil een ... , welke moet ik kopen?"
"Ik heb ... gekocht, is dat goed?"

En meer domme vragen van mensen die te lui zijn om zelf te zoeken bij de fabrikant of zelfs maar op dit forum. Dat vind ik pas irritant!

Bovendien is het zo dat als mijn systeem volgende week af is, ik daar keihard voor heb gewerkt en er inderdaad trots op ben! Ik heb ieder componentje uitgezocht door zoveel mogelijk reviews te lezen, hier op het forum te lezen en ervaringen van mensen die hetzelfde hebben en daardoor een voor mij ideaal systeem te kopen.

Als je volgende week in mijn sig systeemspecs ziet staan, dan weet je dat ik een hoop geld armer ben, maar wel trots op mijn systeem en als je daar een probleem mee hebt: jammer!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
dit topic stamt uit de tijd toen de sigs nog met even grote letters weergegeven werden als de normale text. Als je dan lange sigs hebt was dat gewoon vervelend. Sinds dat ze een kleiner lettertype hebben genomen voor sigs is het een stuk minder vervelend geworden.

Verwijderd

waar stoor je je aan man, daar lees je toch gewoon over heen, die lettertjes zijn toch te klein om lekker te kunnen lezen dus ik doe de moeite niet.

Maar ja, ik heb het ook, het is handig als je een probleem hebt, dan kunnen mensen meteen zien of het aan je systeem ligt

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Op donderdag 10 mei 2001 17:23 schreef tva_goku het volgende:
waar stoor je je aan man, daar lees je toch gewoon over heen, die lettertjes zijn toch te klein om lekker te kunnen lezen dus ik doe de moeite niet.
jahaaa. maar dat was vroeger (lees: aan het begin van dit topic; eind 2000)nog niet!

Verwijderd

funny topic

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
0md47 d47 1337 15

omdat dat leet is :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Opscheppen:?:?, zeker niet altijd. Ik ga ook niet echt opscheppen over mijn super snelle amd-k6 450MHZ:P. Ben eigelijk ook voor een sig met iets anders dan systeem gegevens. Doe dan een link erbij zoals "mijn bak" of "mijn specs". Vind sommige sigs trouwens best gaaf. Zag alleen een keer een sig zoiets als P4 3500Mhz 1500Mb ram enz....Dat slaat nergens op|:(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
:)

Ik zet het er ook niet bij..

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26
Tis maar waar je je druk om maakt:Z
jeez!

Mijn fotografie en videografie

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Op dinsdag 24 oktober 2000 00:31 schreef Tha_LeX het volgende:
Zit ik daar op te wachten ofzo??
Dan kunnen hun opscheppen wat voor pc ze hebben
[/quote]

Nu ehm...
Denk niet dat ik hiermee kan opscheppen. :)

Ik heb het meer in mijn sig staan om niet iedere keer mijn systeem specs te hoeven typen.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is handig bij computerproblemen... Dan hoef je niet je hele systeem op te noemen...

Maar een URL in de signature is makkelijker, moet je effe ergens een txt file hebben staan met je specs...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Het is handig en ik vind ''t leuk om van andere mensen te lezen, ik lees ze altijd even door.. zo weetje wat er veel gebruikt wordt en kun je mensen erop aanspreken

triest zijn de mensen die alles triest vinden, niet zo zeiken |:(

Verwijderd

Omdat als je iets voor hebt je systeem niet altijd moet beschrijven 8-)
Pagina: 1