Toon posts:

[BC3] Toetsenbord laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.. het volgende..

Heb een laptop voor een mooi prijsje kunnen krijgen.(Compaq armada7730mt) Ok niet je van het, maar goed genoeg voor de dingen die ik ermee wil doen :)

Alleen nu doen een aantal toetsen(3) het niet meer zo ok. Mijn ''enter'' , ''backspace'' en pijltje naar boven. Kan ik dit zelf verhelpen of..? Gewoon openschroeven en gedeelte waar toetsenbord zit schoonmaken ? Of komt er wel wat meer bij kijken en moet ik voor bepaalde dingen uitkijken..? Tips meer dan welkom ! ;)

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een een keer het toetsenbord in een toshiba 286 transportable weer aan de praat gekregen door het gewoon schoon te make, wel goed onthouden waar die toetsjes terug moeten

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
Veel laptop toetsenborden zjin zeer gemakkelijk te verwijderen vaak door tussen de toetsen een paar "pinnetjes" te verschijven of aan de zijkant zodat je het toetsenbord eruit kunt lichten
en dan kun je hem veilig schoonmaken en evt even laten drogen !

.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bij sommige (oude) Compaq laptops moet je schroeven uit de onderkant halen om het toetsenbord te verwijderen. Misschien kan je op de site van compaq wel een service manual oid vinden. En vergeet inderdaad niet welke toets waar moet :) (tip : kopieerapparaat).

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad met mijn Toshiba Laptop gehad, het toetsenbord werd vervangen, maar het probleem bleef. Uiteindelijk hebben ze het moederbord vervangen en toen deed hij het pas weer.

Mzzl

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Ik heb ook een toshiba gekocht 2e hands doet het verder prima alleen zit de HOME toets los.

Weet iemand toevallig of ik dit zelf kan verhelpen op een of andere manier, of moet ik naar toshiba om te laten fixen?

Zit nogwel garantie op alleen heb ik de bon niet want ik heb de laptop gekregen! Enne weet iemand waar je de laptop moet brengen in A''dam?

Ik zie graag jullie reply''z!

Thankz!

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

Pagina: 1